dr.ahalan

dr.ahalan

Békanász a zavarban

2022. február 15. - dr.ahalan

 

 

Nahát, micsoda emlék! :))))

 

Van egy plüss békám rengeteg sok éve, imádom… Amíg jó állapotban volt, addig hurcoltam magammal mindenfelé, ez a fotó 2009 nyarán készült, az olasz tengerparton. Rengeteget fotóztam ott a macikat is, mindig nagy sikerünk volt vele… A maciknak van felfújható csónakjuk, napernyőjük, strandszékeik, és még rengeteg méretarányos cuccuk. Még szemüveget is kerítettünk Violának, tényleg volt olyan spéci macibolt, ahol ezeket meg lehetett venni. :)))

 

Nehezen kezdődött a hét, rengeteg minden összetorlódott, fáradt vagyok… :(((

 

Magyarországon ma érdemes odafigyelni a gazdasági folyamatokra… Nemrég olvastam, a végrehajtó-maffia már 60.000 embert fosztott meg az otthonától, nem kevés kisgyerekes családot is… :(((

 

És a tánc még csak most kezdődik…

 

A mindenféle családi kedvezményeket beárazta az ingatlanpiac, azonnal hatalmasat ugrottak az ingatlanárak, még jobban eladósodnak egy életre a családos fiatalok, de ha megmarad a munkájuk átlagnál kicsit magasabb bérezéssel, akkor fent tudnak maradni. Már ha produkálják a megfelelő számú gyereket…

 

A baj azokkal a fiatalokkal van, akik még nem akarnak gyereket. Az albérletárak az ingatlanárakat követve elszálltak, Budapest belterületén már egy szoba is 100.000.- Ft havonta… Nekik semmiféle kedvezmény nem jár.

 

Persze a 25 év alatti fiatalok nem fizetnek adót… Ez is visszacsapott, a vidéki vállalkozók tömegével kezdték vadászni a 25 év alattiakat… Kevesebb bruttó bért adnak nekik, így lenyúlják az adómentesség egy részét. És ki marad munka nélkül tömegével? A 25 év feletti, eladósított, gyereket vállaló, alacsony képzettségű családos, aki beugrott az ingatlanvásárlásba, esetleg építkezik hitelből, CSOK-ból, meg minden firlefrancból.

 

Majd jön a végrehajtó maffia, a kör bezárult!

 

Aztán ugye veszteségesek a benzinkutak, zárnak be… Hipp és hopp! Volt benzinkutad – nincs benzinkutad… Majd jönnek a sógorok, komák, haverok, megveszik fityingért, kapnak állami támogatást, kedvezményes bankhitelt, kihúzzák… És máris itt van a tipikus példa a vagyon újraelosztására. Klasszikus… :(((

 

MZP meg folyton dőreségeket beszél… Érdekes jövőnek nézünk elébe, akárhogyan nézzük!

 

Ukrajnában a helyzet rémisztő, Magyarország felkészült a menekültek befogadására… Remek! Ők majd szavaznak, kétszer…  mi meg fizetjük az egészet… Mitől különb egy ukrán menekült egy afgán menekülttől? Több orra van? Szebb a haja? Jobban hall? :O

 

Na… Olvastam erre magyarázatot a face-en… Meeee az nem migráncs! Nahh! Miért is nem? :O

 

Gábor jött ma munka után, feszült volt… Náluk is durvulnak a dolgok, egyre több a nem fizető, persze a cégcsoportnak van közös jogi irodája, de egy-egy ilyen megbeszélés órákig tart, és szegény nagyon utálja… Szeretne kint lenni valahol a hatalmas gépeivel a tavaszban!

 

De a borsos-gombás csirkemell nagyon ízlett neki… :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2517544834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.02.16. 00:08:01

És akkor helye van. Én nem szeretem MZP-t, de ez a Bohár, ez a gusztustalan tetű... Hát azért! Bohárnak, ha jól megnézed... Ott van a Pinocchio-orra!

Eredeti szövegkörnyezetből kivágnak szavakat, mondatokat!

www.youtube.com/watch?v=cR5SlNZjaqI

dr.ahalan 2022.02.16. 22:59:02

Na! Ennek a napnak is vége...

Megvolt az éves közgyűlés, mármint a társasházé... 34 albetét, 34 tulajdonos. Ebből megjelentünk hárman... Néztem a listát... Meghalt, beteg, operációra vár, ha kihúzza, örmény, kínai, két valami fura szerzet, nem tudom honnan... ez is meghalt... külföldön él, külföldön él... négy céges ingatlanbefektető, a nagy lakásokat apró, 6-12 nm-es kuszlikra darabolták, és úgy adják ki. Öregek otthonában van, két lakás üres, le van zárva, hagyatéki eljárás...

Mindegy, eldöntöttem... Kinyomoztam, a függőfolyósokon tényleg van még mit javítani... Kb. Egymillió... Megpróbálunk pályázni... Oké. :)))

Tulajdonostárs kardoskodott az 5 és fél milliós ajánlat mellett vadul, rettenetesen korrupt figura, rögtön megértettem honnan fúj a szél. :)))

A közös képviselő igyekszik becsületesnek maradni. Valamennyire... De úgyis én döntök! :)))

Emberke mondta, és mondta... A betonban felszivárog a víz, télen szétfagy a beton, le kell bontani... Hát mondom! Lófaszt! Kussolj már el a hülyeségeiddel! :O

Hazafelé vettem vacsorát a Spar-ban... Iszonyúan elfáradtam! :(((

Szombatra vendéget vártunk volna, felhívott... Covid. Kriszti írt! Náluk voltunk szombaton... Vigyázzon, figyeljen mindenki, a párja beteg lett. Covid. Egy munkásszállót vezet, csoda lett volna, ha nem szedi be... :(((

Magyarország pedig bukta a jogállamiság ügyében kezdett perét az Unióban... Nettó hazugság, hogy a gyerekvédelmi törvény miatt, bár azt még most se értem... Milyen óvodai nemváltoztató műtét? Milyen homoszexuális propaganda folyik az óvodákban? Nyilván semmilyen... Terelés. :(((

Arról van szó, hogy Hadházy és csapata rengeteg bizonyítékot gyűjtött össze, ott vannak az oldalán a dokumentumok. A Brüsszelből érkező hatalmas pénzekből nem épült semmi. Egy vicc! Strand helyett használt raklap-stég, két műanyag szemetes. Erőmű helyett egy bodega... Sok milliárdért! Sógor-koma-haver zsebében a pénz, oszt jónapot... Több ezer ügy! 12 éve! Brüsszel megelégelte, hogy a német munkás pénzéből kastélyokat vesznek, felvásárolták a Balatont, luxus repülőkön repkednek egzotikus tájakra, és közben a Covid-halottaink száma népességarányosan majdnem világelső. :(((

Persze attól még nyerhetnek a választáson. Még jobban megnyomorgatják a népet... Hatalmasra hízott a narancsmammon, élni akar... 2010 iszonyú volt... Ez most háromszor lesz rosszabb. Főleg ha kilépteti az országot az Unióból... Visszatérünk a nagy orosz medve rémuralma alá.

Én ezt gondolom...

dr.ahalan 2022.02.17. 23:24:28

Olyan jó lenne, ha már holnap lenne! :)))

Milyen bolond időjárás volt ma! Gondoltam kényeztetem egy kicsit magam, elindultam a gyönyörű tavaszban a cseh üveggyöngyök boltjába. Sütött a nap, egy póló és egy kis csipkebetétes thermo kabátka bőven elég volt... Válogattam, nézelődtem, beszélgettem egy negyedórácskát... Vagy mondjuk jó.... Húsz percet... Mire kiléptem az üzletből, teljesen beborult, és fújt a szél.

Mire hazaértem, megint tűzött a Nap. :O

Még mindig Orbán elutasított, bukott pere a téma a csoportokban. Fura helyzet, most pont az öregotthonok és munkásszállók ügyei érdekelnek.

Munkásszállók. Vezető beszámolója... Van aki dolgozik. Nehéz bejutni. A szobák ára a lakók számától függően havi 40.000.- és 100.000.- forint. Közös helyiségek, konyha, fürdő, társalgó.

Nagyrészt "végrehajtott" devizahiteles családok. Elrontott sorsok. Ukrán, román vendégmunkások. Részeg balhék...

Most háromgyerekes családot kellene kiraknia, nem tudnak fizetni. Küzd értük... Devizahitelesek. Apuka gyári munkás minimálbéren. Anyuka rákos...

A havi bevétel sok-sok millió forint havonta. Rengeteg! Tizedét... TIZEDÉT lehet visszaforgatni karbantartásra, felújításra, a többi megy a tulaj zsebébe tisztán. A tulaj ismert NER-potentát természetesen... Egy egyébként is lerobbant szocreál építményről beszélünk... :O

Tudod! Kopott, penderedő linóleum, szemcsés, szürke járólap, elsárgult csempe, sodronyos ágyak.

Elgondolkodtam... Ha egyszer lehetőségem lenne egy ilyesmit megszerezni... Óóóóó! Közösséget kovácsolnék, a bevétel kilencven százalékát visszaforgatnám. Rendbe hozatnám szépen lassan, a jövedelem nélküli lakók ledolgozhatnák a lakbért. Takarítanának, mindenki tenné, amihez ért... Kert, játszótér, színek, formák. Laza házirend, lenne bulihelyiség, hangszigetelve... Amolyan dühöngő. A szobákban csend, rend... Aki szabályt szeg, másokat zavar, az mehet. Azonnal! :(((

Mindenkit megünnepelnénk a szülinapján. Számítógép tartaná nyilván... Mindenki kapna pici ajándékokat. Megszervezném a gyerekek őrzését, korrepetálását, amíg a szülők dolgoznak. :)))

Hetente kétszer megfizetnék egy háziorvost, berendeznék egy egyszerű rendelőt. Pro bono ügyvéd is akadna nem egy! (Aki nem értené... INGYEN! :))) )

És most ugrik a majom a vízbe!

Erről van szó, kérem szépen! Ezt az álomképet Brüsszel MÁR SOKSZOROSAN megfinanszírozta! Rengeteg ilyen álomképet kifizetett... És van ilyen valahol? Nincs... HOL A PÉNZ?

És vajon mennyi esélyem lenne, ha jelentkeznék... Kérnék egy munkásszállót kérem szépen... Nem vagyok ugyan fideszes, de tele vagyok jó szándékkal, ötletekkel. Brüsszel kifizeti...

Úgy bacnának ki röhögve, mint macskát carni... Még le is köpnének!

Na EZT unta meg Európa! Bármit is hadoválnak az agysorvasztó bálnaterületű kormánymédia lefizetett harsogói. Senki nem akar nemváltó műtéteket az óvodákban, és melegek se járnak be oda kampányolni... Közröhej, detélleg! :O

Ez az egész az EMBERTELENSÉGRŐL, és a GYŰLÖLETRŐL szól... Ez a Fidesz maga...

Khinem Saar Yale 2022.02.18. 07:39:04

első!:)
a bono nem ügyvéd, a U2 frontembere......
csak szólok:):)

dr.ahalan 2022.02.18. 22:18:54

@Khinem Saar Yale: Megint megadtad a délelőtti takarítás alaphangulatát, elképesztő zenéket találtam! :O Jó volt, köszi! :)))

dr.ahalan 2022.02.18. 23:06:35

Nincs boldogságosabb érzés egy tavaszi péntek délutánnál! :)))

Vásárolgattunk itt-ott, vettem pár intim ruhadarabot, ezer háztartási apróságot, feltöltöttük a hűtőt. Ahogy szoktuk. Gábor isteni oldalast hozott, azt fogja megsütni, mestere a témának. :)))

Barátnő párja javulgat, jövő hétvégén talán találkozhatnánk... :)))

Megint kedvet kaptam a faberge-fűzéshez, készülnek a gyöngyhímzett tojáskák, hatalmas relax, élvezem! :)))

Gábor évértékelésen van túl. Van angol neve... Mindegy! Csodás értékelést kapott a cégcsoport minden részéről, most nagyon büszke! Hát mondom... Szervezzek egy Gábor-pride-ot? Indulhatnánk a Boráros térről! :)))

Érdekes megfigyelni a cégcsoport működését! Ez jó, ez nekem tetszik... Modern, igazi, értéket teremt, és hasznot hoz. A bonyolultsága ellenére is egyértelmű, a számítógépek dolgoznak, minden áttekinthető és érthető, elképeszt... :)))

És mégis tud embernek maradni. Megkérdez a számítógép mindenkit mindenkiről. Feldolgozza a kameraadatokat. Kiszűri mindenféle alapon a gyanús elemeket.

A Gábor például túl sokat van bent... Pihenj többet! Huxley. Szép új világ! :) DETÉLLEG! :O

Kicsivel megint több pénz érkezik majd... De vajon idő lesz-e egyetlen hétre a tengernél? :O

A vírusadatok romlanak, a mentők sivítanak át a hídon, sokkal, de sokkal többen mint az omikron előtt. Nincs teszt, nincsenek járványintézkedések. Most a választás a fontos, Orbán új bebetonozása,
arra görcsöl ezerrel... Még nem elég Hatvanpuszta, még nem elég a Lölö elképesztően hatalmas kincse.... Még és még akar! Akart már földeket, kastélyokat, szállodákat, akarta a Balatont, és elvette... Most a benzinkutakat akarja...

Egy fura kis figura... Valami vidéki hőbörgőnek tartottam a nyolcvanas években... Hallgattam az elmebomlásait egyetemi körökben...

Aztán kinőtte magát... Hogy mennyire volt boldog valaha ez a görcsös kis falusi fiú:?

Megmosolygom... Szánakozva. :))) Ahogy nyilván a híveit is: :)))

dr.ahalan 2022.02.20. 23:55:32

Utálom hogy vasárnap este van! :)))

Csendes, nyugodt hétvége volt, felkészültünk a jövő hétre, zűrös lesz, és zavaros. Most még annak tűnik! :)))

Kis vidámság! :)))

Voltak nekem gondjaim egész életemben a káposztás tésztával... A cvekedlivel! Aztán egyszer Gábormama olyat kínált elém, hogy már az illatától elájultam. Megkóstolod? Meg...

Kitálalta, megszórtam alaposan borssal, aztán kicsattogtam a konyhába, behoztam a kristálycukrot.... Nem, nem a porcukrot! A ropogós, isteni szemcséket... :))) Szórtam rá bőven...

Ropogtattam élvezettel... És csacsogtam oda se figyelve...

Néztek egymásra. Ők is tudnak a szemükkel beszélgetni, ahogy mi... Néztek döbbenten...

- Bolond ez a nő, tényleg bolond!

- De kedves bolond! Szeretni fogjuk! - Felelte a másik szem nevetve...

Hát így lettem családtag...

Egyébként izgulunk, telefont, face-t lesünk... Valahol spanyol honban unokahúg ma szült... vagy holnap szülni fog! Negyvenen túl, az Orbán-korszak megtolvajlott értelmiségijeként spanyol gyereket hoz a világra deviza-károsultként, ezerszer meglopott, kihasznált adószakértőként... A spanyolok értékelik. A tudását. A bizonyítványait. Hatalmas támogatásokat kap, és ott él a tengernek partján...

És él a húga Máltán. Szült gyereket, török férjjel... Fodrászüzletük van.

Nálunk meg piros lesz a paradicsom, nem sárga....

Európa legkifosztottabb, legszegényebb, a járvány által leginkább sújtott országa lettünk, a legtöbb halottal.

Van még kérdés? :O
süti beállítások módosítása