dr.ahalan

dr.ahalan

Vérpatak és karamella

2022. február 08. - dr.ahalan

 

 

Ez volt nálam a hét fotója, Izraelben utcai hűtőket állítottak fel, a kereskedők zárás után belepakolják az el nem adott ételeket, a rászorulók pedig elviszik, mindenki annyit, hogy jóllakjék. Elképzeltem ezt nálunk… Hát! :O

 

Persze igazságtalan vagyok, látom a csoportokban a jó példát itthon is. :)))

 

Van ugye ez az adó-visszatérítés 25 év alattiaknak. Hogy ez miért problémás, és milyen feszültségeket kelt a munkahelyi közösségekben, azt gondolom felfogja mindenki… Na de! Egyre több a magas keresetű, 25 év alatti fiatal, aki nem tart rá igényt, utalja jótékony célra, vagy megtámogatja valamelyik valóban igazat író újságot. Azért ez szép dolog! :)))

 

Közben telefonált Horrorka, már jól vagyok banya, de a tesztem pozitív… Úgyhogy még aggódhatok… :((((

 

Hogy írjak még valami jót… Reggel elvágtam a kezemet, a téliszalámi végét próbáltam szeletelni, és belefutott a kés a jobb hüvelykujjamba. Nem kicsit! Nagyon! :O

 

Fájt is, és vérzett kegyetlenül, a tapasz egy perc alatt átázott,  bal kézzel bekötni se tudtam, Ica mama nem volt otthon, hívtam a Gábort… Aszongya próbáljam meg a manókanalas hintőport…

 

Na tényleg. Megkerestem bal kézzel, közben csorgott, és csorgott a vér, és lüktetett, vörösödött a seb környéke. :O

 

Yunnan Baiyao por. Már hallottam róla, de még sose volt rá szükségünk. Angyaldokink tudását dicséri, egy pici barna üveg, pirinyó manókanállal. Kínai. :)))

 

Ő nem árulja persze, Európában azt hiszem nincs is engedélyezve, de Kínából meg lehet rendelni.

 

Kiügyeskedtem, beszórtam a sebet. És nem hittem el! :O

 

A vérzés azonnal elállt. Tettem rá még port, meg tapaszt… Pár perc múlva elmúlt a lüktetés, és eltűnt a fájdalom. Mire a Gábor ideért, és megnézte a sebet, már csak egy hajszálvékony csík volt, össze még nem forrt, de nyomásra nem fájt, és nem jött belőle semmi… Tudnak ezek a kínaiak, detélleg… :)))

 

Simán tudok dolgozni a kezemmel! :)))

 

Érdemes elolvasni, amit írnak a porról, különleges történet. Amit még érdemes megemlíteni, a gyártó egyes dobozokba egy piros tablettát is tesz, végszükség esetére. Ha nagy a baj mondjuk egy balesetnél, akkor életet menthet. Ilyen is van. :)))

 

Aztán… Kampányidőszak! A fideszes szavazók egyre agresszívebbek, ott vannak mindenhol, verekszenek, káromkodnak, az ATV Fórumban is megjelentek, csak úgy fröcsög belőlük a gyűlölet. A béke, a keresztényi szeretet, meg Krisztus nevében… Borzasztó! :)))

 

Az van még, hogy elfogyóban vannak a karácsonyi édességek, az utolsó doboz szaloncukrot eszegetem, a pénteki bevásárlólista olyan hosszú lesz, mint a Háború és béke. Jégkrém, csokik, zizi, nyalókák, mentolos cukrok… :)))

 

És tejkaramella! Rengeteg tejkaramella! :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9417320150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.02.09. 23:14:02

Szerda letudva, fotózás kész. :)))

Ma tisztítottam egy antik bronz nyakéket, már rá volt szerelve az új T-kapocs... És belecsúszott a lefolyóba... :((( Vagy húsz percig próbáltam kipiszkálni, de nem ment... Gábor jött délután, mit rontottál el már megint Takács Bálint? :)))

Hát mondom... A fürdőszobát! :)))

Aszongya szemöldökcsipesz...

Hát mondom! Ja! Úgy könnyű! :)))

Jó kis nap volt. Sütött a Nap, először éreztem tavaszillatot, órákig nyitva volt az ablak! :)))

Gábormamáék készülnek a Mirákulumba, izgatottak. Naponta beszélünk, mit ültessek? Mit ennétek? A gyümölcsöt nem tudom befolyásolni, de mennyi kelkáposztát, mennyi paradicsomot... :)))

Tavasz jön. :)))

A mi érdekes kis közösségi portálunkon is zajlik az élet, szinte hetente vannak találkozók. Havonta nagy rendezvények... Ott nem tiltja meg egy elmebeteg, cezaromán admin, hogy a tagok találkozzanak, és nem tiltanak ki senkit csak azért, mert valamelyik tuskó moderátornak nem tetszik... És nem leskel, és nem mutogat a tulajdonos illegálisan kamszexelő tiniket ismeretleneknek. Mert az bűncselekmény... :))) Vannak még jó dolgok a világban. :)))

Szombaton ebédre vagyunk hivatalosak, igazából a gyöngyök révén kapaszkodtunk össze, van közös téma... Az ékszerek. :)))

Mustáros csirkemell. Gluténmentes... Lesz egy bajai pár is, nem emlékszem rájuk, majd meglátjuk.

Miért van az, hogy nekem egész életemben minden barátnőm Gabi, vagy Kriszti volt? Detélleg... :)))

Régi free-s is lesz a csapatban, Kriszti elárulta, meglepetés-vendég! :O

Próbálom kikövetkeztetni az adatlapja alapján... De semmi nem rémlik. Persze megöregedtünk. Mennyi sok év eltelt! :)))

Harmincasnak vallottam magam a free nyitásakor, most 56 vagyok... Ha lenne időm, akkor olyan szívesen írnék a free-ről! Hatalmas hely volt, és igenis bűn, sőt bűncselekmény volt, amit elkövettek a tulajdonosok. Tetszik, nem tetszik, ez van... És még mindig visszaélnek az adatokkal! Már stróman nevén a legyalázott cég, fejik a jóhiszemű felhasználókat az app-on... De volt már itt minden! Kamu, raktáron lévő Covid-tesztek a legnagyobb bajban, beígért maszkok a legnagyobb hiány idején. Ugye? :
És persze ígéret. Megyek a böribe. Mert megírom...

Bűnöző?

Igen.

Khinem Saar Yale 2022.02.10. 06:44:36

első!:):)
téliszalámi......aha......én meg órákat állok sorba farhátért.......jó, mondjuk nem is vérzek el!!!:):):):):):):)
a rüszmeteg harmincad rangú novellákat ajánlgat magának ( mert más már nincs!) holott életében egy körmondat nem fészkelte be az agyába magát.
ebek harmincadja, purgatórium..........megérdemli a vénség!!!

dr.ahalan 2022.02.10. 07:42:46

@Khinem Saar Yale: Rüszmi? Novellákat? Megáll az ész és visszanéz... :))) Legközelebb elmegy múzeumba is? Életében először? Ne már.... Kamu! :)))
Hagyd a farhátat, én remek töltött csirkeszárnyvég receptet olvastam, most arra hajtok! :)))

dr.ahalan 2022.02.10. 22:52:06

Na tessék! A közös képviselet egészen elkanászodott a járvány alatt, azt hiszem balhé lesz! Olyan árajánlatot küldtek a függőfolyosó felújítására, hogy csak néztem ki a fejemből... :O

Nyugis csütörtök, rakott zöldbab, kis háztartás, ékszerek... Érdemes rá-ránézni a Továbbadó oldalára, mennyi sok fiatal... Nahát! :)))

Jó hír még, hogy jelentkezett egy esküvői ruhakölcsönző, fehér gyöngy-kristály fülbevalókat akarnak, egy kisebb kollekciót különböző kitalációkkal. 40 pár... Bronz, arany, ezüst és vörösréz... Megtetszett nekik a franciakapocs, amit olyan jó áron szerzek... Úgyhogy van az is, gyöngy is. Jó kis játék lesz, fogom szeretni! :)))

Befejeztem a könyvet... Hét elején kezdtem, alig tudtam letenni! Afgán nőkről szól, az afgán helyzetről különböző korokban. Egészen megdöbbentő! :O És a mostani helyzet még rettenetesebb! Egyszerűen nem értem, hogy mi történik a világban... Mintha sose lett volna Woodstock, mintha nem forgatták volna soha a Hairt... :O

Persze az az igazság... Amikor a Hairt bemutatták nálunk, én három vetítést végignéztem a bajai moziban... Én értettem elsőre is. Megváltoztatta a tizenéves életemet meredeken. Nem bántam meg, egy percig se... :)))

Hatan voltunk barátnők. Egy sose nézte meg... Korán férjhez is ment, egy faluban él. Jó... Mondjuk sose volt valami könyvmoly. Van háza, férje, komondora, parasztdauer is van a fején... #hetentecsinos... Amikor utoljára találkoztunk elmesélte.... veri a férje. Néha. Nem vészes... :(((

A többi négy megnézte... és maradt otthon. Gyerekek, csilli-villi esküvő, férj, kinek ház, kinek panel, válások, utazás soha, munka, kisvárosi lét, kis pénz, hetipiac, pletykák, megcsal... Nem csal meg... Új váza, új tepsi, új szőnyeg. Elégedettek... És nem értik... Egyiptom? Hatszor? Minek? Mi van ott? Homok? Hihihi... Ennyi sok pénzért? Velence? Mindig álmodozó voltál, kit érdekel Velence? Tényleg írtál könyvet? Mesekönyv? Dedikálod? Figyelj! Pestre megyek kezelésre... Alhatunk nálad? Kaját viszünk, ha kell... :O

Dió, akácméz nem érdekel? Kalocsai paprika? Pesten aranyárban... Árulhatnád! Megegyezünk...

Már senkit nem jelölök vissza... Senkit! Sok éve. :(((

Khinem Saar Yale 2022.02.11. 06:49:04

első!:)
#hetentecsinos...........felnyerítettem!!!!!!
:)

dr.ahalan 2022.02.11. 10:01:03

@Khinem Saar Yale: A nagy magyar valóság... :))) A frizura és műköröm mint életcél!

dr.ahalan 2022.02.11. 22:50:08

Péntek! Még leírni is gyönyörűség... :)))

Bevásárlókörút előtt elsétáltunk a körúti Vasedénybe, kinéztem magamnak két szuper tepsit. Gábornak igen jó kedve volt, szóvicceket gyártott... Szokott! A tesója meg ő igen nagyok benne, nekem mondjuk néha feláll a szőr a hátamon. :)))

Csattogtunk volna át a zebrán, és már léptem a piros ellenére... 50 éve lecarom pont a lámpákat, ha nem jön autó, akkor átcsattogok, oszt "jóvan". :)))

Aszongya... Ne veszélyeztesd a TEPSI-ÉHSÉGEDET, jó?

Szóval bevásároltunk, holnap délelőtt megfőzök vasárnapra, aztán megyünk bulizni. :)))

Fura lesz újra emberek közt lenni, beszélgetni random módon... De tényleg elég volt ebből a covid-frászból! Három jó oltás után vagyunk, el is kaptuk... Szerintem a Gábor kétszer is... Szinte mindenki túl van rajta, rettegjenek az oltatlanok, oszt kész. :(((

Na meg! A függőfolyosó ügye! Ráment fél nap... A nagy magyar valóság! Ezt kapd ki! :O

Ahogy említettem, tegnap kaptam egy e-mailt a közös képviselőtől. Árajánlat a függőfolyosó felújítására. 5 és fél millió... Felszalad bennem a pumpa, mi vaaaan? Semmi baja a függőfolyosónak, lánykori neve gang... Főleg nem itt, az első emeleten... :O

Profi árajánlat, negyven fotóval... Szakértői árlistával. Betont bontanának 548.000.- forintért, lemázolnák a korlátot kétszer szerepeltetve 179.000.- forintért...

Azonnal küldtem a NEM OKÉ e-mailt a közös képviselőnek, aztán reggel hívtam is nagy garral... Ez meg mi? :O

Kétségbeesetten tiltakozott, ő csak megkapta, nem kérte... Küldte tovább nekem... Hát nem én kértem? Azt hitte... :O

Nyomozás az emeleten... Mindenki nézett ki a fejéből, eszükbe se jutott...

Oké, hívom az árajánlatot tevő céget. Csilingel, zenél, buta nő, vezetőt kérek... Nincs benn. Home Office... Mobilja azért van, nem? De... A vezető nem tud az esetről. A közös képviselettel a harmadik izé... fingreszelő foglalkozik... Oké... Telefon, kapcsolják, milyen társasház?

Nem részletezem. Előkerült az ember. Nagy nehezen. Amolyan jogcsavaró szemétláda... Hogy már dolgoztak a házban, és neki egy közgyűlési határozata van, megszavaztuk, hogy felújítjuk az első emeleti függőfolyosót. :O

Határozat visszakeres... Jegyzőkönyv! Én mondtam, tényleg! Öt éve! Fel kell újítani... A repedéseket kitölteni műgyantás cementtel, a korlátot megerősíteni két helyen, és ha futja rá, akkor festessük le. :)))

A repedéseket akkor ez a cég ki is öntötte, 14.000.- forintért...

És most akkor?

Aszongya! Az árajánlat elkészítését meg kell fizetnie a háznak. Ők elkészítették! 265.000.- forint...

Hát mondom! Ember! Ha be tudja bizonyítani, hogy a mi házunk magától erre árajánlatot kért, elfogadta az árajánlat-készítés feltételeit írásban, én mint számvizsgáló alá is írtam... és ezt átnyomja a bíróságon, és be is hajtatja... Akkor én magát novellában megírom! :)))

Kicsit még pampogott, hogy nem úgy van az... Hát mondom! De! Úgy van az! A ház környékére se jöjjenek többet... Pfujjj! :(((

Nagy magyar valóság...

És tényleg mindig szólok! Csendben. Úgy lesz az, ahogy mondom... És sose hiszik el! Pedig ugye... :)))

Százszor. És ezerszer... :)))

dr.ahalan 2022.02.13. 23:31:22

Vasárnap. Megint nehéz hét jön, sűrűsödnek a dolgok. Nem baj... :)))

A buli kellemes volt, mi már ebédre is hivatalosak voltunk, a többiek később jöttek, sorban... A világ tetején voltunk, nemigen mertem lenézni! :O

Aztán kortyoltam egy kicsinke áfonya ágyaspálinkát... És már le mertem nézni! :)))

Mindenkivel volt közös témánk, Egyiptom, Tunézia, a free, pálinka, a szabadkai nagypiac, még mindig lehet kapni tiszta szeszt... 980.- Ft egy liter. Két literből öt liter 40%-os ízesített vodkát, és más egyéb kamu italt lehet készíteni. Likőrből 6-8 litert! :)))

Vannak dolgok, amik nem változnak. :)))

Barátkoztunk kedves kutyával, egy igen aranyos kézműves nőszeméllyel... kerámiakészítő. Volt egy kerékpáros Balázs, gyönyörű fiatal férfi, amolyan csendes fajta... Ritkán szólt, de olyan humorérzékkel van megáldva, hogy ilyet még nem láttam! :)))

Rögtön elképzeltem Horrorkának, de még nem mertem megemlíteni egyiknek se. :)))

Hogy izé... klikkeljenek már egymásra valahogy! :)))

Szegény férfi már így is eléggé elrémült tőlem... :)))

#megintbalázs? :)))

Volt druszám is a társaságban, heves, nagyon röhögős fajta.

Jó volt! :)))

És nehéz hét jön. Sőt! Nehéz hónapok jönnek! :(((

Sok minden elmaradt a járvány miatt, most nekifeszítem magam... A lépcsőházi beázás utáni károkat meg kell oldani... Festetni kell a lépcsőházat ezen a szakaszon. A biztosító több mint két éve kifizette.... A fürdőszobám se várhat tovább, fel kell újítani!

Akinek a jó sora megengedte, annak igen szép időszak volt a járvány, a karantén... Már persze ha volt/van párja. Csodálatos, hihetetlen emlékek... :)))

Most más idők jönnek megint.

Igazából mindegy. Nálunk ölelés, élvezet, nevetés, zene, film, szex... Minden héten péntektől hétfő reggelig.

Orbán tőlem csak pénzt vett el. Nagyon sok pénzt! Ahogy mindenki mástól is, aki nem lett a seggnyalója...

Majd ezen is túlbillen a magyar társadalom valamikor... És talán lesznek becsületes politikusaink....
süti beállítások módosítása