dr.ahalan

dr.ahalan

Csirkeszárnynak a vége? Komolyan?

2022. február 01. - dr.ahalan

 

 

Ezt a fotót ma találtam… Hát igen! Velencében az a varázslatos, hogy bármerre fordulsz, bárhová tekeregsz, minden sarok után találsz valami meghökkentőt. Tréfásat vagy szépet, hatalmasat vagy aprót. Iszonyú mennyiségű fotót készítettem már ott, több ezret. Néha már én sem emlékszem, hogy mi rajtuk a látnivaló, keresni kell… :)))

 

Ma wok-kaját főztem, kicsit eltértem a thai hagyományoktól, más volt a zöldségkeverék, és a húst se csíkokra, vagy kockákra vágtam. A Gábor imádta! :))))

 

Mindig megfogadom, hogy nekifutok új és új wok-ételnek, aztán mindig el is felejtem, nincs szem előtt az edény. De most felírtam! :)))

 

Elég vaskalapos vagyok, szeretek papíralapú határidőnaplót használni a mindennapokban, egy kimondott méretet, és vicces külsejűt… Gábor veszi nekem minden karácsonyra. De ezt már írtam… :)))

 

Persze használom a telefonomat is, de az más. :)))

 

Hétfőn átbaktattam a könyvtárba, mert lejártak a könyvek. Pont válogattam az újakat, amikor hallom, a szomszéd sorban elszabadultak az indulatok. Narancstudatú nénike förmedt rá egy asszonykára, aki merészelt Moldovától olvasgatni… :)))

 

Siettem én is Moldovázni, majdnem megpukkadt… :)))

 

Megkezdődtek a árstop-os balhék is, tele van poénokkal, mémekkel a face… Az mondjuk nem vicces, hogy egy ember kiposztolta… Minden hétfőn ugyanott, ugyanazt a kenyeret veszi. És egy hét alatt 150.- forinttal lett drágább. :(((

 

Volt még a pedagógusok sztrájkja.  Abszolút együtt tudtam érteni, és megdöbbentett ez a visszataszító nyílt fenyegetés ellenük. Micsoda ocsmány munka ez? 30 évvel a rendszerváltás után FÉLNI kell? Ilyen pedagógushiány mellett ezt kell csinálni? Ez a gyerekek védelme?

 

Viszont végre február van, totyogunk a tavasz felé… A legsötétebb napokon négy előtt már lemegy a Nap, most még öt órakor is lehet belőle látni valamennyit.

 

Ezen kívül keresek még csirkeszárny-vég receptkönyvet… Csirkeszárny-vég! Hihetetlen! :O

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7017061060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.02.02. 23:17:34

Olyan hirtelen gyorsultak fel a dolgok, hogy csak pillogok... Kényelmes szerdára számítottam, aztán rákészülésre a hétvége kapcsán, még kényelmesen fotóztam délelőtt, aztán hirtelen a nyakamba szakad egy halom minden. Új vevő, egyedi igényekkel, egy nagyobb céges munka ígérete, meghívás egy érdekes találkozóra vasárnapra, hosszú beszélgetés egy újdonsült haverunkkal... Talán közös ügyünk is lesz... :)

A fotós is új szerzemény.. Alulról világítsd meg, üveglap, karton... aztán Picasa... És tényleg! :)))

Már el is felejtettem, hogy mennyi minden származhat egy közösségi portálon létrejött ismeretségből. :)

A kvízparton valaha régen a velencei nagykvízem okán összekülönböztem egy pasival... Nekem lett igazam, rosszak voltak a forrásai az Il Gobbo (A púpos) szoborral kapcsolatban... Mindegy! Nagyon jó haver lett, ügyvéd. Jó ügyvéd. A mai napig jókat röhög a múmia jogi analfabetizmusán, meg a leírt és mentett mocskain. Tett is az ügyek kapcsán ezt-azt. Az eredmény látható... :)))

Hát így. :)))

Csak könnyedén! :)))

És politika! Somos Andris is elkapta a nyavalyát. Jobbulást! :)))
És persze csirkeszárnyvég! Lehet belőle csirkealaplevet főzni thai kajákhoz! Meg mindenhez.... És remek kutyacsemege is készíthető belőle, alkalmasint ledarálva, porítva... Ezt tudtam meg ma. :)))

Hatósági árstop alatt a népjólétért! Magyarország jobban teljesít! :(

Szakértői elmismásolt tanulmányok a COVID második hulláma alatt tapasztalt hatalmas mortalitásról. Kikerült. Hivatalos lesz valamikor...

Orbán Putyinnál. Sokat elmondott a hatalmas asztal.A távolságtartás...

Szóval van téma elég. Nem unatkozunk. :)))

dr.ahalan 2022.02.03. 23:40:32

Hulla fáradt vagyok, detélleg... Ezer minden volt ma. Horrorka beteg, agyonaggódom magam. Nem volt ma nagyon rosszul, fújta az orrát, "didcsdagybajbanya"... Délután persze nem bírtam ki, rácsörögtem. Estére, mire újra hívott, még a fejem is megfájdult. A csodadoki a migrénes dolgokat nagyrészt megoldotta, de most azt hittem, hogy szétrobban az agyam... Gyógyszer meg semmi itthon, nem tartok fájdalomcsillapítót... Gábornak meg se mertem mondani. :(((

Holnap veszek a házipatikába új mindenfélét, egészen elhanyagoltam... Persze igazából pénzkidobás nagyrészt, minden adventkor cipeltem le a lejárt cuccokat a gyűjtőbe. 30 évig... Vagy ahová lehetett. Bontatlanul, szerencsére. A vitaminokat kivéve, értelemszerűen... :)))

Szóval azért fájdalomcsillapító kell néha... Meg mondjuk szemcsepp. Patika-shopping! :)))

Érdekes cikkbe botlottam ma bele, a 2010 óta Magyarországot elhagyó, majd visszatérő magyarokról szól... Rengeteg komment, több ezer! Aki hazajött az vagy elégedett, vagy nem. Honvágy... Oké. Aki kint maradt, az a statisztikákkal, számokkal, Orbánék mocskával védte az igazát... Nem ügyem, nem is érdekes...

Én biztosan nem mennék el. Ha MOST eladnám a lakáskámat, akkor életem végéig élhetnék szerényen egy tengerparti egyiptomi garzonban, munka nélkül, kényelmesen...

Nem, nem megyek el, de vastagon megértem azokat akik elmentek, vagy menni készülnek...

Nem is ez a lényeg... Nézem a hozzászólókat! Milyen gyönyörű újra itthon... Orbán Isten fia maga! HONVÁGY! Helyesírási hibák tömkelege. Lakhelyük... Szlovákia, Románia...

És ezek döntenek az én jövőmről. Horrorka jövőjéről... Ezek a szedett-vedett bozgorok. A mélymagyarok... :)))

Pedig nem. Igazából mi igazi magyarok jól elvagyunk. Meglepve olvasom, már hivatalosan is közkézen... vagy inkább közszájon forog a buborék-elmélet. Ami azért valljuk be... megvalósult! :)))

A legszebb példa az SZFE... :)))

Megtanultuk kilökni magunk mellől a méltatlanokat, a hazugokat, az álszenteket... Az élősködőket. Nem volt könnyű, sokszor szerettük őket.

Fura világ. Galaktika magazin anno... Fehér Klára Oxygéniája... Voldemort...

Emberekkel beszélgetünk. Hasonló értékrendekkel bíró emberekkel. Fura helyen...És élvezzük! :)))

dr.ahalan 2022.02.04. 23:25:47

És péntek! Készülődik a tavasz, sütött a Nap, ha a Gábor az irodából jön, akkor az ablakban várom. Megörülök a kis kék franciának, ahogy gurul át a hídon, az ablak alá ér... integetünk. Kedves szokásunk. :)))

Ma beugrott az irodába egy kulcsért, vártam, élveztem a napsütést, még cseppnyi ereje is volt. :)))

Horrorka egyformán van, nincs rossz kedve, bejelentkezik, még élek banya, ne aggódj már... Három oltás... Nem értem az oltás- és vírustagadókat, egyszerűen nem értem! :O

Voltunk bevásárolni a megszokott szupermarketben, kíváncsian lestem az árstopot... Mondjuk semmiféle kormánypropaganda nem volt sehol, semmi tájékoztató, semmi hazug biszbasz. Vettünk egy kiló kristálycukrot, akciózták. Sokkal olcsóbban, mint ahogy azt nagylelkűen vezérünk meghatározta...

Csirkefarhát és csirkeszárny-vég egyszerűen nem volt. Helye se mutatkozott a hűtőpultban... :)))

Olaj nem kellett... A liszt meg ugye nem játszik nálam. :)))

Hát így. A multik gondolom lecarják az egész gusztustalan, pitiáner parasztvakítást. Jól is teszik...

Hogy is mondta a kis köpcös? Majd az ügyvédek megvédenek... Most a multik mondják... Oszt ennyi. :)))

Nem is ezzel kellene foglalkozni... Putyin asztalai érdekes téma. Kivel milyen asztalhoz ül le! Sokat elmond... :))) Csicskataktika... :))) Értem én, és megmosolygom.

Szóval végre péntek. Ezer a megbeszélendő, tárkonyos csirkeraguleves, és pikánsan pácolt tarja a terv. Vasárnap kis összejövetel, és Ágnest hívjuk meg egy szusi-vacsorára... Ha nem szereti, akkor esetleg valami thai? Alattunk? Vagy magyaros? Érte megyünk, haza is visszük, persze...

Azért ez új fejlemény, a Gábor némi érdeklődést mutat a virtualitás iránt. Elolvas levelezéseket, véleményez. :)))

Csudijó! :)))

dr.ahalan 2022.02.06. 23:27:13

Azért ez sűrű hétvége volt, rengeteg mindenfélével. :)))

Voltunk ma vendégségben Csepelen. Egy ideje levelezünk a házaspárral, meghívtak... Ugyanaz az értékrend, kedves kutya, kapkodtuk ki egymás szájából a szót, ők elkezdték a mondatot, mi befejeztük... :))) Folyt. köv. :)))

MZP-t meg állba gyűrte egy kedves, antipatikus nyugger néni... Kicsit le is "kurvaanyázta" a mama... Hát ahogy MZP tűrte a fideszes beteg rohamát! Baccus! Nem semmi! Beírtam neki a sok fekete
pont mellé öt pirosat! Detélleg! :)))

Az internet egyszerűen felrobbant! MZP javára ezrek kommentelnek a csoportokban a videó alatt, ez már azért sok!

És ez még csak a kampány kezdete! 444.hu! HVG! 168 óra... Nem sok ellenzéki felület maradt, de azokat érdemes olvasni. Sokkal szórakoztatóbb, mint a közmédia agymosott, hazug biszbaszai. :)))

Járványügyben is történik valami, egy év után újra szkafanderben járnak a mentősök, szirénáznak át a hídon pár percenként. Bírósági határozat, lehet a kórházakban uralkodó állapotokról tájékoztatnia a sajtónak... De a kormány, maga a nagy disznóvágó elrendelte, hogy mégse.... Nesze neked sajtószabadság, meg Európa, meg 21. század... :)))

A nagy magyar gyorstesztek több ezer forintért nem mutatják ki az omikront. De azért hirdetik, árulják...

Horrorka nincs jobban. Rosszabbul se... Ennyi.

Cudar nehéz hét lesz Gábornak is, nekem is. Bejött a mi közös nagy munkánk, persze rám marad... Mennie kell hajnalban, végre a Lánchídtól kiszabadult dínóra ülhet, alig várja! :)))

De majd lesz még péntek... :)))

Khinem Saar Yale 2022.02.07. 07:33:45

első!
zsetem ésatöbbi...
a 168 óra egy ótvar bulvárlap lett...........szerintem.
mester ákos forog......

dr.ahalan 2022.02.07. 17:23:23

@Khinem Saar Yale: Én is észrevettem, iszonyú a nyomás rajtuk is... Fene egy meg! :(((

dr.ahalan 2022.02.07. 23:36:59

Micsoda egy rohadt hétfő volt ez! :(((

A Gábor hajnalban elrobogott, felkeltett, kaptam kávét, narancslevet, kelni kellett... Pedig olyan jó volt, bebújtam még öt percre az új felhőpuha paplanom alá, a roxfortos ágyneműhuzat barlangjába, a fejem alá gyűrtem az egyedi tollpárnámat, meg a Gábormamától kapott kispárnát... Egy csuda! Detélleg! :)))

Munka, munka, munka... Kapkodtam. Persze a tárgyak ellenálltak, lefagyott, leesett, kifogyott, lemerült... Visítani tudtam volna... :(((

Holnapra már csak az e-mail tömeg maradt, meg a januári könyvelést kell összerakni. :)))

Gábor is megjárta, esett az eső, csupa sár volt minden délelőtt, alig tudott időben végezni, rohant az irodába, vitte a céges autót időpontra szervizbe... Délután azért igényt tartott rám, csak lecsó volt, mirákulum-származék. :)))

Érdekesség! Beszélgettem a portálon... Persze vannak fideszesek. Mostanában tagadják. De attól még fideszesek. Sablon mondatok... Sose voltam tagja egyik pártnak se... De azért el kell ismerni... 13. havi... Családtámogatások. Adóvisszatérítés. Épül-szépül... Na menj anyádba! :O

Készítettem egy sablon levelet. Csak úgy... Kérdésekkel! Konkrétan! 12 kérdés, 12 tagadhatatlan statisztika... 12 érv... Érdekes! Még egyetlen válaszlevelet se kaptam. Eltűnnek, mint szürke szamár a ködben... :)))

És ezek értelmiségiek, de komolyan! Nem afféle "sajátjogon" mocskos náci vén aszott adminluvnyák! Azokat könnyű volt legyőzni... De ezek... Minisztériumban dolgoznak, meg kisvárosi potentátok! :O

Az egyik nagyjankó ma ki is regelt. Persze regelt újra, azonnal. Függő. Orrára kentem. Letiltott. :)))

Neki négy trafikja van! Meg termőföldje... Hát mondom! Mit termelsz? :)))

Hülye vagy? Felveszem a támogatást, beszántatom, kapom rá a pénzt. Szórok ezt-azt... Nem kel ki. Van a biztosítónál haver, a városban... Aszálykár. Elsikálják. Kifizetik... Ennyi! A nagy pénzt a trafikok hozzák. Na! Akkor találkozunk? :O Fizetem!

Hányinger, detélleg...

Van finom lelkű is. Vastagon potentát Miskolcon... Református, focista, nagy ember. Elvált, egy fiúgyermek... Szereti. Csak pont titkolt transzvesztita. Vannak cipőcskéi, tényleg helyes lábbelik. :))

Szado-mazo nyolcvan éves adminok, elcsaklizott kastélyok, ellopott ezer milliárdok, bozgorok és láncszavazók. Európa legszégyenteljesebb egészségügye, lepusztult kórházak, a világ majdnem legrosszabb járványkezelése a világon a majdnem legtöbb halottal.

www.youtube.com/watch?v=nikRYqUjq0o
süti beállítások módosítása