dr.ahalan

dr.ahalan

Kagylózás és csempének súrolása

2022. január 25. - dr.ahalan

 

 

Már régen mutattam ékszert, ezek az én imádott leopárdjáspis köveim. Lehetetlen megunni őket! :))))

 

Iszonyú hideg tél ez, még zokni is húzok mostanság! Én! Zoknit! :O

 

A hét első napja nem telt el izgalmak nélkül, Gábor korán végzett a munkával, és jött! A sült húsokat és a tenger gyümölcsei kajákat ő szokta összehozni, most is bevetette magát a konyhába… Én csak kikészítettem a fűszereket, legalább a fűszeres doboz maradjon rendben! :)))

 

Azóta már lenyugodtam, pár csajos telefon megerősített, minden pasi ilyen, ötször több edényt halmoznak fel mosogatásra a kelleténél. #acsempeisparadicsomos… :)))

 

A kaja viszont isteni volt! :)))

 

Az már viszont gond, hogy Gábormama beszélt a fejemmel. Kaptam a borsó miatt! :))

 

Mert hát… milyen borsóval főzted? Hát mondom… konzerv, zsenge… Aha! Ott áll a fagyasztóban zacskószám a borsó, a zöldbab, a tök, a kamrában a lecsó, meg a mindenféle paradicsomos cucc. Megmondta, enni kell… Én meg elfelejtem folyton! :O

 

Addig könnyű volt, amíg ott laktam, a szomszéd kislakást béreltük évekig játszótérnek. Átszaladtunk vacsizni, lecsó leemel, öt perc, együnk! :)))

 

Most szólni kell a Gábornak előre, hogy hozza át. Elfelejtődik, nahh… Majd eszembe vésem! :))))

 

A politikai kampány közben kezd eldurvulni, hát mennyire gusztustalan már a miniferis plakát? És a hazug, álszent videók mindenhol… Pfujj! :((

 

Kaptam ajándékot. Postaládába. Vastag boríték, levél, „szimpatikusvagyok”-vicsorú  jelölt, narancsos propaganda… Na! Erre is van pénz, farhátországban! Volt benne egy golyóstoll… Azt felhoztam, a többi értelemszerűen kuka. És vajon mit nem csinál a toll? Na mit?

 

NEM ÍR! :O

 

Néha köp valami kis tintát… És kész! Gratulálok, detélleg! :O

 

A nagyfőnök meg berongyolt az oviba kampányolni! Ennél ízléstelenebb dolgot elképzelni se tudok!

 

Aztán van még a Völner-botrány. Vallanak szépen a végrehajtók, jönnek a bizonyítékok, és biztosan jelentkeznek majd azok a családok is, akiket ezek az emberek kifosztottak. Erdélyi Mónika ellen nyolc végrehajtás… Vastag sztorik jönnek még elő, ez tuti! :)))

 

És minden nap potyognak új csontvázak! :)))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr5916824124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.01.26. 23:07:43

Megint elment egy ember, évfolyamtársam volt... Isten bocsássa meg, nem kedveltem. Beszélgettem ma egy közös ismerőssel, tőle kaptam a hírt, és felidéztük a főiskolai éveket... A Stadlerre emlékszel? :)))

Elsőéves voltam, vízügyi szakközépből jöttem vízügyi főiskolára, nekem az elsőéves anyag fittyfiritty se volt, a buli érdekelt inkább, a szerelmek, fiúsuli, 86 gólyából alig csak 12 lány, a felsőbb évfolyamoknál még érdekesebb volt az arány, ráadásul bajai voltam, ellentétben a rengeteg vidékivel, az arabokról ne is beszélve... A kisvárosban mindent el tudtam intézni, hatalmas hajam volt, és hatalmas melleim, extrém cuccaim, meg még mondjuk eszem is akadt... Azonnal a sűrűben találtam magam, buli buli hátán, szombatonként Triász klub a városháza pincéjében, minden vezetőségben bent voltam, és természetesen a nagyszünetben átjártam a menőkkel a főiskolával szemben... A Vica kocsmába. :)))

Akkor váltottuk meg a világot, kávéztunk, némi kis konyak is csordogált, éreztük a rendszerváltás előszelét....

Igen ám, de a mi Stadlerünk, a statika szentje, a szigorú tanár... Hát mondjuk elég nyakas ember volt. Biztosan valami szexuális görcs okán gonosz volt... Utálta a nőket, utálta az ifjúságot, és utálta a bulit, a piát, a hőzöngést... Szóval engem. :)))

Egész évben szívatott, az előadóteremben ahányszor szóba került a Hooke-törvény, letolta a poént!

- És itt alkalmazzuk a részeges hallgatók törvényét, avagy... Markos!

Már fel se néztem a kötésemből... A Hooke-törvényt! Miszerint...

Aztán jött a vizsga. Első körben öt perc alatt kivágott. A másodikban is... Mindent megtanultam. Az apró betűs részt is... Harmadik, utolsó alkalom. A dékáni hivatal zárása előtt egy órával... Úristen! Az ösztöndíjam!

A barátaim nyugtattak. Gyere... igyál egy konyakot! Attól még nem vész el a tudás... Itt várunk, a Vicában! :)))

Vizsga... Tétel. Tudtam. Még kérdezett. Tudtam... Aztán beírta az indexbe: elég.... Na baszódjál meg! Most elégséges, vagy elégtelen? És még kérdezett... Hajoljon csak ide? Jól érzem? Maga ivott?

Hát mondom... Magát józan ésszel én nem tudom elviselni! :)))

Olyan jót még embert nem láttam nevetni...

Pirike a dékáni hivatalban megvárt, leigazolta... Attól kezdve a Stadler haver volt, még kocsmáztunk is együtt.

Aztán úgy alakult, hogy a Kismotor-és Gépgyárnál fejes lettem. Már váltottuk a rendszert, de nem nagyon. Szakember kellett Bajára, javasoltam az oktatóimat... Gmk! Rémlik? :)))

Mentem tárgyalni a tanszékvezetővel, Orbán Verával... Kedves néni volt, nemrég halt meg. Kedveltem...

Vera kiszólt... Stadler! Három kávé... És a Stadler hozta...

- Átokfajzat! Most ugye örül? Presszós kurvaként még nem látott, ugye... :)))

Legyen nekik is könnyű a föld...

Kedves emlék volt :)))

dr.ahalan 2022.01.27. 23:30:23

Csütörtök. Holnap még egy kis takarítás, aztán jöhet a hétvége! :)))

Azért az ukrán helyzet aggasztó, ez a Putyin nem fér a bőrébe, Orbán meg erősen a cinkosának mutatja magát... Hát mennyi embernek kell még meghalnia? :O

Aztán ugye milyen izgalmas! Minimum A3-as, nagy plakátokon kell hirdetnie MINDEN bejáratnál minden üzletnek, hogy az egészségtelen, zsíros, undorító farhát, liszt, cukor és más egyéb néhány termék kormányzati árstoppal rendelkezik... Ember még az, aki még mindig rájuk szavaz? Vagy valamiféle zombi talán... A hideg kiráz, komolyan!

Szembe kell nézni... Igen! Sok a zombi. Például a szomszédasszonyom... Hát valami borzasztó! :)))

Megvető legyintés.... :)))

Új és régi barátaink alakulnak egy érdekes portálon. Nahát! Nem gondoltam... Ennyi sokan! Szia, te nem az Aha vagy? Hát de! :)))

dr.ahalan 2022.01.30. 23:37:00

Kicsit elmaradtam innen, igyekszem kordában tartani a virtualitást, igyekszem keveset ülni a gépnél, de tagadhatatlan... Új pezsgés van, Gábor mérsékelt lelkesedést tanúsít... De én szeretek beszélgetni. Nagy rutinnal tiltom le az energiavámpírokat, a burkolt ügynököket, meg a különböző vallási tébolyultakat... :)))

A hétvége elfogyott megint, lehet várni a pénteket megint. Bámultuk a szél tombolását, egészen elképesztő dolgokat láttunk a téren repülni! :O

És persze... Politika! Naná! :)))

Nem is figyeltem fel rá! Nem csak csirkefarhát, de CSIRKESZÁRNYVÉG! Hatósági áras! Zabálj magyar... Csont és bőr! Van ember, aki megeszi? És ezt így... árulják? Kilós kiszerelésben? Tényleg? Itt tartunk? :O

Aztán izgalmas! Másfél-két éve megszaporodtak az ellenzéki csoportok a face-en... Ezrével lettek, kettőbe be is léptem, két Dobrevesbe... Mindegy. :)))

Csevegtek emberek, posztoltak... Aztán pár napja kiderült, alvó sejtek, kamu csoportok, fideszes kamu moderátorok, most kampányjelleggel elöntötték szarral az egészet fizetett provokátorok. Erdélyi bűnözők, arctalan emberek, a társadalom legalja. Hamis statisztikák, manipulált képek, kamu videók, mocskolódások. Undor a köbön, detélleg...

És szerveződnek megint a kamu pártok...

Csopiból kilépés, tiszta hang, buborék... :)))

Az van még, hogy megkaptam a Harry Potter ágyneműgarnitúrát! Jó régen hajkurásszuk az Aldiban... :)))

Pénteken már csak véletlenül senderedtem a tároló felé, hosszú volt a sor a pénztárnál... Hozzad Takács Bálint! :))) Válasszál... A Roxfortosat, jó? :)))

Arról is beszélgettünk még, hogy nemsokára megindulnak az ukrán menekültek... Na akkor mi lesz?

Kapnak csirkeszárnyvéget? Beköltöznek 248-an, mint hivatalos szavazók, magyar állampolgárok a bejelentett lakhelyükre? A ravatalozóba? Meg a fideszes sógor sufnijába? Kacagtató helyzet, igazán...

Főleg úgy, hogy szeretett vezetőnk készül meglátogatni és megtámogatni Putyint... :)))

Aztán a hacacáré árát meg megint én fizetem, meg te fizeted... A kulturált Európa biztosan nem.

De a szárnyvég ára befagyasztva, a kapcsolódó propaganda kötelezően kiplakátolva, és a bugrisnak adott a mulatós nóta. Meg a közmunka. És a herbál... Szép, új világ...

Khinem Saar Yale 2022.02.02. 08:27:04

"
PollyPocket adatlap képe

PollyPocket közzétett egy állapot frissítést

1 nap, 13 órák óta

Hova lettek a Naplók?
süti beállítások módosítása