dr.ahalan

dr.ahalan

Aha a hazug, kisnövésű, aljas emberekről

2021. május 11. - dr.ahalan

 

 

Egészen egyszerűen fáradt vagyok, két nagyon brutális nap van mögöttem, és még a holnap se lesz könnyebb. És nemigen tudom eldönteni, hogy örülök-e ennek.

 

Majd eldöntöm! :))))

 

Mivel nálunk mindig szól zene, vagy pörög film, ezért kicsit párhuzamot vontam különböző korok erkölcsei közt. Például egészen elképesztő a hasonlóság a fiatal  Katalin (akkor még csak) cárné kora, és a jelenlegi kor között. :))))

 

Volt ott is kifelé álszent, szelíd, hazug mosoly, népnyomorgatás, ereszcsúszás, ocsmány szexuális mindenféle… Aztán jött a Katalin, és rendet tett! :))))

 

Hát igen… Khmmm… :)))

 

Aztán olvasom a magyarázatokat a kínai egyetemre… Illetve nincs magyarázat. A magyar nép kölcsönből fizeti az egész gigantikus hóbelevancot, aztán megy alapítványi tulajdonba, és megkapja a kínai kommenyista egyetem. A válasz? Mert MEGTISZTELTETÉS! Na bakker! :O

 

Nem tudom ki hogy van vele, nekem nem megtiszteltetés kell, hanem európai színvonalú kórház, óvoda, meg esetleg klotyópapír a mosdókba… Valahogy jobban tudnék neki örülni. :))))

 

Az emberi aljasság meg valami egészen elképesztő mértéket öltött már. Amit rendeztek a halottgyalázó férgek a meghalt DK-s politikus megemlékezései alatt, az minden határon túlment! Hát ezeket lehet még embereknek nevezni? Alig hiszem…

 

A hazugságok meg burjánzanak vastagon… A statisztika szerint csak áprilisban 5,1 %-kal emelkedtek az árak. Az rettenetesen sok! És tudomásul kell venni, hogy az emberek nem értik a százalékszámítást… Érzik hogy drága, de elhiszik, hogy az elméjük, meg a gyomruk csapja be őket. Tényleg elhiszik! :O

 

Mert ugye az Árgyélus azt mondta! Csak ámulok és bámulok! :O

 

Egyébként meg úgyis a „gyurcsánysorosmigráncs” csinálja! :)))

 

Olvastam ma rokont a face-en… Ritkán nyilvánul meg, egyébként se voltam róla nagy véleménnyel soha… Fogalmazzunk úgy, hogy nem az eszéért szeretjük. Mindegy. :)))

 

Feltolt egy olyan piros-fehér-zöld, glitterbiszbaszos, Vitykóáldásos izét, hogy majdnem lenyeltem ijedtemben egyben a sonkás szendvicsemet! Hát baccus! Módos, iparos ember volt még tíz éve, nem ivott, nem volt kártyás, most segélyen, közmunkán él, a családja elhagyta, a háromszintes házát elvette a bank, az anyjáéknál él megtűrtként. Vajon mit éltet ez a szerencsétlen? :O

 

Hogy valami jót is írjak, megnyitottak a könyvtárak. És baromi finom rakott zöldbabot sütöttem. Lelkes törzslicitálóim is vannak, szépen pezsegnek az ékszerrendelések, élvezem hogy nekem tényleg mindenem van ebben a kifosztott, tönkretett kis országban. :)))

 

Extrém karkötőt vett meg egy vevőm, 21 fityegővel. A gyerekkor emlékei… Maci, babakocsi, az első magassarkú cipő, pegazus és Tudor lámpása… Kérne még egyet! A barátnőjének… Mondjuk hat éve volt slágertermék nálam… És igen! 21 zsuzsuból 16 még van! :)))

 

Ennek is lehet örülni manapság! :)))

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr516556702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2021.05.12. 23:05:46

A szerdának is vége, rettenetes volt! De végre lehet holnaptól lazulni... :)))

Láttam a a kínai egyetem tervezetét, hosszan a Duna partján pöffeszkedne, és a szárazföldi csücsökben terveznek tényleg egy aprócska, magyar diákvárosnak nevezett izét... Hogy az ötösöm is így jönne be! :)))

Bevallási időszak is van, csúcsra jár a könyvelőnk, folyamatos kapcsolatban vagyunk... A lakásod hány százalékát használod a magánvállalkozásodhoz, és mennyit a cégetekhez? Hol van a decemberi villanyszámla? Miért utalt vissza x.y. ennyit és ennyit? Született jegyzőkönyv? Csatolni kell...

Az év nagy részében egészen kellemes csaj, csak ilyenkor viselkedik úgy, mint egy felajzott pandamama... :)))

Életem könyvelőjét a kilencvenes évek elején találtam meg, egy holland audiotext cégnél. Az első emelt díjas szolgáltatásokat toltuk, szextelefon, szerencsejátékok, lelki segély. Bolond, vidám, szabad világ volt, igazi liberális, woodstock-hangulatú őrület. Érdemes lesz egyszer írni róla... :)))

És akkor jött egy kis öltönyös, bőr aktatáskás, szemüveges ördög, a hollandok rendelték... És könyvelni kezdett.

Megtartottuk mi is. Húsz évig. Olyan precíz volt, mint egy Isten!

Aztán persze 2010 után fogta a gyerekeit, eladta az összeküszködött házát, kiszállíttatta a kutyáit Angliába, és minket is átparentált ehhez az idegrángó kakaduhoz...

Csak mellesleg... A gyerekei már nem is beszélnek magyarul. Amit velük tettek az Orbánék, az túlment minden határon.

Ez is egy történet...

dr.ahalan 2021.05.13. 22:53:52

Hát nem lehetett lazulni mégse...

Délelőtt Gábor megnézte a bélyegnagykert, még élnek... Mutatnom (küldenem) kellett a bácsinak valamit. Igen megnyugtató választ kaptam! :)))

Aztán pont araszolt felém, amikor megadta magát az asztali klavim... Igen megsirattam, régi, de drága darab volt, művészi rózsaszín tetkóval. Mindegy... Gyerünk billentyűzetért! :O

Nagyon régen jártam műszaki üzletben. Unom... Ha elromlott valami az elmúlt években, vagy Horrorkának kellett valami kütyü ajándékba, akkor megnéztem a neten, a Gábor ment, megvette ami kellett. Kész...

Most rácsodálkoztam a világra, mintha sci-fi jelenetben jártam volna. Rengeteg cuccot fel se ismertem! :O

Életemben nem találkoztam még instant filmmel, meg instant fotópapírral. Azt se tudtam, hogy léteznek! :O

És a távirányítós led-izzók! Cukker pesztellszín távirányítóval! Színes, programozható... Na ilyen majd kell nekem, csak most rohantunk, és nem tudtuk milyen a foglalat. Mindegy. :)))

Aztán bevásároltunk hétvégére, az se volt izgalom nélkül...

Szóval alaposan elrohant mellettünk a tech-forradalom! :)))

Délután még megfőztem holnapra, most végeztem a levelezésekkel, kéééész vagyok!

Ráadásul hozott a Gábor egy csomag háború előtti magyar bélyeget is az üzletből. Ha már ott járt, ugye... Külföldi a járvány eleje óta nincs... Mondjuk kb. hat éve jártam ott, fél kiló áztatott bélyeg akkor 3.000.- Ft volt. Most negyed kiló ötezer... :)))

Hehe... sose gondoltam volna, hogy több külföldi bélyegem lesz, mint a bélyegnagykernek. Sokkal több! :)))

A bélyeges udvarlóimról külön írnom kell, hatalmas élmény! :)))

Most viszont irány az ágy, Tvrtko-t olvasok, az első "Pokoli" kötetet vettem elő.... A magyar falunál tartok, a falu, amit a románok elárasztottak 88-ban. Bözöd... És mi történt azóta. Net. Mennyi mocsok van még mindig nap mint nap a világban! :O

Mennyi hazugság, mennyi értelmetlen halál, mennyi szenvedés! Pfujjj! Detélleg! :(((

Khinem Saar Yale 2021.05.14. 06:21:20

első!:)
zsetem, szumma kumla ude, és az elmaradhatatlan Laza Terpeszes megjegyzés, miszerint kanül = bráner:):):):):):):):)
a pakkot felbontva kaptam meg, így sosem derül már ki mi és mennyi hiányzik belőle.......
moldávok, fehéroroszok, ukránok........csak keleti népséggel ne üzletelj!!
54 db lett kész tegnap, dőlt rólam a víz.
ma újabb kört futok, de nem fogom tudni befejezni.
hétvégén 3L látogatás, nyúzás, dögönyözés, erdei séta.
addig is, ahogy énmártikám mondaná: lö páá!!!

Khinem Saar Yale 2021.05.14. 14:44:21

"Candice
5 órája

“Lö pááá”??? Ne már! À bientôt! "

nem, nem és ismételten nem!!!
annak ellenére, hogy énmártikám szinte azonnal, ellentmondást nem tűrően, angol hidegvérrel, de német alapossággal megcsillantotta francia nyelvtudását, és kiigazított.
mindazonáltal újra bizonyságot nyert, hogy humorérzéke, egy tízes skálán alig éri el a hármast. ( és akkor még megengedő vagyok)
más:
amióta új varrógép, Zinger úr, tűnt fel a láthatáron, az elől-hátul megdoktorált újra szemet huny a kumlai ringyó diszkrét szalonzsidózása felett. ( de az is lehet fel sem tűnik neki, az ő köreiben is ez a megszokott)
....és mint a régen volt omega koncerteken a szárazjeges füstköd, lassan, alattomosan tovább terjed a (köz)pinaszag!!

társkereső!!
társkereső 2021!!!
európai társkereső!!!!
európai vezető társkereső portál!!!
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2021.05.14. 19:07:38

@Khinem Saar Yale: Azt hiszem erre szokták mondani, amilyen a mosdó, olyan a törölköző. :)))
Humortalanság, unalom, nácizmus és fantáziátlanság, undorító perverziók. Ez a rüszmi maga... :)))

dr.ahalan 2021.05.14. 23:08:37

Ez a nap is elmúlt, nagyrészt pihentem. Meg telefonon csacsogtam. Gábor reggel jött, köszöntött, és gurult a Mirákulumba. Az idejét se tudom, hogy mikor volt ott együtt a szüleivel a két testvér. :)))

Már bakancsban és dzsungeljelmezben jött ide is, megitta a kávét, és rohant. Mennyire hiányozhatott neki a Mirákulum! Rá se merek kérdezni, hogy a mi házunkkal mi van? És még mindig nem mehetek, még mindig ott vannak az átkozottak! :(((

Sógornőmmel köszöntöttük egymást, egyszerre van a szülinapunk. Az idén nekem jutott az eszembe előbb. Mondjuk ezzel megdöntöttem saját rekordomat. :)))

Holnap is bolond nap lesz. Elvileg Horrorka érkezik. Vagy nem. Attól függ. Kicsit zsúfolt az élete. A Balázs-projekt nem bizonyult igazinak, most vannak más variációk. Majd készítek táblázatot... Harminc éves. Válogat, selejtez, igaza van.

Nem fogja elkövetni azt a hibát, hogy megalkuszik. Én elkövettem. Igaz, csudaság lett az eredménye, ő maga.:))))

És belehalt egy ember. Horrorka apja.
Majd egyszer megírom...

Khinem Saar Yale 2021.05.15. 09:04:43

első!:)
zsetem és társai.....

"padreemeritus
Reply to Candice
22 perce

Hogy mi??? Enyhén buzis??? Nagyon buzis, olyan gyuribuzis!!!:-))))))))"

hogy is van ez???
gyuribuzis (sic!)?????
írja mindezt egy bizonyítottan kumlai ribanc, aki többek között büszkén mesélte, meglovagolta arkan kapitányt ( cserébe kis védelemért:):):):):):):):):):))
minden este cumival a szájában aludt el, változatosságot csak az hozott, hogy abdul, vagy ibrahim farka volt a szájában:):):)
mert a végbele csak és kizárólag az afrikai, fehetebőrű migránsoknak, bevándorlóknak volt fenntartva!!!:):):):):):):)
gyuribuzis (sic!):):):):):):):):):):):):)
írja sallai andrea , a kumlai szopacs!!!!:):):):)
édesanya szeme fénye, édesapa büszkesége!!!!!

arról mélyen hallgat, hogy szabadulása, hazatoloncolása után azonnal egy fiatalemberrel költözött össze........
csak mondom.....

dr.ahalan 2021.05.15. 16:41:13

@Khinem Saar Yale: Ahogy múlnak az évek, úgy lesznek egyre szánalmasabbak... :)))

dr.ahalan 2021.05.16. 22:21:06

Undok egy idő volt, sose lesz már nyár! :(

Szombaton Horrorka jött, hozott tortácskát, meg mindenféle anyukának kedves holmit. :)))
Belapátoltunk egy bödön töltött paprikát, közös kedvenc, régen volt... Aztán csacsogtunk majdnem egész délután. :)))

Ma pedig csend, pihi, egy kicsit előre dolgoztam a jövő hétre. Ennyi. :)))

És jön egy cudar hét megint.

Khinem Saar Yale 2021.05.17. 15:18:42

azt írja énmártikám:
"Migyurikánk ismét lement egy szint alá. Ott nekünk már nincs dolgunk vele."
( hitelesebb lenne, ha egyes szám, első személyben nyilatkozna, de kicsire nem adok)
lehet, elismerem, hibáztam, de a buzizást nem én kezdtem.
viszont kiderült, mi énmártikám szintje:
"hátravinni agyonlőni!"
( ezek után kár álszenteskedni a demokratával, a liberálissal)
egy börtöntöltelékkel kokettálni..................mit is mondjak??? innen már csak egy lépés a közpinát újra a keblére ölelni.
más.
tegnap váratlan látogatáson voltunk a 3L-nél. volt nagy sivalkodás, örömködés, mert a gyereknapi előzetest elvittük, egy dózis fagylalt kíséretében.
parádésan jó idő volt, ahogy szokták volt mondani, 7 ágra......
a középső L-vel ( a kisférfiemberrel végre kifociztuk magunkat, sajnos a gömbérzéke még mindig nem vetexik egy fókáéval, de fejlődőképes.
utána elvitt a fim, és a jelentős darabszámú sarja az erdő túlsó részére kecskéket nézegetni, etetni, simogatni.
7 db kölök született a héten, nagyon kis jópofák voltak:):):)
készültek fotók, csak le kék szedni a gépről, és akkor a szokott helyen a szokott testtartásban meg lehet(ne) nézni őket.
figyelem! 2021. május 15-től fizetős lett a képnézegető funkcióm!!!!!!!!
( felhívnám mindenki szíves figyelmét, hogy a lexebb kék szem lujzibééjbeee hencegnőé, igazán lehet rá áldozni pár forintot, megéri)

dr.ahalan 2021.05.17. 18:04:18

@Khinem Saar Yale: Zsírarc sose volt se libsi, se demokrata. Csak divatnak gondolta annak látszani. Így próbálta benyalni magát értelmesebb körökbe, megjegyzem nulla sikerrel. Mindenki lerázta nagyon hamar, mert elviselhetetlen. :)))

A kecskék izgalmasabbak! Imádom őket! :))))

Khinem Saar Yale 2021.05.17. 18:40:56

@dr.ahalan: már én is kezdem így gondolni.

Khinem Saar Yale 2021.05.18. 13:27:26

"Márki-Zay Péterben látok még némi fantáziát. "
(Candice
Reply to Candice
17 órája)

eldőlt!
SZEBB JÖVŐT!

dr.ahalan 2021.05.18. 22:13:09

@Khinem Saar Yale: Nem csodálkozom... :))) Bár lefogadom, semmit nem ért az egészből. Átlag-tudatlan, átlag-közönyös...
süti beállítások módosítása