dr.ahalan

dr.ahalan

Zöldséges rakottas kagylóhéjban

2021. április 06. - dr.ahalan

 

 

A képet én követtem el az olasz tengerparton, kagylókeresés közben. Imádok apálykor kagylókat bogarászni, rengeteg csigám és kagylóm van, egészen különlegesek is. :)

 

Kagylóból egészen jópofa ékszereket lehet összehozni, csak fúrni óket utálatos dolog. Most azt találtam ki, hogy akrillal festem, és vörösréz drót kerettel kapcsolom őket össze, egészen izgalmas dolog! :)

 

Van egy vevőm, aki imádja a kagyló medálját, víztiszta resin, és nyolc különböző ország, nyolc tenger kagylóit és csigácskáit tettem bele. :) Szerencsehozó amulett… Tényleg! Kellene megint egy hasonló! :)))

 

Jó kis hosszú hétvége volt, leszámítva hogy egy kicsit fáradékonyabb lettem hétfőre. Gondolom az oltástól…  Majd elmúlik! :))))

 

Holnaptól varázsütésre elkezdődik a nyitás… Én kissé korainak és átgondolatlannak tartom, mondjuk a négyzetméter-alapú vásárlás még jó is lehetne, ha nem ismerném a magyar mentalitást. Van olyan asszonyság, aki nyolc percig is képes nyomorgatni a paradicsomot, uborkát, pakolja le a ládákat, lecarja, hogy más is vásárolna, vagy hozzáférne… :O

 

Az se nagyon fogja érdekelni, hogy kint tömegek várják, hogy kitotyogjon nagy kényelmesen, miután átvizsgált minden akciós bugyit, leértékelt afgán borsókockázót, és kiolvasta a Csók és Csipa magazin legfrissebb számát. :)

 

Mondjuk én imádok az ilyeneknek beszólni, de a Gábor nemigen díjazza… :))))

 

Öregszik! Régen jókat nevetett az ilyesmin. :)))

 

Fiatalság, bolondság… Eszünkbe jutott, hogy a kapcsolatunk kezdetén behúzott valamelyik barkácsáruházban egy zuhanyfülkébe smárolni. Ez még nem lett volna nagyon pikáns, ennél ezerszer vadabb dolgokat is megléptünk mi az elmúlt 23 évben… De ugye tejüveg fala volt, és amikor kijöttünk, már ott ácsorgott pár ember, egy fiatal pár is, és utánunk ők is magukra csukták vihogva. :)))

 

Egyébként érdekes… Én sose voltam csókolózós fajta, nem szerettem a nyálcserés letámadásokat… És némelyik pasi tényleg úgy tudott csókolni, mint egy varangy… Pfujjj! :)))))

 

Nem fontos… Holnap mindenesetre korán kell kelnem, rendes heti fotózás… Főznöm nem kell, sütöttem ma két napra zöldséges rakottast. Sok tejföllel és sajttal. :)))))

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr1816492590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2021.04.06. 23:17:50

Húúú! Közben elolvastam egy cikket... Valami nagy baj van a számokkal, nagy baj van a hivatalos statisztikákkal! :O

dr.ahalan 2021.04.08. 22:56:18

Milyen hülye nap volt ez, reggel zuhogott a hó, hatalmas pelyhek cikáztak, délben nyári kánikula volt, aztán délután jött a jeges eső, és a jégverés. El van valami cseszve ezzel a szegény Földdel, és mi persze pusztítjuk tovább... :((((

Aztán főztem még levest, Horrorka is jött, Gábor is befutott egy kávéra, közben pedig bélyegekkel molyolok. :)))

Hetek, talán hónapok kellenek ahhoz, hogy a német anyagot átválogassam, irtózatos mennyiség van mindenfelé. Sose szerettem a német dolgokat, se a népet, se a bélyegeit, a gyűjteményemben is csak a birodalmi korszak a jelentős, úgyhogy csak dobáltam őket tasakokba, és húsz év alatt egyrészt rettenetesen megszaporodtak, másrészt csillagászati értékük lett a régi NDK-s tételeknek, meg Berlinnek. :)))

Berlinnek külön postaigazgatása volt, már a nyugati felének persze... Ugyanazokat a bélyegeket használták, amit az NSZK, de a bélyegeken apró betűkkel mindig szerepel a Berlin szó is... Hát azt kiválogatni! Pfúúúú! :P

De persze élvezem... Igazi kincskeresés! :)))

Holnap rendszeresítek egy ikeás dobozt, és összekeresgélem a lakásból a német bélyegeket... :))))

A járvány meg tombol tovább rendületlenül, a gyerekes anyukák győzködik egymást, ne engedjük őket iskolába... Fogalmam sincs, hogy én mit tennék. :O

Mindenesetre ez a helyzet megint rosszat sejtet, a népek még mindig nem értenek semmit... Egyszerűen az oltottak eldobták a maszkot, a gyógyultak azt hiszik, hogy ők valamiféle felsőbbrendűek, és még mindig nincs semmi korrekt tájékoztatás. Titkolózás van... Hát jó. Szemlélődöm tovább. :(

Példa... Kaptunk egy megrendelést, a Gábor hívta a megrendelőt... Nem tudjuk megcsinálni, a partnerünk, akivel dolgoztattunk... Három hete meghalt Covid-ban... Nem vette fel. SMS jött, most nem tudok beszélni. :O

Gondoltuk majd visszahív minket. Húsz éves ismeretség! Nem hívott.

Gábor ma rácsörgött, tegyük rendbe a dolgot... Most felvette, alig tudta nyökögni, kórházban vagyok, nem kapok levegőt... Nem tudok beszélni! Valami oltási szövődmény...

Rengeteg a megbetegedett ismerős, halottak is akadnak.

De lesznek nyitott focimeccsek. Mint tavaly... Az fontos! Bármi áron is!

Csak könyvtár nem lesz gondolom, meg múzeum... A kultúra nem fontos. Minél butább a nép, annál könnyebb elvenni mindenét. Az utolsóját is! A járványra hivatkozva... Meg mert... "agyurcsányasorosamigráncs"....

A Hertha kirúgta a Petry Zsoltot, ezt a rasszista majmot? Jól tette! Az SZFE repült az európai színtérből? A forradalmár diákokat befogadta Európa? Mindent megkapnak, nagy színészek lesznek, és micsoda történelmi önéletrajzzal! Helyes. A Fideszt kitessékelték a Néppártból? Hurrá! A CSALÁD AZ CSALÁD! És a szivárvány minden színének élnie kell... :)))

Én mondom tinéktek! Trágyából, gombából, penészből, (vírusból), Földanyánk mocskos, undorító dolgaiból sarjad a legnemesebb fa, a legszebb virág! Mint az orchidea! Csak hát... Sok életnek kell vesznie miatta... Nem tudom már ki írta, és nyilván nem is idéztem pontosan, de a lényeg... Hogy mennyire igaz még ma is...

Ez persze igen-igen szomorú... De azért mégiscsak! Igazán! Jön a FÉNY! Ugye? :)))

Már akinek... Meg kicsit máshogy. :))) Gonosz az Aha! :)))

dr.ahalan 2021.04.10. 00:42:53

És végre péntek! :)))

Nagyon élvezem a netes aukciók világát, veszek és eladok, este, amikor minden munkát elvégeztem, akkor bogarászok. Élvezettel! :)))

Gábor megjött, ma ő vásárolt, én csak a listát írtam. Bekuckóztunk, gulyásleves... Piacon járt, naná, hogy megvette a legnagyobb dínó-alkatrészt, a csontból leves, fagyasztó... a húsból holnap gulyás, és két szelet sültnek... Szintén fagyasztandó. Pfűűűű.. :)

Bóklásztunk a politika széles mezején... Itt van ennek az osztrák újságírónak az esete! Az egész világ rajtunk röhög! Kérdésekkel provokálta a büszke magyar kormányt!! Baccus! Az a dolga! Hogy kérdezzen, oknyomozzon, megírjon.... SAJTÓSZABADSÁG! :))))

Ja! Az nincsen itten... Bocsi...

A járványhelyzet súlyosbodik. Már a tinik is halnak... De mi nyitunk, enyhítünk! Kell a meccsekre a néző, és kész! Legfeljebb a középiskolások majd májusban mennek iskolába... Hogy oltás? Mi van? :O

Aggódtunk ma a Gyurcsányért... Érdekes hírek terjengenek, kórházba került allergiás miegymással... Khmmm... Ugye! Okos ember az, de azért vigyázhatna! Úgy mászkál és mászkált köztünk, mint valami proli... PROLI! :))))

Mert az szitokszó, legalja jelző.... A kivakarózott, műveletlen bugrisoknak, akik most is maszk nélkül vándorolnak, nem értenek, és nem tudnak semmit, és miattuk kihalt eddig egy városnyi ember.... Kínok közt, fuldokolva. Egyedül...

Hát így valahogy....

dr.ahalan 2021.04.12. 00:58:03

És ezek a napok is elmúltak, Gábor korán kel holnap... Ebédre elvileg visszajön. :))

Klassz kis hétvége volt, kicsit elmentünk levegőzni, bóklásztunk ösvényeken, átkeltünk patakon, előbb a rönkre kell lépni, aztán a fa lapra, utána a kőre... Óvatosan! :)))

Minden létező gyönyört kimaxoltunk, lehet várni a következő hétvégét. Így van ez jól. :)))

Nézelődtünk járványügyileg, egy fura hírt olvastunk... És tényleg! Jamaica. Koronavírus-adatok! Elképesztő! Tegnap csak nyolc halott! Érdekes... Összesítés, osztás, szorzás. Nézzük Hollandiát. Dániát... És tényleg! Khmmm... Hát igen! Ahogy egy éve mondva volt, jósolva volt... :)))

Szemlélődök. A szomszédasszonyom szerintem koronavírusos, kár lenne tagadni. Fideszes, vírustagadó... Két hete szenved, de orvos nem látta. Köhög, fuldoklik, de járkál, és vásárol.

A nagyobb baj az, hogy a kilencvenes éveiben járó tehetetlen anyjára rendszeresen rázárja a lakásajtót, és mendegél elfelé...

A múlt héten a sarokban lakó Mari férjének... (Szintén fideszesek, a dzsumbujból jöttek a belvárosi lakásba... Hálálkodtak is a pártnak... Úgyse tudja már senki, hogy mi volt régen itt a dzsumbuj... )... szóval a férjnek feltűnt a betegség, nehéz lett volna eltitkolni. Arra jött haza a munkából kissé alkoholosan, hogy a felesége trécsel egy lázas beteggel a konyhában, köhög, prüszköl, voltál orvosnál?

Nem, nem voltam... És akkor a munkás úgy rugdalta ki a lakásából a koronavírusos úriasszonyt, hogy öröm volt hallgatni! Üvöltött!

- A kurva anyádat! Az életünket veszélyezteted? Mit kerestél a lakásunkban betegen?

Nem részletezem. Húsz percig tartott... Voltak ütések, nekicsattant az ajtóm rácsának a szomszédasszony, nem mentem ki... Felkapaszkodott prolik, műveletlen bunkók. Iszonyú és mulatságos.... Ahogy megélik a betegséget, aztán hirdetik... Nem is kell vele foglalkozni! Meghalsz? Az nem fontos! TE meghalsz, ÉN élek, és én győztem...

És élni fogok, és fertőzlek, és leszarom, hogy belehalsz. Undorító...

És csak halkan jegyzem meg. Nekünk is van halottunk. Itt, a blogban. Kettő is...

Nyugodjanak békében, legyen nekik könnyű a föld...

dr.ahalan 2021.04.13. 16:44:24

@Bot Ond: Mindenkinek kell egy cseppnyi büszkeség, öröm, sikerélmény. Ha csak ennyi, akkor ennyi, engem nem zavarnak a kártyák, tele velük a face. :)))
A lényeg az, hogy mindenki maradjon a helyén, ott ahová való. :)))
süti beállítások módosítása