dr.ahalan

dr.ahalan

Karácsony jő, ecet szaglik...

2020. december 22. - dr.ahalan

 

 

És végre célegyenesben, jöhet a karácsony! :))))

 

Ma mindent lezavartunk, mondjuk kicsi fa, amit terveztem… Hát az már nem volt!  Elvitték mind, így nagy fát vettünk, Gábor káromkodva fűrészelte az alját, nem fért el a helyén, a galéria alatt. :)))

 

Aztán befaragta a célszerszámmal a talpba…

 

#Mindenévbenugyanaz…

 

-       Meghoztad a jatagánt?

 

-       Takááács Bálint! Évtizedek alatt se tudtad megtanulni? Kukriiiii! :))))

 

Aztán a szokásos… Ferde, nem ferde. De feeerde! Most innen ferde… :))))

 

Kissé ideges, nyakig fenyőgyantás Gábor el, ferdeségenyhítés két lapos adriai kaviccsal, oszt kész.

 

Már tényleg nem ferde! :)))))

 

A hal már a mélyhűtőben, és a haltej is! Gábor hozta reggel, gyönyörű szeleteket kapott, de… Nagyatyaúristen! 12.000.- forint kilója a haltejnek! :O

 

Gáborból kitört a műfater, Bettike szereti, ne szólj bele! Egye csak, ha nyolcvanezer lesz, akkor is lesz neki, amíg én intézem. Sajnos ikra nem volt…

 

Hát… Szegénynek nem juttattam az eszébe, Horrorkának talán az utolsó Szentestéje velem, jövőre már a párjával ünnepel, én pedig nyilván a Gáboréknál. És akkor 25.-én lesz itt Horrorka meg a Balázs… Vagy valami. Utálom a változásokat! :((

 

Takarítás nagyjából kész, az idén rengeteg mindent ecettel csináltam, és tényleg bejött! Úgy eltüntet minden vízkövet, pöttyöt, homályos felületet, hogy csak na! :))))

 

-       Mi ez a szag?

 

-       Ecet. Vízkőtelenítettem.

 

-       Ne őrülj már meg! Két különféle vízkőoldót vettél!

 

-       Igen. Az első, a nagggggyon zöld… egyszerűen nem oldotta, a másodikat nem tudtam kinyitni. Gyerekzáras…

 

-       Itt van, kinyitottam neked…

 

-       Jó… De minek? Ja! És uborkasali majd csak a jövő héten lesz… :)))) Vagy vízkőoldóval…

 

Szóval karácsony. Holnap még sütiket gyártok kicsit, Gábormama küldi Horrorkának a beigliket, arra soha nincs gondom. És azt hiszem forralok fűszeres almalevet.

 

(Almapuncs néven is ismerik…) Egészen megfeledkeztünk róla az utóbbi években, pedig isteni. Sok mézzel. :)))

 

Politikához most nincs kedvem, illetve persze felkaptam a fejemet… Megtartják az éjféli miséket! Aztaaaa! Hát nem volt még elég? Nincs elég halott? Nem szenvednek kórházban elegen?  Még hogy éjféli mise… Most, amikor bedübörgött Európába az új vírustörzs, sokszorosan fertőzőbb, mint az eddigi vírus… Éjféli mise! :O

 

Az eszem megáll!

 

Mindenesetre legyen minden arra érdemes embernek vírusmentes, szép karácsonya! :)))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8816355298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2020.12.22. 23:17:53

És még egy gondolat...

www.youtube.com/watch?v=tIeC2G4HCcU

Vajon kinek szebb a szíve? Vajon kinek ad többet a szeretete? Karácsony... Én hiszem, hogy mi, őszintén MÁSOK, mi libernyákok, mi megvetett, krumpliért nem megvehető emberek... Mi semmirekellő, könyvet olvasó értelmiségiek... Mi a magunk kis buborékaiban boldogok vagyunk. :)))

És ez így karácsony táján valahogy olyan jóóó! :))

Kálmán Barna Mikorka 2020.12.24. 07:03:07

Boldog, békés karácsonyt neked, szeretteidnek és minden itt olvasónak!
youtu.be/bVBzIRJgOXc

dr.ahalan 2020.12.24. 09:17:22

@Kálmán Barna Mikorka: Köszönöm. Érdekes videó, szeretem ezt a filmet... :) Télapu. :)))

Szép ünnepet kívánok szeretettel! :)

dr.ahalan 2020.12.25. 23:03:33

Ennek a szomorú évnek mégis szép lett a karácsonya, legalábbis eddig. :)

Szentestére Horrorka érkezett, megettük a bajai halászlevet. Kétszer repetáztunk. :)

Jött a Jézuska. Az én lánykám mindig megríkat, és az idei karácsony tényleg nem az ajándékokról szól... De nem hagyta magát eltántorítani. Mint minden évben, most is hozta az ILLATOT, ami szerinte én vagyok. Az idén Jacomo it's me... Elsőre idegenkedtem tőle, de ráfújtam elalvás előtt a pizsimre. Hihetetlen... Rafinált, virágos-gyümölcsös álom. :)

Szóval sok ajándékot kaptam, egy valódi 3D-s szabadulószobát kettesben a járvány utánra, illetve annak az árát, amit addig elzárunk... Egy pár sort, amitől rögtön sírhatnékom lett... És az apróságok! Aranyangyalos csomag glitteres flakonokban, arckrémek. Na meg! Itókák, finomságok... És felhőmaszk! Azt se tudtam, hogy mi az... :O

Felkened az arcodra banya, elkezd puffadni, olyan leszel mint egy grizzly-bocs, aztán lemosod, és szép leszel...

Tavaly pandamaci voltam, az cukker volt, tényleg. :)

Beszélgettünk, majszoltunk késő estig, aztán ma a Balázs jött érte, ivott egy kávét. Aranyos ez a srác! :)

Délután pihentem, este Gábort vártam a hagyományos pulykavacsorával, ma is jött Jézuska, Gábor irodai és konyhai cuccokkal érkezett, Horrorka mindig lenyúlja a jó tételeket a kívánságlistámról.... De azért a kedvenc vodkám ott volt a fa alatt! :))) Holnap ebéd Gábormamáéknál, ahogy minden évben... :)))

Csak hát nincs puszi, nincs ölelés. Távolság van... Sajnos.

És ma este már kikerestem holnapra a gyöngyöket... Kiterítem az asztalkámra a gyöngyfilcet, kikészítem majd a damilt, az aranyszín ollócskámat, előveszem a tűt... És nekilátok. Annyira, de annyira hiányzott már! :)

dr.ahalan 2020.12.27. 23:55:29

Ennek a karácsonynak vége, minden volt, csak kicsit másképp. :)))

Gábormama töltött káposztája, sok-sok meglepi. :))))

A Gábor családjánál az idei szabály az volt, mindenki készíti az ajándékot, mást csakis OTT lehet vásárolni, ahol a mindennapi beszerzéseket bonyolítjuk. Nincs szakboltokba csatangolás, pizsikutatás. :)

Ezen szabály mentén érkeztek hozzám Gábormamától varrott gyönyörűségek, sütik, szörpök, befőttek.

A sógornőm három tárolódobozt töltött meg mentes sütikkel kekszekkel és színes habcsókokkal, és rengeteg izgalmas bio-cucc jött, chilis paradicsomszósz spagettihoz, sültekhez, gyömbéres körte, ilyesmi... :)

Nekem könnyű dolgom volt, a sógornőm ékszereket kapott, finom, egyszerű féldrágakő szetteket, a Gábormama pedig szivárványt a csodavölgybe...

A Pinteresten láttam az ötletet, egy kannácska csőréből zuhognak ki láncfüzérek rengeteg kristály gyönggyel. :))))

A kannát fel lehet csatolni egy faágra, és a napsütésben csak úgy szórják a szivárványragyogást a színes gyöngyök. :)))

A tortát is a sógornőm alkotta, mindig ő szokta. Barackos csokitorta volt, miattam mentes, csokimázzal, és rengeteg ezüst cukorgyönggyel... Hát ja! A dekorcukornak nem lehet ellenállni, muszáj érte nyúlni, megvenni, már Gábormamát is elkapta a lavina, Gáborpapa elképedt az ezüst gyöngyökön...

Óvatosan ropogtatta őket, gyanakodva. Rém kedves jelenség volt. :))))

Ma még volt egy kedves vendégünk, aztán gyöngyöt fűztem, néztünk filmet, összeállítottuk a heti menüt, jöhet néhány nap pihenés, lazulás, heverés, délutáni kiskifli-nagykifli szuszókálás, főzés, fűzés, tunyulás. :)

És nem politizálunk. :)

Kálmán Barna Mikorka 2020.12.28. 13:53:39

kriszmösz letudva, jöhet a heppi nyújír!!!!!!:):):):):)

dr.ahalan 2020.12.28. 23:34:26

Jó kis nap volt, sok pihenéssel. Szerettem. :)))

A karácsony mindig hoz történeteket, elraktározandó emlékeket.

Horrorkával néztünk filmet, hallgattunk zenét, és egyszer csak megmutattam... Életemben először!
Banya! Sokszor hallgatom... Imádom! :))))

Aztán felhívott másnap, szerinted mi szólt a Balázs szüleinél? :)))

Hát nem mondod... De! :)))

Hát igen. Mennyivel másabb a haza szeretete, mennyivel tisztább a liberális szép, büszke és bűntelen magyar becsületes szava, éneke... Ereszen lemászó kokainista poliltikus egy szál pendelyben. A nagy magyar! Bankrablók és bűnözők... És egy tiszta hang, a mi buborékunkból...

Ami összeköt....

És múlhatnak évek. Múlnak is. És már nemsokára vége lesz.

Remélem megélem.

És a zene?

www.youtube.com/watch?v=tIeC2G4HCcU
süti beállítások módosítása