dr.ahalan

dr.ahalan

Hát ez a Klááára!

2020. szeptember 03. - dr.ahalan

 

Ez volt a heti kedvenc, imádom a cseh üveg virággyöngyöket, a jövő hétre meg is szavaztam magamnak egy nagyobb bevásárlást a márkaboltban. :)))

Úgyis van megint mályvaszínű, meg lazacszínű megrendelésem… Megőrülök ezektől a kívánságoktól! Pfffff… Lila nem jó. Rózsaszín se. Sápadt mályva! Ezüsttel. Átlag fél évente egyszer.

Nehéz "hételeje" után ma én már lazíthattam, de a Gábornak még nem volt megállj, de ő akart ennyit magára vállalni. És szerintem élvezi… Még iskolába is beiratkozott ma, hogy tényleg játszhasson a hatalmas játékaival. :))))

Szóval nekem ma már laza volt, sütöttem gluténmentes túrós puffancsot… Hát mondjuk meg lehet enni. Ígéretes volt a recept, közepes az eredmény. Játéknak jó volt. :))))

Láttam a face-en egy régi ismerőst, ma már ő is meglett ember, fiatalon az egyike volt azoknak a vidéki meleg fiúcskáknak, akiket az apjuk nem tudott elfogadni, és elzavart… A kilencvenes években ezek a srácok egy nagy közösséget alkottak Budapesten, kedveltem őket, egyszer egy egész nyarat eltöltöttünk velük a Palatinus-on,  Horrorka akkor volt hatéves, csuda vidám hetek voltak. :))))

Azért ez érdekes dolog, a másság elfogadása! Manapság nagy nemzeti divat a kirekesztés, a megbélyegzés, ami nekem ugyancsak megdöbbentő… Mintha sose lett volna Woodstock, és soha nem lettek volna a boldog, libernyák nyolcvanas évek. :(((

Nekem erről rengeteg szép emlékem van. Már az oviban kilógtam a sorból, aztán egyre jobban, és jobban… Mindig mást hordtam, mint  amit az akkori helyi divat diktált, és mást, máshogy csináltam, ahogy a többiek…

Ha belegondolok, hogy hány őrült dolgot kipróbáltam az életben! :))))

Édesapu meghallgatta, néha halkan, egy rövid mondatban nehezményezett, és ingatta a fejét, magának… Hááát ez a Klááára! :))))

És mesélte boldognak-boldogtalannak… Háááát ez a Klááára! :)))

Talán a kopaszságomat nehezményezte valóban egy kicsit, sajnálta azt az őrült, hatalmas hajzuhatagot… De azzal is megbékélt. :))))

Mielőtt elment volna, egy tiszta pillanatában a Gáborral beszélgetett, és cinkos mosollyal azt mondta neki:

-       - Hát ez a Klááára! Már megint mit talált ki! Fiam, te tudod a legjobban, unatkozni sose lehetett mellette… Tudnék mesélni! :))))

Nem mesélhetett többet… Drága édesapu! :))))

Mennyi emlék egy fotó kapcsán… :)))

Politika, na az is cifra! Az SZFE ügye ugyanaz, mint az Index… Szívből drukkolok a srácoknak a zsírbéka ellenében! :))))

Az már egészen felháborító, hogy mélyszegénységben élő gyermekeket támogató szervezetektől megvonják a pár milliós támogatást, de súlyos tízmilliárdokat dobálnak ki vadászati kiállításra, meg mindenféle céltalan, idétlen dologra.

Járvány idején! Noooormális? :)))

Mindegy. Akkor is bolond jókedvem van, holnap végre péntek, péééénteeeek! :))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9216188524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2020.09.03. 22:41:27

Mellébeszélés, hablaty... És persze alig pislog! A hazug ember keveset pislog, és állandóan félrenéz. :)))
Gyűlölöm ezt a sunyi kommunikációt!

www.youtube.com/watch?v=fRauotq6PIE

dr.ahalan 2020.09.04. 23:04:43

És folytatódik! A kormányoldali TV-ben már nem volt se szerény, se kisszájú a határon túlról érkezett! :)))

„Micsoda erők állnak a háttérben, amik megakadályozzák azt, hogy bárminemű párbeszéd, bárminemű nyitás megtörténjen!” - mondta Vidnyánszky.

Szépöcsém! Igen! Erők! Népnek hívják! Bővebben MAGYAR NÉPNEK!

Eljut vajon a tudatodig?

dr.ahalan 2020.09.06. 22:41:31

Elvitték a karkötőt, jó helyre került... És kérnek még. Kettőt. Gyöngyöm annyi nincs, úgyhogy tényleg irány a cseh márkabolt! Az élvezetek élvezete lesz! :)))
A hétvége elfogyott, kegyetlen, cudar hét várható megint, Gábornak két nap iskola is van, céges munkánk is akad szerencsére, de még nyár van, lehet várni a jövő péntekre, és ez jóóóó! :)))

Qouple Ray 2020.09.07. 06:40:58

első!:)

a híres zsé pogromozó legújabb fércmunkája!!!!

"

szildi közzétett egy állapot frissítést

6 órák, 12 percek óta

dr.ahalan 2020.09.07. 08:10:28

Nagyon szánalmas. Pont. :)))

Qouple Ray 2020.09.07. 08:26:51

@dr.ahalan: szégyen, hogy a MESTER ilyen munkát ad ki a kezéből!!! igénytelen, fércmunka, több mint két év munkája!!!

dr.ahalan 2020.09.07. 08:49:41

@Qouple Ray: Gondolom az ingyenes biszbasz... Nem hiszem hogy megnézem. :))))

Voltam 2020.09.07. 09:28:19

@Qouple Ray:

"a híres zsé pogromozó"

Csak szólok, a pontos megnevezése: zseni zsé!!!!!! (Mint ezt pár évvel ezelőtt már megtudtuk az alázós szexre gerjedőtől. )

:)

Qouple Ray 2020.09.07. 11:14:29

a megdoktorált nyelvzseni legújabb kreálmánya:
"

szildi közzétett egy állapot frissítést

1 óra, 7 percek óta (edited)

Ahhoz viszonyítva, hogy egy délután megcsinálta, nagyon jó lett , mert tényleg egy zseni (ezért is van sok munkája másutt). De aki jobban tudja, a lehetősége megvan, hogy felül überelje, vagyis, csináljon egy jobbat."

felül überelni:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
7 percek óta:):):):):):):):):):):)
gondolom ezért is van neki sok munkája.....................máshol:):):):):):):):):):):)

Qouple Ray 2020.09.07. 11:15:13

@Voltam: igazad van, elnézést:):)

Qouple Ray 2020.09.07. 13:56:12

"Sajnáljuk, nem találhatók tagok."

na az európai vezető társkereső portál!!!
zokogok:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Qouple Ray 2020.09.07. 17:10:51

"Legyél te is tagja az egyik legjobb társkereső és közösségi oldalnak"

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

baszki! ketten vannak:):):):):):):):) admin,szildi, fladmin, lazanagyi ez mind a vénség, és most betelefonálta a közpinát!!! szakadok megfele:):):):):):):):):):)

és keresik az impotens fogatlan törpe bűnözőt, nincs ki a palafonba lövöldözzön:):):):):):):):):)

Legyél te is tagja az egyik legjobb társkereső és közösségi oldalnak!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.09.07. 17:39:53

@Qouple Ray: Rákukkoltam. Randa az a szív alakú parizer... Piha! Ennyi elég is volt. Piacvezetés! :))))

Lazanagyi! Becarás! :))))

Qouple Ray 2020.09.07. 19:25:42

"

szildi közzétett egy állapot frissítést

2 percek óta (edited)

Lehet már naplózni is, (kivéve a jól ismert trolloknak!)"

özönlenek a naplóírók, a vén kúúrva megfeszül, akkor sem megy.
pedig percenkét bejelentkezik.
én csak azon pekulálok, honnan tudja a dupla doktor a 4 osztályával azonnal megállapítani egy nickről, az troll vagy sem.
majd a bíróságon elmondja , mielőtt bemegy kalocsára a nyaloda tanszékre:):):):):):):):)
78 éves és napi szinten rommá unja, alázza magát.
bak kék neki!!!!:):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.09.07. 19:41:36

@Qouple Ray: Öregkorára ezt élvezi. Beült a zárt osztályra, oszt lesi, kit tilthat végre ki. Neki ez mindent megér! Ez az élete.
Vannak ilyen gonosz vénségek. :)))

dr.ahalan 2020.09.07. 23:16:46

@Qouple Ray: Benéztem a lóboxra... Hát mondjuk erősen elcsábultam kis időre. Lehet hogy naplózni fogok... :))) Ott adják a kreditet, és nem lopják... A tagok száma meg szédületes! Százezrek! :)))
Persze uniós támogatás, szakemberek, marketingstratégia, fiatal csapat, tudás, és kreativitás... :)))
Hát... Én látok egy kissé büdi céget, egy lerobbant büdi web-oldalt... Helyesírási hibákkal. Súlyos! "Keresznév" :)))
78 éves mama, és erősen leszerepelt ötvenes fiúcska. Nemzetközi társkereső. Kettő tag... De majd jön a Répás kis pénzért, meg majd a közpina. Esetleg a zsírpofi....Hatalmas közröhej. :)))))

dr.ahalan 2020.09.08. 23:10:07

Akartam naplót írni, de majd holnap. Vagy holnapután. Mindegy. :((((
Egyszerűen fáradt vagyok. Iszonyúan fáradt, és leharcolt. Egyre kegyetlenebb a harc a túlélésért, és bizony a járvány, no meg az azt követő válság bizony megtanított minket arra, hogy átértékeljünk embereket... Ami fél éve még érdekes volt, az ma már érdektelen.
Sokan veszítették el a mi szemünkben a becsületüket... Ki így, ki úgy.
Mindegy... Túl kell lépni. :)))
Szóval a hét első két mocskos, rohanós napján túl vagyunk, illetve én vagyok túl, a Gábor pörög tovább. Még iskolában is volt este, hát igen... Ő még fiatal. :))))
Három alvás péntekig..
És ez biztos! :))))

Qouple Ray 2020.09.09. 12:50:22

"
Lazanagyi adatlap képe

Lazanagyi közzétett egy állapot frissítést

6 órák, 28 percek óta

Nocsak, napról napra alakul az oldal.

Qouple Ray 2020.09.09. 12:57:23

" Lazanagyi 2020.09.09.
2 Comments

Lássuk csak, hogyan működik."
"Eddig oké! :))"

"
Lazanagyi
2020.09.09.

Kár, hogy nem látni az olvasókat! Én szeretem látni, kik olvasnak.
Ne olyan legyen egy naplós felület, mint egy mezei blog, ahol csak az látható, hány boldogtalan kattintott rá. Szerintem.
Válasz
szildi
2020.09.09.

jó lesz, folyamatosan bővítve is..
Válasz"

:):):):):):):):):):):):):):)
szegény, szerencsétlen , bomlott agyú diannás:):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.09.09. 14:25:45

@Qouple Ray: Nem fér a bőrébe, mondom én! Semmi méltóság nem jutott neki öregségére... Szerencsétlen. :)))
süti beállítások módosítása