dr.ahalan

dr.ahalan

Minden világok legjobbika?

2020. augusztus 04. - dr.ahalan

 

Iszonyú ami ma Bejrútban történt, megnéztem néhány videót, és csak remélni tudom, hogy nem terrorcselekmény volt… :(

Olyan a világ, mintha tényleg az Apokalipszis napjait élnénk, itt ez a koronavírus, ami jelek szerint sose lesz már igazából megfékezhető, nem lesz 100%-ban biztonságos vakcina, ma olvastam. :(

Aztán ez a nyár a rengeteg természeti katasztrófával, sáskajárással, erdőtüzekkel, korallpusztulással, ebolával, ezzel a sok esővel, viharral. Eláztam a könyvtárba menet tegnap, és ma is…

A könyvtár a netes infó szerint egykor nyit hétfőn, aztán ajtón kiírva, hogy kettőkor.

Caplathattam haza az esőben. Tiszta káosz! :)

Voltam a kedvenc kínai kajáldánkban, ahol a kínaiak esznek. Imádom, bár sose tudom mit eszem. Talán jobb is… :)))) Szóval náluk se a régi már semmi, nehezen érkeznek az alapanyagok, sok mindent át se engednek a határokon. Zöldségeket, fűszereket…

Feltűnően sok a koldus az aluljáróban, máskor elbeszélgetnék velük, de manapság… ugye… :((((

Hogy jó hírt is mondjak, készül az új közmunka-program, tényleg lesz mindenkinek munkahely! Ahogy sejteni lehetett… Ötven- hetvenezer forintért lehet majd gályázni, és talpat nyalni újra. Remek! Ez egy tündérmese, egyenesen, detélleg! :)))

Na és itt van a GÖDÖR! Majdnem két hónap után a múlt csütörtökön és pénteken nekilátott a brigád, új és új likakat ástak, fúrtak… Már alig látszott a térből valami! Aztán jött egy sisakos emberke egy táblagéppel, izgatottan telefonált, volt kis csetepaté… Aztán ma visszalapátoltak mindent, szépen felsepregettek… A gödrökbe nem tettek semmit, és nem vettek ki semmit. Majd lebetonozzák talán. Valamikor. :)))

A végére hagytam az igazán szomorú témát.

Az Index átalakulásával sok-sok blog tűnt el innen, olyanok, akiket követtem. Ezek igazán nagy bloggerek voltak, és teljesen mindegy, hogy kitették őket, vagy maguktól léptek le. A jelenség a fontos… Azt hiszem.

Ez nem volt vidám bejegyzés.

De a világ se vidám valahogy…

Azért hoztam egy kis szívderítő Velencét. :))))

A velencei dózse (értelemszerűen ma a polgármester) minden évben eljegyzést tart, képletesen összeboronálja a várost a tengerrel. Színes, vidám, szép ünnepséget tartanak, és az illetékes egy aranygyűrűt vet a tengerbe. :)))))

Ez a Festa della Sensa. Sok anyagot találsz róla a neten.

És azt tudtad, hogy Magyarország királyai közt is volt velencei? Bizony! Orseolo Péter. :))))

Velence csodálatos! :)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr116104462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2020.08.04. 23:02:40

Igen. Azt hiszem először a Candide fogott meg az örök igazsággal.
A humortalan, a fantáziátlan, a tehetségtelen mindig hatalomra törekszik, és gyűlöli azt, aki nem humortalan, nem fantáziátlan, nem tehetségtelen, és nem tör a hatalomra. :))))
És közöttük ott fekszik a közönyös, félművelt... Rétegekben. Vastagon! A mindent eldöntő! A prosztó paraszt. A laposhús-imádó. Irénke, a műkörmös. Azok az izék... A mulatósok! :)))
Ők nem fontosak senkinek... :)))
A harc a mi részünkről nevetés, szórakozás. Kis kikapcs a buborékból. :)))
Nekik kín, keserv, gyűlölködés, hazugság, erőlködés.
Bedőlt vállalkozás, meg izé... Piacvezetés! :)))
Nekem kis vidám ujjgyakorlat, kis nevetés....

Hát így. Manapság. :)))))

Qouple Ray 2020.08.05. 12:56:33

megébredt a büdösnénE is!!:):):):):):):)
tolt egy tüskét, és máris epét hány!:):):):):):)
"Szildi
2020.08.05. 11:00

Ez proli senki, sűrűn emlegeti a “bedőlt” vállalkozását, lehetséges, hogy a nagyreményű “borboltjukról” beszél?, vagy a híres, kitűnő bevétellel rendelkező, p. üzlet sem működik neki? Azért olyan érdekes, erről nem ír soha egy sort sem, ez egy hétpecsétes titok, biztos megvan az oka, hogy ne tudjon senki semmi konkrétan róluk, (kitudja, lehet fekete munka, számla hiány, akkor szokás ennyire elbújni, hallgatni). De mások dolgaival, ami nem tartozik senkire, azzal nagyon szeret foglalkozni, erre mondják, hogy mindenki sepregessen a saját portáján, mert kitudja milyen vaj van a füle mögött. Lényeg, hogy van bankkártyás “barija”, akinek költheti a pénzét.. nagy siker, és unalmában kedvére aggódhat a világ sora felett."

dr.ahalan 2020.08.05. 13:13:48

@Qouple Ray: Beteg. Kényszeres beugató. Mondom! :)))

A bedőlt vállalkozás biztosan az ő társkerije lehet, ami fityeg, rothad, látjuk... de mi a p. üzlet? :)))
Ki sepregessen a más portája előtt? Ő? :)))

És... "KITUDJA" !!!! :)))

A G. bankkártyája nagyon bacca a csőrüket. Utálják, hogy nem egy pongyolás vén csöves jutott nekem... Szar ügy! :))))

De... Kinek-kinek érdemei szerint! :)))

Megvidámítottál! Komolyan! :)))

Qouple Ray 2020.08.05. 16:42:16

a rüszmeteg be van szórakozva a csík kólától:):):):):):):):):):):):):)

"Szildi
2020.08.05. 11:00

Ez proli senki, sűrűn emlegeti a “bedőlt” vállalkozását, lehetséges, hogy a nagyreményű “borboltjukról” beszél?, vagy a híres, kitűnő bevétellel rendelkező, p. üzlet sem működik neki? Azért olyan érdekes, erről nem ír soha egy sort sem, ez egy hétpecsétes titok, biztos megvan az oka, hogy ne tudjon senki semmi konkrétan róluk, (kitudja, lehet fekete munka, számla hiány, akkor szokás ennyire elbújni, hallgatni). De mások dolgaival, ami nem tartozik senkire, azzal nagyon szeret foglalkozni, erre mondják, hogy mindenki sepregessen a saját portáján, mert kitudja milyen vaj van a füle mögött. Lényeg, hogy van bankkártyás “barija”, akinek költheti a pénzét.. nagy siker, és unalmában kedvére aggódhat a világ sora felett.
Csöves a hülye agyad, egy lapon sem emlegethető egy kiemelt cég tanácsosa (aki ennek megfelelően nagyon jó nyugdíjjal rendelkezett, az orvos ferjemről meg jobb ha nem beszèlünk) , igen kinek mi jut, neked egy szerencsétlen gyerek, akit nem engedsz családot alapitani, mert a bankkartyájára van nagy szükséged, ismerjük a helyzeted, nagyon is."

dr.ahalan 2020.08.05. 17:03:19

@Qouple Ray: Károg, aztán majd meglátjuk, hogy akkor is ekkora lesz-e az arca, amikor ott kell bokáznia egy bíró előtt... :)))
Mert ugye... Most akkor ki is zaklat kit? Ugye... :)))
Vén, magányos, megkeseredett, elaszott kondorkeselyű. :)))

Kredittolvaj, aki megbeszélte a bíróval! Ne feledjük! :)))

dr.ahalan 2020.08.05. 17:31:06

@Qouple Ray: Az. Kiszáradt cserepes szittyóka. :))))

Qouple Ray 2020.08.05. 18:58:39

@dr.ahalan: " ismerJÜK a helyzeted, nagyon is."

kb ennyire hiteles a rüszmeteg iszós!!!:):):):):):):):):):):):):)
-juk, -jük meg a -suk , -sük!!:):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.08.05. 19:13:55

@Qouple Ray: Hát persze. Mindig elkottyintJÁK magukat... A kor nem a barátjuk. :)

dr.ahalan 2020.08.05. 22:31:47

Ez igazán vidám nap volt több szempontból is, fotóztam, aztán jött a Gábor... Délután pedig kedvemre aggódtam a világ sorsa felől. :)))))))

De mi az a P. üzlet? Nem jöttem rá. Pipapöckölés? Pocokpengetés? Paprikapirosítás? Popópöppintés? Vagy csak a két savanyú penészcsoroszlya új elmebomlása? Érdekes. :))))

Aztán vannak ezek a raktárkoncertek. Gondolom nagyrészt és főleg a nyalakodós zenészek részesülnek ebben a kiváltságban, meg a számomra teljesen értékelhetetlen mulatós zenészek. Ergo raktárkoncertet annyit fogok nézni, mint amennyi Tolsztojt vagy Kosztolányit olvasott életében a rüszmi. Nullát. :)))

Szerencsére jól el vagyok látva zenével. 872 évre előre. :)))

Qouple Ray 2020.08.06. 08:58:32

@dr.ahalan: csak hogy hencegjek én is, ma hozzák a 250 es Zuikót, és akkor leverlek fotózásban!!:):):):):)
tegnap fehéroroszországból jött egy kisebb dózis, de szerintem a vámon belenyúltak, mert csak 14 darab érkezett meg.
ma, mosás, szárítás, feldolgozás, katalogizálás.
és reggel 6kor már lehúztam/hallgattam az új mélybíbort!!!!!!
:):):)
zárójel: lesz könyvelős járat? már hatodika van!!!!!:):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.08.06. 09:24:17

@Qouple Ray: Az én Szmenám nem bírja a Zuikót sajnos... :))))
Könyvelő esedékes a jövő héten. Ráérős, nem negyedév vége.... A gyöngy-projekt természetesen jegyezve van, Aha nem felejt! :))))
És most Manzareket próbálom feldolgozni... Asztaaaa! Tegnap még nem is tudtam róla semmit. :))))
Milyen felületes tud lenni az ember lánya! :))))

Qouple Ray 2020.08.06. 10:19:08

@dr.ahalan: manzarek úr már elhunyt sajnos, de nekem te ne mondjad, hogy sosem hallgattál doorsot. mikor morrison úr felment zenélni a többiekhez, akkor kezdett szólópályába, mert a morrison úr nélküli doors sikertelen volt. a carmina burána az valami fantasztikus album.

a jövő hét még jó, mert utána be kell vonulnom a kórházba, kis időre, esedékes a nemátalakító műtét!!!
:):):)

dr.ahalan 2020.08.06. 10:43:36

@Qouple Ray: Doors megvan, de Morrison után elmaradtam a történettel, most rácsodálkoztam. :)))

Szóval oké, megy a járat a jövő héten, a többi nem publikus. Egyeztetés telefonon. :)))

Qouple Ray 2020.08.06. 10:49:14

apró kiigazítás, manzarek úr a doors alapító tagja, a kezdetektől a végéig a billentyűse. csak mondom:):):)

dr.ahalan 2020.08.06. 11:00:45

@Qouple Ray: Már tudom. Akkoriban én is csak Morrisont láttam, sirattam, és ez valóban igen szégyenletes. Jogos a megrovás a részedről. Mentségemre szolgáljon, még gyerek voltam. :)))

Qouple Ray 2020.08.07. 20:19:47

"Szildi
2020.08.07. 19:11

Készen lett a “nyaralóm” terasza, sokat vaciláltam, de jó lett a választás."

addig vaciLLált, míg elhagyott egy lö betűt:):):):):):):):)
75 évesen itt vergődik egy társkeresőn, egy terasszal akar bakot fogni még.......
:):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.08.07. 21:14:15

@Qouple Ray: Bakot? Már soha... Szerintem már úgy nézhet ki, mint a napon felejtett savanyú uborka. :)))
Ölelés neki már nuku. :))) Üldögélhet egyedül a kakabarna teraszán.
Uhhhh! 65 ilyen borzasztóságért se adnék oda egy hétvégét a Gáborral, az biztos. :)))

Vezek Elek 2020.08.07. 21:23:37

@Qouple Ray: Szánalmas a néni az már biztos! :)))))))))))))

Qouple Ray 2020.08.08. 09:25:11

vért izzad, de nem megy!!! pedig doktorné, gyógyszerész, tanult:):):):):):):):):):):)
"Szildi
2020.08.07. 19:11

Készen lett a “nyaralóm” terasza, sokat vacilláltam, de jó lett a választás.
Olyan “szánalmas” vagyok, hogy na, itt van mellettem egyik régi barinőm, és a többi szomszédjaim, mind ilyen “szánalmas” korúak. Ahogy elnézem, mindnyájan normál életet élnek, koruknak megfelelően, kertészkednek, látogatják őket a gyerekeik, unokáznak stb (mint engem is). Ma pedig “szánalmasan” összejôvünk páran, a ronda teraszomon, ami lehetne nagyobb, de éppen elég amire kell.
Eszemágában nincs pasit fogni, jó az életem így is, nem vagyok senki bankkártyájára utalva. Az emlékeim velem vannak, de majd megtudják a károgók, ha egyáltalán eljutnak eddig, hogy milyen ez. Szemétkedjenek kedvükre, kuckózzanak a büdi helyükön, egyiknek sincs kóvetendő élete, nem is érdemelnek mást."

a vaciLáltamot javította:):):):):):)
de az újabbak:
szomszédjaim:):):):):):):):):):):):):):)
eszemágában:):):):):):):):):):):):):):):):):):)
"...unokáznak stb (mint engem is)" WTF??????????????????:):):):):):):)

az ékezetes, vesszős hibákat most nagyvonalúan elnézem.

és még mindig egy európai vezető társkereső oldalon fetreng, 78 évesen, és árulja a bájait:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.08.08. 12:21:37

@Qouple Ray: Hogy tudnak ezek ilyen végtelen sötétségben élni? Detélleg! :)))
Beugató Büdöske, és az ő népe! :))))

Qouple Ray 2020.08.08. 13:41:27

"Mi van E-ke, nincs otthon a párod, henyélsz, lesel a géped mögül? Mit számít egy vessző-ékezet, az életmód a lènyeg, ilyen pasit rég kirúgtam volna, nem még eltartani egy élősködő kurafit.
Ha én 78 vagyok(72 helyett) , akkor Te kb. 70 lehetsz, a barinők is min.65? Tudtok még járni, vagy már járóka, tolókocsi kell. Henye, lusta, nem mozgó életmóddal, túlsúllyal ezt lehet vizionálni, de ha ez nem igaz akkor a híresztelésed sem."
Szildi
2020.08.07. 19:11

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
70 vagyok, a nőm meg 65!!!!!
telibe találta:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

ő nem les, nem olvas egész nap, a szar színű teraszán a barinővel (sic!) hintáznak, hacsak be nem verik a fejüket az ablakpárkányba:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

a társkeresőn vergődik, bak kéne neki:):):):):):):):):):):)

Qouple Ray 2020.08.08. 19:25:35

reggel 7 től, folyamatosan!!
nem ír új hozzászólást, mert feltűnő llenne a mélymagánya:):):):):):)
csak a korábbiakat bővíti, mert ő csak egy egyszerű felhasználó, orvosfeleség, gyógyszerész:):):):):):):)
hintázik a kis teraszán, mint tom henksz a kertben, miközben a tankeres felügyelő az anyjával ügykezel odabent:):):):):):):):):)
( lehet, hangokat is ad ki hintázás közben)

"Szildi
2020.08.07. 19:11

Készen lett a “nyaralóm” terasza, sokat vacilláltam, de jó lett a választás.
Olyan “szánalmas” vagyok, hogy na, itt van mellettem egyik régi barinőm, és a többi szomszédom, mind ilyen “szánalmas” korúak. Ahogy elnézem, mindnyájan normál életet élnek, koruknak megfelelően, kertészkednek, látogatják őket a gyerekeik, unokáznak stb (mint én is). Ma pedig “szánalmasan” összejôvünk páran, a ronda teraszomon, ami lehetne nagyobb, de éppen elég amire kell.
Eszemágában nincs pasit fogni, jó az életem így is, nem vagyok senki bankkártyájára utalva. Az emlékeim velem vannak, de majd megtudják a károgók, ha egyáltalán eljutnak eddig, hogy milyen ez. Mennyire eü analfabétàk, amikor egyáltalán ilyen szempontból minősítenek, szemétkedjenek kedvükre, kuckózzanak a büdi helyükön, egyiknek sincs követendő élete, nem is érdemelnek mást.
Mi van E-ke, nincs otthon a párod, henyélsz, lesel a géped mögül? Mit számít egy vessző-ékezet, az életmód a lènyeg, ilyen pasit rég kirúgtam volna, nem még eltartani egy élősködő kurafit.
Ha én 78 vagyok(72 helyett) , akkor Te kb. 70 lehetsz, a barinők is min.65? Tudtok még járni, vagy már járóka, tolókocsi kell. Henye, lusta, nem mozgó életmóddal, túlsúllyal ezt lehet vizionálni, de ha ez nem igaz akkor a híresztelésed sem.
Oh, akkor ertem honnan veszed a felém vizionált példáid, vagyis ilyen lehetsz, illetve a köreidben ilyenek az idősebbek. Nem is csoda, a céltalán és mozgas szegény éltmód ide vezet."

ertem céltalán mozgas éltmód:):):):):):):):)
ideges a rüszmeteg, lankad a figyelme, dolgozik a dajána:):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.08.08. 19:59:13

@Qouple Ray: Ugyanaz a forgatókönyv mennyi sok éve is már? Három... Három év, kihagyás nélkül. Hetente kétszer-háromszor...

1, Mentollé
2, Parasztvakítás, neki milyen csoda élete van, saját jogon, meg a minden... Kutyát se érdekli.
3, Mocskolódás, kurafi, proli, cigány, zsidó, debella, véres vatta...
4, Mindenki megy a böribe, zárt tárgyalás, neki már a kezében az ítélet, bíró, ügyész, közjegyző...
5, Beborulás, kúrálás, fektetés...

Beteg. :)))) Vén monitorpenész(ek). :)
Fantáziátlan, unalmas, trágár és mocskos. És semmi szégyenérzete.
Mondom! Beteg!
süti beállítások módosítása