dr.ahalan

dr.ahalan

Még mindig advent!

2019. december 06. - dr.ahalan

 

Végre péntek, Gábor alszik, nehéz hét volt, ő gyakorlatilag a kocsiban töltötte. Hatmillió dolgot elintézett, ma még a Luca-búzát is megszerezte, ami nem kis teljesítmény manapság... :)

Én kedden dolgoztam, szerdán délelőtt fotóztam, délután Gábormama érkezett, ez is hagyomány. Megrendeltük a karácsonyi party-ra a hidegtálakat, sütiztünk, beszélgettünk, megmutattam neki az egy szem unoka angliai képeit, bejártuk virtuálisan a tengerparti várost, ahová most költöztek. :)

Csütörtökön jött a Mikulás, kaptam virgácsot... Sok-sok igazi rücskös Mikulás zizit, a kedvenc vodkámat (Goral), meg mindenféle finomságot. :)))

Ma megint munka, délután bevásárlás, a Lurdy házban megvettem pár ajándékot, láttunk két Mikulást, az egyik BIZTOSAN az igazi volt. :))) 

Az ásványbörzére nem mentem be, hatalmas volt a tömeg, és most annyi ásvány gyöngyöm és féldrágakövem van, hogy elég lesz egy évig. :)))

Ma eszembe jutottak a gyerekkori karácsonyok. Amíg alsós voltam, addig édesapu minden évben az utolsó tanítási napon feljött értem Pestre, és a délutáni vonattal vitt Bajára. Boldogság volt ülni, hallgatni a vonat zakatolását, majszoltam mindig nagy boldogan valamit, ragacsos üdítőket ittam... Már erősen este volt, mire megérkeztünk. :)))

Másodikban megkaptam az első korcsolyámat, kétélű kis izét... Apuék bezzeg profi korikat hordtak, az övét az 56-os disszidens öccse küldte Kanadából. A Csöpi. :)))

Hokiztak az ártéren befagyott tisztáson, apu, a testvére, és a hajógyári srácok. Én meg tébláboltam, csúszkáltam  a pálya szélén. :)))

Aztán egyszer valamikor a Csöpi is haza tudott jönni sok-sok év után. A gyerekeknek naponta ajándékokat rejtett el a karácsonyfán, életem első értékét, egy karórát a mai napig őrzöm... Ha felhúzom néha, akkor jár.  Rá egy évre szegény Csöpi meghalt. Autóbaleset. :(

A végtelen hosszú nyarakhoz képest a téli szünet rövid volt, de csodás. A Szenteste. A házban négy fát is díszítettek, nagy sarokház volt négy lakással, de együtt evett a család, illata volt a bajai halászlének, mindig apu főzte, nagy főzőmester volt a maga idejében. :)

Szép volt. Csodás emlékek ezek, tényleg szerencsés vagyok, hogy részemmé váltak. :)))

Aztán ötödikben leköltöztünk Bajára, mehettem édesapuhoz minden héten szinte. Illetve nem... de ez egy másik történet. Lehet hogy egyszer megírom. :))) 

Ja! És az adventi naptár! Horrorkától sorsjegy (NYERT!) , illatos öngyújtó, miniital... Gábortól gyöngyök. Mustármetál, grafitszürke és bézs gyöngyház. :)))

Hát így. 

Békesség van, derű, nyugalom. Advent. :))) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8715341810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.10. 12:14:57

na végre!
első!:):)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

napok óta nem lehet megnyitni, de, ha sikerül, akkor sem enged kommentet...
arcpirító!!!
bezzeg odaát, a vén homoerotomán fogatlan bozgor, már reggel fél 5kor tud kommentelni...
igaz, az nemzetközi, vezető társkereső oldal.......

Vezek Elek 2019.12.10. 15:38:52

Nálam meg szól a Retro rádió:))))), és úgy, de úgy el vagyok foglalva, meg le..., hogy szusszanásnyi időm sem volt az elmúlt napokban. Igaz, ide be-benéztem, de írni nem akartam, mert 1/ nem volt kihez, 2/ nem volt idő rá. Így azt észre sem vettem, hogy esetleg nem lehetett. :)) Nálunk november, december hónapban minden hétvége ünnep, valakinek van valamije (névnap, születésnap, mikulás, névnap, születésnap...) Már kezdek kifulladni és hol van még a Karácsony!!!????
Szerencsére az én gyomrom nem csak egy "tároló edény", hanem működik is, így jókat eszünk-iszunk, bulizunk, beszélgetünk, szórakozunk, nevetünk...
ÉÉÉÉÉSSSS nekem már a mikulással együtt megjött a Jézuska is.... bibibiiiiii! Élvezkedem is minden nap. Régóta dédelgettem az ötletet, és mostanra ért meg az elhatározás, hogy én ezt bizony megérdemlem. :))) Találjátok ki, hogy mi lehet?! Van hangszórója, ionizált levegőt fúj, különböző pózokat, mélységeket tud, különféle erősséggel, programozható, de vannak gyári programok is benne. Egyelőre ennyi... lehet barkochbázni! :)))

dr.ahalan 2019.12.10. 16:35:29

@Kálmán Barna Mikorka: Valami hiba volt, és se tudtam se hozzászólni, se naplót írni. :(
Ezek szerint megjavult. :)))

dr.ahalan 2019.12.10. 16:36:30

@Vezek Elek: Valami edzőgépre gondolnék, bár annak minek hangszóró.... Hmmmm... :O

Vezek Elek 2019.12.10. 16:50:38

@dr.ahalan: Eladtam minden edzőgépemet (futópad, szobabicikli, ellipszis tréner), vettem egy okosórát és azóta (szeptember) minden nap gyalogolok minimum 5000 lépést a Sárával. Én már nem strapálom magam különböző kínzógépeken. Nem talált. :))

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.10. 16:56:20

@Vezek Elek: metagalaktikus sziréna????
de, ha eltaláltam, akkor az meg minek????:):):):):):)

Vezek Elek 2019.12.10. 18:28:33

@dr.ahalan: Az ám! Egyszerűen imádom!!!! Mióta itt élünk, hetente jártam masszőrhöz, vagy ő járt hozzám. Több, mint 2 millió forintot költöttem erre a passzióra. Most a feléért hozta a Jézuska és minden nap megmasszatom magamat. :))

Vezek Elek 2019.12.10. 20:34:20

@dr.ahalan: Minden percét élvezem!! Most szálltam ki belőle. Beújitottam... ma ütögetős-csapkodós programot állitottam be... háááát szétverettem magam rendesen. :)))))

dr.ahalan 2019.12.10. 20:58:26

@Vezek Elek: Vastagon irigyellek, én ablakot mostam... Jól esne egy masszázs! :)))

Vezek Elek 2019.12.10. 21:04:12

@dr.ahalan: Gyere! Próbáld ki, vagy ha eddig még nem mondtam, okleves masszőr végzettségem IS van, szivesen megmaszlak! :)))))

dr.ahalan 2019.12.10. 21:56:05

@Vezek Elek: Nagyon szépen köszönöm! Úgyis megkukkolnám egyszer a csodaházadat. :)))
Meg szemüveg-ügyben is kellenél. :))) A nagy év végi hajrá után visszatérünk rá. :)))
süti beállítások módosítása