dr.ahalan

dr.ahalan

Anya és lánya :)

2019. november 22. - dr.ahalan

 

Heti "szomor"... Egyre nagyobbak a károk Velencében, és bizony a mi imádott üdülőhelyünkön is. Lido di Jesolo. Borzasztó! :(((

Mozgalmas hét ez is, erősen érezteti magát az év vége, pihenésre nemigen volt idő, hétfőn reggel elrongyoltunk az üzemcsarnokba kövekért... Muszáj, egyszerűen. Kéthetente majdnem a teljes árukészlet kicserélődik, és egészen elképesztő lehetőségek akadnak. :))) 

Mostanában azt játszom, hogy megveszem a féldrágaköveket füzérben. Csak annyit költök rájuk, amennyit azon a héten kerestem rajtuk, a megvett tételből új ékszerek készülnek. Azokat eladom, a maradékot, ami a füzérek kb. 70-75 százaléka... elteszem. :))) 

Befektetés. Írom. Bevétel, kiadás. Az alaptőke, azaz az első vásárlás 12.000.- forint volt. Négy vásárlással a mostani felhalmozott köveim piaci értéke tervezett ékszerben... Nem is írom le. Kit nézel hülyének, te retek? :)))

Gagyi, olcsó kínai bóvli. :))) 

Ma Horrorka jött délután, sütöttem húst, az új tűzhely remekül teljesített. :)))

Én is megkaptam az adventi naptáramat, ő is elvitte az övét. És mindent megbeszéltünk, kitárgyaltunk. Volt mit! Ez a gyerek tiszta anyja! Meló, bulik, vacsik, főzések... Minek annyit aludni? :)))  Tomi helyett most Balázs van, elég régóta. Meg lehetőségek. Nem tudom követni. :))) 

Hogy mennyire vagyunk anya-lánya? :)))

Készülnek a kívánságlisták karácsonyra, én szépen megírtam az enyémet, a Gábor a családi koordinátor. Okos dolog ez, így a családban mindenki azt kapja, amit szeretne... Húsz tétel minimum... Az enyém tegnapra lett készen, Horrorka az övéhez hozzá se szagolt persze. Na mondom... Most megírod! Addig innen ki nem mégy! :))) 

Rágcsálta a tollat, írta... Mélynyomós hangfalszett... Te banya! Láttam egy tündéri fürdőlepedőt! De nem tudom hogy írjam le. Egy kislány van rajta. Nincs arca, csak szemei... Hát mondom! Santoro! Gorjuss! Nem hiszem el! :)))

És igen! Én is ugyanazt a kirakatot láttam ugyanabban a plázában. És millió cucc közül én is abba szerettem bele, és én is felírtam! :))) 

Hihetetlen. :)))

Most viszont ideje leereszteni egy kicsit. Gábor elmegy elvileg holnap a Mirákulumba, felszámolják az idénre a háztartást... Nem tudom meddig tudnak még lejárni, Gáborpapa maholnap 80 éves. Bölcs ember, a szőlőt becsülettel felszámolta, amikor megértette... Nem megy. Én még részese voltam a hatalmas szüreteknek, a hordók feltöltésének, a cukorfok első mérések évente... Szép volt! :))) 

Gyönyörű emlékek ezek... Remélem lesz még pár évük ott a csodaházikóban, csendben, szelíden...Őzek, rókák, szentjánosbogarak és nyuszik közt. :)))  És remélem még én is le tudok majd menni végre. :))) 

Bár hogy a mi házunk milyen állapotban lehet... Szerintem már bent lakik hat pele, két nyuszt, és nyolcvan denevér. :))) 

Hát így. :)))

Szóval szingli hétvége lesz, sütök csirkét, és fűzök, és kicsit házat is akarok tartani, és LGT-t kell hallgatni, és kiderült a titok, és szolgálati közlemény... Gábor örült, és elmesélte Gáborpapának, és ő is örült. :))) 

És tényleg! Mennyire szerettem én az LGT-t... 

Bulvár? Hát ez.... Kérdéseinkre választ nem kaptunk soha. Igazságainkat bebizonyítottuk vastagon. És nem, nem megyünk böribe, nem veszik el a lakásainkat. Még csak be se idéztek az igaz szavaink okán soha.:)))  Az admin és kicsi fia bizony téged átvert. Hazudott. Ellopta az adataidat, a kreditedet, és mindennel vastagon visszaélt. Ezt azért leszögezhetjük, ugye? :))

Ennyi volt mára, fáradt az Aha... :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr5915319252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.22. 08:03:21

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

és hallgassatok retró rádiót!!!
isno comment!

dr.ahalan 2019.11.22. 08:48:14

@Kálmán Barna Mikorka: Isno comment! :)))
Ma nagyon pörög a 444.hu... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.22. 09:28:28

10.00-kor kapcsol be a meleg-hengersor, ma megpróbálom megduplázni a termelést, mert hétvégén Lök nyomorgatása van kilátásba helyezve, plusz a menyem katalin.

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.23. 06:59:30

első!:)

"Szildi
2019.11.22. 22:07

hazudni csak a malac képű “anyuka” szokása, aki majd egyszer megkapja, amit annyira vár, (Isten malmai lassan őrölnek ). Addig tanítgassa a lányát, arra amihez ért…( aki rosszra gondol , vessen magára ) , különösebben rég nem érdekelnek. Éppen mással vagyok elfoglalva, termékeny időszak van nálunk, kicsit sok munkával, de olyan aminek értelme is van, sőt kimondottan siker.."

paradoxon és ISNO COMMENT!!

:):):):):) me too:):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.23. 07:40:22

@Kálmán Barna Mikorka:
"Éppen mással vagyok elfoglalva, termékeny időszak van nálunk, kicsit sok munkával, de olyan aminek értelme is van, sőt kimondottan siker.."

ül a klotyón, és várja a tejjel bevett aszalt szilva jótékony hatását! :):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.11.23. 08:50:20

@Kálmán Barna Mikorka: Szerencsétlen, vénséges, aszott denevér a nyakába szakadt, becsődölt vállalkozásával, a tengernyi hazugsággal és bűnnel. Vicces ahogy még kivisít a pöcegödörből néha. :)))

Voltam 2019.11.23. 10:19:48

@Kálmán Barna Mikorka:

"@Kálmán Barna Mikorka:
"Éppen mással vagyok elfoglalva, termékeny időszak van nálunk, ...."

Nocsak, nocsak! Csak nem ovulációt kell érteni a "termékeny időszak" alatt? :D :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.23. 10:45:18

@Voltam: angolul, ha jól emlékezem, sztending ovulésönnek ( vagy minek) mondják:):):):):)
olyan,mint az állva ünneplés, tapsolás!
atibá (sic!) leadta a hifit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):):)

Voltam 2019.11.23. 11:04:29

@Kálmán Barna Mikorka:

Teljes mértékben megértem, ha "atibá"-nál ünneplik és tapsolják, ha áll. Főleg, ha "termékeny időszakban" :D :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.23. 11:59:08

@Voltam: jelezném, ilyenkor az operában a művész újrázik, ráadást ad, a közönség legnagyobb örömére!!:):):):):):)
régebben, mikor végeztem a konzin ( de ez tényleg nagyon régen volt!!) engem is visszatapsoltak. volt, hogy háromszor, négyszer is:):):):):):):):):)
ma már, örülök, ha hang kijön a torkomon!!!:):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.24. 07:28:53

első!:)

"Szildi
2019.11.22. 22:07

hazudni csak a malac képű “anyuka” szokása, aki majd egyszer megkapja, amit annyira vár, (Isten malmai lassan őrölnek ). Addig tanítgassa a lányát, arra amihez ért…( aki rosszra gondol , vessen magára ) , különösebben rég nem érdekelnek. Éppen mással vagyok elfoglalva, termékeny időszak van nálunk, kicsit sok munkával, de olyan aminek értelme is van, sőt kimondottan siker.."

Szildi
2019.11.23. 22:55

mondom mindig, hogy csak azt szajkózzák ami körülöttük van, nem ismernek mást, nem tudnak semmit, így aztán leírják, hogy ők miben vannak egésznap.. mi meg jót szórakozunk a nyomorukon.. amit tényleg csak “pöcegödörhöz” lehet hasonlítani.. de legalább felráztam az unalmas életükben kissé őket , emésszenek csak kedvükre.."

csak tényszerűen.......

dr.ahalan 2019.11.24. 08:53:56

@Kálmán Barna Mikorka: Megugrott, és tolja, és tolja a hazug, kivagyi, bugris szövegét a szánalmas vén csont. :)))
És mi van az ellopott kreditekkel? Hogy áll a török "hacer" ügye? No meg ugye... Miért is leskelt meg mutogatott kamszexelő meztelen fiatalokat a tudtuk nélkül?
Nem bír leállni, azért tartják neki életben azt a szánalmas, bűzlő, senkinek nem kellő carhalmot, mert az neki a köldökzsinór. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.24. 09:09:32

@dr.ahalan: megtolta a tejes szilva a sor végét!!!:):):):):):):)
eredményes volt!!
csak a bugyi maradt a helyén!:):):):):):):):):):)
süti beállítások módosítása