dr.ahalan

dr.ahalan

Szivárványos nünüke :)))

2019. november 07. - dr.ahalan

 

Imádom ezeket a cseh irizáló üveg gyöngyöket, és szerencsére a vevők is imádják. :))) Millió szín, millió forma, és állandóan jönnek az újak. :)))

Zűrös hét ez, és még csak szerda van.

Hétfőn melóztam estig, kedden aztán rohanás reggeltől. Gábor jött, irány az AsiaCenter. Egy kisebb vagyont ott is hagytam, nagyrészt megvettem egy halom apróságot az adventi naptárakba, egy mázsa édességet Mikulásra, no meg persze saját nassolásra... :))) 

Aztán alap dolgok. Mosódió, vietnámi finomságok, üvegtészták, rizstészták, szószok, mungóbab, mindenféle egzotikus gyümölcslevek. No meg... Csomagolópapírok, mentes kekszek, extrém kávék, stb. Alig tudtuk kicipelni a kocsihoz. :))) 

A beszerzés úgy zajlik, hogy a Gábor beül a kávézóba újságot olvasni, én meg hordom hozzá a csomagokat. Néha rám néz rezignáltan... Sok lesz még? :)))

Hiába, ez van, ezek a dolgok sokkal, de sokkal olcsóbbak ott, ezer forint alatt nem kapni sehol igazán jó fogkrémet, a kínaiak meg akciósan utánam dobták 450.- ért. :) Ekkora nagy lett a különbség, ráadásul ott mindig meg lehet venni a legújabb édességeket, a hipermarketek meg nem listáznak be semmi újat évek óta. :( 

Mivel Gábormama hazajött két napra a Gáborral a Mirákulumból, hát hivatalosak voltunk ebédre. Hatalmas ölelés, borsóleves, csirkepörkölt. Teljesen megtömött fagyasztó megtekintése, kamra megszemlélése, drága, drága Gábormama! Rengeteg lekvár, lecsó, savanyúság, paradicsom, befőttek. Ez élteti, a kertje... :))) 

És már csak nekünk csinálja, az egy szem unoka Angliában, a Gábor tesójának meg már két saját birtokocskája  van, biogazdálkodók ők is. :))) 

Szóval aztán délután rohanás, intéztük az új tűzhelyemet, és végre megtaláltam álmaim gyöngyfűző munkaasztalát, évek óta kerestem! Pont a megfelelő magasság, pillekönnyű, egyszerű reggelizőasztalka két székecskével. Bármikor bárhová átemelhető, nem ronda, nem nagy, nem böhöm. :))) Persze majd átfestem rózsaszínre, vagy sárgára. :))) 

Aztán a zuhogó esőben még elzarándokoltunk a cseh üveggyöngyökért, akkor a Gábor már kicsit morcos volt. :))) 

Mondjuk évente kétszer van ilyen őrült naphoz kedvem... :)))

Még késő estig szereltünk, de ma már az új asztalomnál fűztem, fotóztam, és intéztem a céges megrendelést...

Imádom hogy átemelem az ablakhoz, ömlik be a reggeli tompa fény, csillan a kristály... Aztán házat is tartottam, este pedig fáradtan, de nagyon boldogan aprítottam és zsákoltam a ménkű sok hungarocellt, kartonpapírt, miközben pergett a Harry Potter... Hát így. :))) 

A bulvár meg? Látható... Ki is zaklat, fenyeget kit? El lehet dönteni, itt van lentebb minden. 

Szerencsétlen, kisiklott életek.... Tönkrement vállalkozás, bűzlő egzisztencia, náci tombolás, elmebajos betűkutatás, ingyenesen kikunyerált műanyag paróka, hazug paraszt kivagyiság, metrón menekülő, lebukott bankrabló, töltésoldali "kilincsresírvaajándékotakasztó"... Feljelentések, besúgások, leskelések, törvénysértések, adatlopások, kreditlopások, török hacker, nőfosztók pátyolgatása... :O

És még sorolhatnám reggelig.

Imádom, hogy nem tartozom ehhez a világhoz, és imádom hogy itt írom a naplómat.

És imádom hogy szeretitek, ismeretlenül, arctalanul. Imádom a leveleiteket, és imádom a tanácsaitokat, a recepteket, és imádom azt, aki megmutatja magát. Én nem szeretem a face-t, de minden levélre válaszolok. E-mail-ben. Bocsássátok meg nekem! :))) 

Ennyit akartam ma a mondani. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8515293748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.11.07. 23:04:04

Ahogy sejteni lehetett. A török diktátor miatt óriási káosz volt a fővárosban, nem járt semmi, kisezer utat, teret lezártak, tízezrek ácsorogtak órákig, ültek az autóban, gyerekek maradtak az óvodában, haldoklóhoz nem ment a mentő csak azért, hogy a mi szeretett vezetőnk megmutassa a kurdok gyilkosának az erkélyről a kilátást... Pfujj, de undorító! Detélleg!
Erdogan nem kívánatos Európában, nem is fogadja senki. Csak mi. Meg majd a félnótás Trump odaát... Szégyen! :(
Borkai meg előbb lemondott, aztán esküt tett, tüntetés, balhé, lengő kotonok a városházán. Addideadidit... :)))
Karigeri leszállt a bringáról, és busszal ment a kormány színe elé. :)))
Hát így van ez manapság. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.08. 07:08:21

első!
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!
és persze hallgassátok a retro rádiót!!!
óránként 4 abba, 4 bóniemm, 7 neoton, máté péter és vámosi-zárai!!
és egész nap ring a cippejed tőlük!!!!
még 75 évesen is!!:):):):)

a ződek megest szenvedtek, elöl a két saját nevelésű feketét ( az egyik norvéD gólkirály) úgy zavarnám el a rákba, hogy a lábuk nem érné a földet!

és ma, a tegnapi beszerzés, pémobil: honfoglalás! az eredeti bakelit!!

dr.ahalan 2019.11.09. 00:20:35

@Kálmán Barna Mikorka: Csakis azt szabad hallgatni. Benne van a szabályzatban. Napi négy Szécsi Pál, és három Lady Karnevál!
Nagy Zsetem! :)))

Voltam 2019.11.10. 11:19:53

:)

102

Ez volt annak a T34-es harckocsinak a lajstromszáma, ami A négy páncélos és a kutya c. filmsorozatban szerepelt.
És bizton állíthatom, a filmsorozat egyik címszereplőjének, az ebnek sokkal, de sokkal több esze volt, mint annak a hazátlan, senkiházi kutyának, aki a 102. hozzászólást közzétette. :D :D

Ja, és "Eb ura fakó!" :)

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.11.10. 11:37:11

@Voltam: egy nyomorult hazátlan senkiházi!!!
és még a pöcse sem áll!!!:):):):):):)
süti beállítások módosítása