dr.ahalan

dr.ahalan

Aha a törvényekről...

2019. október 11. - dr.ahalan

 

Ez is nagy kedvenc volt, már keresgélni is jó volt hozzá a ládikáimban, dobozaimban. A láncon mindennek, de mindennek köze van Afrikához. :))) 

Középen egy igazi, nagy zöld afrikai türkiz, és tollak persze... Kövek, faragások, termések, két darab lávakő, zebrák, zsiráfok, és két faragott cinóber golyó...  Elvitték, és kérnek még, és még... Megígértem hogy nem vállalok már egyedit az idén, de ezt még mégis. :))) 

(Csupa olcsó gagyi, kínai műanyag! Mint tudjuk. :))) )

Közben erősen bevadult az év vége, hétfőn elrohantunk az ásvány és féldrágakő gyöngyökért, tobzódtam, élvezkedtem, tomboltam! :)))  Ebéd a Burger King-ben, bevásárlás, aztán munka, munka... Kedden Horrorka, sok mindent kellett megbeszélnünk, szerdán fotózás, és sok céges munka, ma pedig az ELMÜ-ben jártam. Tartoztam az ördögnek egy úttal, elképesztő ami ott történik! :O

Csak egy apró adatot kellene módosítaniuk, de packáznak az emberekkel... Áhhh! :(

Mindegy, nem fontos... :)))

De ami történt! Hatalmas tömeg, a sorszámosztónál ott áll egy Cerberus, a biztonsági őr. Ki miért jött? És adogatja a számokat... Nekem először adott a nyomtatványt. Töltsem ki... Hát mondom! Ember! Itt én vagyok a tulajdonos! A lakó is én vagyok, a fizető is én vagyok, a tartózkodási helyem is ez...  Írjam le ötször az összes adatomat? E-mail? Telefon? Minek? Levelezni akar velem? :))) 

Így szabályos... Na jó! Szerintem elég lenne egyszer, meg minek van az igazolvány... ugye... :(((

Közben zavargászta el az embereket! Idős hölgy a vén apukájával. Már az övé a lakás, szeretné átíratni a villanyórát. Múltkor elküldték, most hozta az édesapját, ő volt az előző tulaj... Aszongya a törpe:

- És az édesanyja is tulajdonos volt?

- Igen, de ő már régen meghalt...

- Akkor halotti anyakönyvi kivonat kell. Nem, nem elég a tulajdoni lap az előzményekkel... :O

És még vagy öt hasonló borzasztóságot hallgattam végig! 

Totál szemét bürokrácia, ötvenes évek! :O

Fehér Klára micsoda cikket írna erről? Én miért nem teszem? :O

Egyébként se volt jó napom, az Orbán-konvojra ébredtem, beragadtak a dugóba a téren, nyomták a szirénákat a legmagasabb fokozaton, gyűlölöm ezt a "kivagyi" bunkó hisztériát... :(((

Én vagyok a hülye, minek hagyom bukón az ablakot októberben... :((( 

A politika is senderedik szépen, nem lohad a Borkai-botrány, lehet rajta nevetni. :)))

És holnap végre péntek! Menős lesz a hétvége is, a jövő hét is zűrösnek ígéri magát, de szombaton talán sikerül bekuckózni, gulyáslevest tervezek, és rizskoch van beígérve a Gábornak, imádja... És mióta nem sütöttem már! :(

Sütőpapírt kell venni! Felírni a bevásárlólistára! Alarm! SÜ-TŐ-PA-PÍR!!! 

Van még a túlpart... Hát! Nekem egyre az a Coughlin-törvény jut eszembe róla, amit Bryan Brown fogalmazott  meg a Tom Cruise-nak írt búcsúlevélben. :)))))

Hát igen. A törvényeket be kell tartani! Meg a szabályzatot is. Persze nem mindenkinek.  :))) 

De ő már tudja! Neki már megküldték az ítéletet, végzést, és mindent. Majdnem három év alatt vagy hatodszor. Megbeszélte a bíróval! Mondom én! Ötvenes éveket vizionálnak... :))) 

Mondjuk kicsit igazuk is van sajnos... De azért talán ott még nem tartunk. :))) De ha mégis, akkor majd felháborodunk, szervezünk egy nagy magyar Woodstock-ot, csupa jó zenével, szerintem annyira gyűlöli már a világ ezt a kis magyar, elbutított népet... Milliók jönnének! Tudtad, hogy nálunk járt Van Zandt? És mire megtudtuk... Nem tudtunk jegyet venni. :((( 

Hát ez van ma... Pápuszi! :))))

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr5015216764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.11. 12:05:01

van Zandt???????????? akkor van Boss is!! nem csoda ha elfogyott miden jegy:):):):):)

dr.ahalan 2019.10.11. 15:09:38

@Tiszai Attila: Persze. Nekem kedvencem a Maffiózók sorozat, ő zenész is, színész is, hatalmas arc. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.13. 07:17:13

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!!

MÁSODIK: ikszelés
HARMADIK: a szerencsejáték zéerté visszaadja a tegnap kölcsönben ott hagyott pénzemet!!
NEGYEDIK: brúsz szpringsztín koncert!!!!!!
ÖTÖDIK: 15 ezer gyerek visongása a szentélyben!!!!

de, addig is...........
körletmunka
várakozás........

:):):)

Vezek Elek 2019.10.13. 17:25:58

Megcselekedtem, amit megkövetelt a haza.
Ezenkivül még elkezdtük szétverni a lányomék házát, levertük az összes burkolatot az egyik fürdőszobában, kivertünk egy falat, két ablak helyét... közben onokáztam, libát sütöttem, meg mindent, amit hétvégén szoktam csinálni (ágynemű mosás, takaritás, manikűr, pedikűr, valkűr...) Nem mondom, hogy fitt vagyok,.. elfáradtam rendesen. Nem baj, majd a jövőhéten kipihenem. :)))

dr.ahalan 2019.10.13. 23:58:05

@Vezek Elek: Hihetetlenek vagytok, sose pihentek, mindig belekezdetek valamibe. :))))
Ma jó sokan megcselekedték, amit megkövetelt a haza! :)))
süti beállítások módosítása