dr.ahalan

dr.ahalan

Minden rendben van?

2019. szeptember 19. - dr.ahalan

 

Szomorú hírem van, most is unalmas lesz a bejegyzés, nem törtem nyakamat, nem kaptam maláriát, csendes hét ez is. Kis céges meló és némi háznak tartása mellett élvezettel gyártottam, pedertem, fűztem az ásvány ékszerkéimet, és ettől meglehetősen jól éreztem magam a bőrömben. :)))

Na jó. Valami megcsípte a térdemet. Viszket. :))) 

Ámulva nézem a megvadult kampányt, fenyeget a kormány, nem kap pénzt a főváros, ha ellenzéki jelöltek győznek... Miért? Most kap? :)))

Kap. Persze. Túlárazott kamu építkezésekre! :)))

Szerencsésnek mondhatom magam, a tér nem túl szép, de még nincsenek patkányok, pedig ugyancsak elterjedtek Budapesten ugye... Tele van borzasztó fotókkal a net, a töltésoldalakban... khmmm.... :)))), az északi hidak alatt akkora példányok kergetőznek, mint egy-egy kismalac. :(((

Tarlós szerint minden rendben van. Virágzó város, egy európai csoda. :)))

Hát... Hétfőn késő este fotóztam, nézzük!

Tízkor megjelentek a munkások légkalapáccsal, és feltörték a buszmegállót. Kedd délutánig még két gödröt produkáltak, aztán úgy-ahogy visszatemették, elkerítették, azóta színüket se lehet látni. Hogy miért kellett éjszaka bontani? Senki nem tudja... Csak! Hogy nem tudjon aludni a környék. :))) 

(Most tudtam nagyon örülni a tökéletes hangszigetelésű műanyag ablakaimnak! :))) )

A háttérben 5-6 tűzoltó akkor oltotta el az egyik buszt. Kigyulladt. Sűrűn előfordul. A tűzoltóautó a bódé mögött áll, csak a villogója látszik. 

A lépcsőnél az a fidesz-szín valami? Szétverték pénteken este, elkerítették, és azóta csak ma láttunk munkásokat. 

Ami nem látszik, az a locsolóautó. Jött le méltóságteljesen a hídról. És mit nem csinált? Na mit? 

Hát nem locsolt! :))) 

A Nehru partról órákig tudnék mesélni, de jobb nem is említeni... 

Lóláb-város. :)))

A bulvár semmi említésre méltót nem produkált, a voltam-kóros, Enver-kiütéses, Klára-frászos párocska öklendezett egy kicsit, de az nem túl izgalmas. Semmi kurvázás, semmi prolizás? Nocsak... 

Akkor elmenek aludni. :)))

Megfigyeltem! Alvás közben mindig betartom a szabályzatot! Érdekes! :))) 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9115135314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voltam 2019.09.20. 06:26:57

:)

Első.

Zsetem, garnéla, emlőstej, felség jele: kandináv, isten álld meg a magyart, a ló örökösítési DNS-e, és felhívnám a közérdekű figyelmét a szatén szalvétára szagló szájak esetén, mert nagy tisztelője vagyok a múltjára és a jelenére is.

Májusi Mártaságok:

01.) „már is”
02.) „meglettünk örvendeztetve”
03.) „oda tette magát”
04.) „haza vinni”
05.) „vissza út”
06.) „Ezeregy éjszaka meséi”
07.) „fodrász szalon”
08.) „én nem értik”
09.) „Ő is minden rózsi”
10.) „felejtsetek el ott a másik oldalt”
11.) „eboláscsőcsű”
12.) „szarvas hiba”
13.) „500 km vezetett”
14.) „vissza tartva”
15.) „áhitattal”
15.) „össze zabálsz”
16.) „Kálámán”
17.) „anfiteatrum”

+1.) „kockázatot, is hogy bepisál”

Orális juniális:

01.) „Nevelő apád”
02.) „egy hetes száraz kifli”
03.) „ugyan oda”
04.) „Vissza számoltam”
05.) „beágyazta magát, a fejemben,”
06.) „össze hoz”
07.) „mind az”
08.) „halott” (audistis)
09.) „az ég adta világon”
10.) „mindenek előtt”
11.) „Globusz májkonzerv”
12.) „össze dobni”
13.) „nyílszívű”
14.) „Munkács tévéje”

Július Jules:

1.) „Bumáról fúj a szél”
2.) „végigpáztázva”
3.) „megjavítatja”
4.) „Már is”
5.) „probléma mentes
6.) „vissza jövök”
7.) „szedett vedett”
8.) „kivetni valót”
9.) „kis keresetű
10.) „szebb időket megért”
11.) „tomikat”
12.) „össze futottam”
13.) „meghívhatom e”
14.) „hozzá tettem”
15.) „hozzá téve”
16.) „hűtő táskát”
17.) „Vaciláltam”

Tátott szájú Márta, és az ő szopása:

1.) szarka lelkű, amit az eszetlen bigass szerint egybe kellene írni, így: "szarkalelkű" :D :D És ezt hagyják szabadon járni.
2.) tejes láda, amit az irtózatos farpofájú valagszáj szerint szintén egybe kellene írni, így: "tejesláda" :D :D Szerintem ezek után őt is hamarosan gondokság alá helyezik, mint a gazdáját. :D :D
3.) két évesen, amit az aljas hamisító átváltoztatott „két éves”-re, hogy egybeírandónak tekinthesse. :D :D Hát csoda, ha a pasik nem engedik be, és sűrű picsogások között kell a kilincsre akasztania még az ajándékot is? :D :D
4.) A "duma" az szerinte tulajdonnév, ezért nagybetűvel írandó, így: "Duma" :D :D És ezt nem lehet a kánikulára fogni, mert az irtózatos farpofájú, hordóbokájú valagszáj, mindig is irtózatosan kielégítetlen és ostoba volt, de amióta alámászott a sittesnek, azóta még kielégítetlenebb és még ostobább. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.20. 07:30:23

második!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!
valamint ISNO COMMENT!
fradi iksz, ludogorec meg leadta a hifit!!
várakozás, ma hozzák az új bútRot!!!!
:):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.20. 10:12:03

@Voltam: Élvezettel végigolvastam, és megmosolyogtam újra. :))))
Pont tegnap emlegettük a kilincsre akasztott ajándékocskát nevetgélve, kis gonosz női kárörömmel. :)))

Vezek Elek 2019.09.20. 11:20:04

Szerintem a Hacer Józsa megint ügyködött. :)))))))

dr.ahalan 2019.09.20. 11:42:20

@Vezek Elek: Valakinek hirtelen kellemetlen lett a Kakamatyi-Bigass összes művei. A szipirtyó tombolásával együtt. Vicces. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.20. 12:22:32

a plasztikhéjú betgörl, aki csk sima felhasználó/tag simán kibaszta a másik tagot:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
tanulság: a közpina jobban, mélyebben nyal:):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.20. 12:36:53

@Kálmán Barna Mikorka: Őszi nagytakarítás. Ideje volt. Nagyon szaglott már az egész hóbelevanc. :)))

Voltam 2019.09.20. 15:52:26

:)

Mindenki nyugodjon meg, nem lett kitörölve semmi.
(Szegény, szerencsétlen, szánni való nénike már a hátsóját sem tudja rendesen kitörölni, nem hogy egy csomó hozzászólást.)
Egyszerűen csak jelenleg nem láthatók, de visszakapjuk mi még azokat az irodalmi gyöngyszemeket kamatostól. :D
Volt már rá példa korábban is, hogy pár napra meg lettünk fosztva lelkünk megvidámításának és elménk megacélosításának ezen forrásától, de akkor is visszakerültek a nevetségesen bugyuta hozzászólások.
Hiszem, hogy így lesz ez most is. :)

:)

Vezek Elek 2019.09.20. 16:57:56

@Voltam: Most megnyugtattál! Kezdtem magamba fordulni, úgy nekikeseredtem. :))))))) Az az igazság, hogy ekkora ökröket máshol nem találni, hiába is kezdtem utánpótlás után nézni, meg sem közelítette egyik hely sem a vq szaros-hugyos homokozóját. :)))

Voltam 2019.09.20. 18:18:21

@Vezek Elek:

Hmmm!
Örülök, hogy sikerült megnyugtatnom, habár határozottan jobban szeretnélek felizgatni. ;)

:)

dr.ahalan 2019.09.20. 20:15:01

@Voltam: És milyen igazad lett! A Kakamatyi-Bigass brigád már aktivizálta is magát, belehalnának, ha nem lenne meg a felület! Hol vernék a nyálukat akkor? :)))
Kiül a kertbe könyvvel a kezében... Na ezen berosáltam! Ha furkó lennék, akkor bruhaháznék! :)))
Mit csinálna azzal a könyvvel? Trágyalegyet riogatna? Vagy rajzolna bele kisvonatot a három agysejtjével? :)))

Vezek Elek 2019.09.20. 21:43:46

@dr.ahalan: Maradjunk annyiban, hogy ezt se a sittes irta. Túl szép, hogy igaz legyen! :)))) Tudod, "A stilus maga az ember! " :))))
"

PadreEmeritus
2019-09-20 16:45
Komolyan nem hittem, hogy ez a Boráros tér és környéke ennyire frekventált lenne!! Pedig az!! Éjjel elkezdik felbontani az aszfaltot
a légkalapáccsal, kigyullad egy autó azt oltják a tűzoltók, egész nap a nagy zaj, amit megtör rendszeresen egy szirénázó autó, na és nem beszélve a “jó” levegőről!!! Olyan irigy vagyok, hogy én meg itt a nyugodt, csendes és tiszta levegőjű kis “faluban” élem stresszmentes életem. Ha kell kiülök a kertbe egy jó kávéval, egy könyvvel a kezemben és élvezem az őszi kellemes napsütést, ahogy lágyan melegíti az az aranysárga korong az égen az arcomat, nincs zaj, rohadt szar dolgom van ám!!! Ha meg mehetnékem támad kedvem, akkor a puncicsapda elrepít, ahova én akarom!!!

Bezzeg a Boráros téren a Duna mellett!!! Piha!!!:):):):):):):)"

dr.ahalan 2019.09.20. 22:43:15

@Vezek Elek: Persze hogy nem ő írta. Ezek a sunyi, gyáva Bigass szavai. Az van meghülyülve a Boráros tér miatt, nem csodálom. Szar lehet ott a patkányos töltésoldalban, öregen, magányosan... :)))
A free legnagyobb kamusa volt régen is, most is az. :)))
Undorlény. :)))

dr.ahalan 2019.09.21. 00:24:00

Csak hogy tudjuk merre hány méter! Ritkán szoktam élni a másik blogommal, de most új írást tettem fel a freelove.blog.hu-ra. :)))
Miért is? Mert a világalja börtöntöltelék-Bigass kettős a közös naplójukban profilképként az én google-fotómat használják. Detélleg! Moderálatlanul! :)))
Majd megmagyarázod ezt is öreganyám a véres vattával, lefotózott náci biszbaszokkal együtt, de addig is olvasgassál. Minden szó igaz, és véleményezett! Ezzel menjél a bíró elé te világ alja! És még van ezer hasonló! :)))
Kérdés, kifogás van?

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.21. 06:34:03

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!

és Tanár úr piráljába emlékeztetőnek egy Szeptemberi Sziporka:

" Ha meg mehetnékem támad kedvem....."

ISNO COMMENT!!

dr.ahalan 2019.09.21. 08:46:32

@Kálmán Barna Mikorka: Hát igen! Amikor megszűnik a valóság, elvésznek az agyban a mindennapok szabályai. Bomlás.
¡ʇuǝɯɯoɔ ousı... :))))

Vezek Elek 2019.09.21. 09:15:08

" Is’s my life"!!!!!! :))))))
No meg persze ISNO COMMENT!!!

Két hülye egy pár! :)))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.21. 10:08:47

tegnap meghozták a bútrot!!! ma pakolás, a szünetekben meccsnézés, majcsak leszek eccercsak!!!
holnap lucababa 5 éves, tortás buli, meg vekni nézegető.
szerintem mire lázibázi felnő, kúúúúúrvára el lesz kényeztetve a nőktől:):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.21. 10:17:03

@Kálmán Barna Mikorka: Fotóóóóóókat! Veknit, kétlöt! Nagyonszépenkéremköszönöm! :))))

dr.ahalan 2019.09.21. 16:41:33

Remek. Ezek szerint most az a helyzet, hogy egy bűnöző vén pasi úgy hirdeti magát egy nemzetközi társkeresőn, mintha én lennék. A tulajdonos ezt tudomásul vette, és engedélyezte. :)))

Szildi
2019-09-21 10:25
egy google-map fotó, nem privát… ez a téma túltárgyalva, jav. peches ember ne menjen a jégre (bocs, a kapu elé, mert így járhat).

Még egy jó vastag törvénysértés, és ugye a híres szabályzat is bűzlik. Ennyit a becsületedről öreganyám. :)))
Hát... Peches és buta ember tényleg ne menjen a jégre.... :)))

Voltam 2019.09.22. 15:33:56

:)

Mit látok?

A fogatlan, még nálam is alacsonyabb, tehát, törpének is méreten aluli sittes bozgort már nem csak az irtózatos farpofájú, valagszájú, hordóbokájú Márta, hanem a nagyot terpesztő közvagina is utasítgathatja.
:D :D :D

:)

dr.ahalan 2019.09.22. 19:05:45

@Voltam: Meg kell szolgálnia azt, hogy megtűrik. :)))
süti beállítások módosítása