dr.ahalan

dr.ahalan

Türkiz, rodonit és jáspis

2019. szeptember 12. - dr.ahalan

 

Ez volt a heti kedvenc, türkinit kövek... Nem valami nagy divat, de én szeretem, és muszáj eladni belőle néha, van vagy öt kiló. :))) 

A hét első napjai a Nagy Nyomozással kezdődtek. Fellázadtam! :)))

A forint a béka segge alatt, ezért mint említettem volt... sorban zárnak be a kedvenc nagykereskedéseim, a kis gyöngyboltok pláne. Rendelni külföldről én is csak dollárért tudok, és drága jó kormányunk mindenre elképesztő magas Áfát, vámot, és ügyintézési költséget szab ki. :O

Úgyhogy az jutott az eszembe... Valahol kell hogy legyen egy olyan börze, ahol a KERESKEDŐK vásárolnak! Ugye? :))) 

Mint a hajnali virágpiacon... 

És megtaláltuk! Nem én, inkább a Gábor volt szorgalmas és agyafúrt... De meglett! És mivel az én cégem pont olyan jó cég, mint az összes többi, hát nem volt vita. :))) 

Kaptam viszonteladói kártyát. :)))

Egy elhagyott ipartelep régi gépcsarnoka... És minden, de minden van! Láncok, kapcsok, persze nagy kiszerelésben, de bánja a fene! Fülbevalóalap? Öt évig elég lesz, nyolcvan forint helyett 1,60-ért! És ez volt a drágább, a nikkelmentes! :)))

Ásványok, féldrágakövek, láncok... Ha nem lennék ilyen lusta, most nyithatnék egy zárt, teljesen legális szerelékboltot a meskás csajoknak, itt tobzódna mind. :))) 

Most kő ékszereket pederek nagy élvezettel. Nem kell többet recegni a vám miatt, nem kell a méregdrága ásványbörzéken tülekedni. Meg lehet élni a jég hátán is... :)))

Tigrisszem, leopárd jáspis, hópehely obszidián, térképjáspis, regalit, rodonit és füstkvarc... 

Ez mondjuk sokat el is mond a jelenlegi magyar helyzetről. 

Kilencezer forint a nyugdíjasoknak? Százezreket veszítenek évente a forint elinflálódása miatt. Csak nem értik. Vagy csak kevesen értik. Kilenc év nagy idő, el lehet butítani az alatt egy népet... :(

A kampány durvul... Mindegy, nem az én ügyem. :)))

Mi is van még? A bulvár... Megnézem. :)))

Semmi. Kakamatyi tolt egy kis rasszista cart, leretkezte a szír unokáit, megugatta voltamkát, és bizonygatta... ő maga tényleg kripli, haszontalan, élősködő, elmebajos, de ez igazán mindennapos. :))) 

A komcsik miatt menekült a munka elől, és ment a svédekhez segélyen élni, bankot rabolni, öregasszonyokat kifosztani. De jó magyar, és hazajött! Csakis a Fidesz! A magyar közgyógyosok kifosztásán is el lehet éldegélni, már persze a svéd nyögdíj mellett valami kis albérletben a pusztában... 

Piha? Piha... És nem is értem, miért koslat ez a fura figura sok éve a nyomomban, nyomunkban. Igényt tart rá innen valaki? Most komolyan... Rém hányinger fószer, oszt fontoskodik, beugat sok-sok éve. Esélye se volt soha, hogy egy levegőt szívjon velem, és csak sajnálni tudom azokat, akik leereszkedtek hozzá. Akár csak egy közös buli erejéig... 

Attól még ne lankadjon a figyelmetek, ne feledjétek! A szabályzatot mindig és mindenhol be kell tartani! Mert aki nem tartja be... az megy a böribe! Megbeszélte a damilhajas a bíróval. Egy kacsintás egy év, két kacsintás két év! Ő maga publikálta, bizony! :))))

És azóta is bejár a bíróságra személyesen, egyeztetni! Ezt is ő írta, ugye... Ne feledjük!

Vagy másfél-két éve... :)))

És még egyszer! A szabályzat! Be kell tartani. Itt is! Az egész világon! Meg a Marson is... :))) 

És a piacvezetés? Easynet Kft? Nettó éves árbevétel 2 millió forint alatt! Foglalkoztatottak? 1 fő... És nincs, nem létezik bejegyzett másik cég. Az állítólagos lakások bérbeadására SE! Cifra? Cifra hát... :))) 

De majd megkérdezzük öreganyám. Meg bizony! A véres vatta után mindjárt! :)))

Amit megengedtél megint ennek az elmebeteg szarógalambnak moderálatlanul az édesapám halála okán... 

Nem, nincs vége. Az unokáidon fogom számon kérni a bűneidet. A fiad és a céged már belehalt. A férjed is. A szeretőd sincs túl jó állapotban... Most őszintén! Mit akarsz még elérni öreganyám? :))) 

Esetleg bevallhatnád a bűneidet tételesen, kérhetnél bocsánatot nyilvánosan.... Átutalhatnád a kreditpénzt, nekem vagy hat évvel tartozol, az Envernek szerintem százzal... Ja! Meg 12 évnyi naplómmal. Oszt akkor lehetne béke, csend, méltó elmúlás. 

Na mit szólsz öreganyám? :))) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2315066894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voltam 2019.09.12. 06:04:05

:)

Első. :)

Zsetem, garnéla, emlőstej, felség jele: kandináv, isten álld meg a magyart, a ló örökösítési DNS-e, és felhívnám a közérdekű figyelmét a szatén szalvétára szagló szájak esetén, mert nagy tisztelője vagyok a múltjára és a jelenére is.

Hamarosan hétvége, és végre kialszom magam, jóllakom, ezt a két napot meg már fejen állva is kibírom. :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.12. 06:38:36

második!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!!
és természetesen ISNO COMMENT!!!

régi kép, emlék:
"isten álld meg a magyart........" :):):):):)

megyek sarj nézőbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
veszek valami rózsaszínt!!!!
:):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.12. 08:43:37

@Voltam: Kitartás, már tényleg csak két nap! :)))

dr.ahalan 2019.09.12. 08:44:37

@Kálmán Barna Mikorka: Nőuralom. Nekem ez tetszik! :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.12. 10:04:33

@dr.ahalan: btege vagyok a rózsaszínnek már!! megest dobhatom ki - vagy tehetem el a következőre, hátha......- fénykardot, hintalovat, focilabdát!!!
most értem haza, megnéztem.....akkora mint egy vekni:):):):):):)
egy tündérbogyó vekni:):):):):):):)

más:

"
Avatar
Blablabla
2019-09-12 08:48

Jajjjjjjj! Ez a ” muzulmán unokatéma” olyan unalmas!
2 kisgyerek, ugyanolyanok, mint a baráti köröd unokái, te lelki nyomorék!
Én elhiszem, hogy a lakónénik között sokat lehet tanulni a világ dolgairól, meg ugye van ott pár porosodó diploma , de attól se az IQ-d ,se az EQ-d nem veri annak a szintjét, akinek az unokájárol nem bírsz leszakadni!
És nem érdekel mi volt anno! Az agyadig nem jut el, hogy be kellene fejezni! Tyúkeszű!"

ez leszopásnak számít már!!!!!
pusztul a világ, cila!!!

dr.ahalan 2019.09.12. 12:45:12

@Kálmán Barna Mikorka: Megjöttem, megjártam a bankot, őrület hogy mi van a CIB-nél. :))))
Fotót kapunk esetleg?
Kankócska meg nem érdekel. Fontoskodik folyton a gülü szemeivel... :))) Répafacsaró. Közkincs. :)))
Szenved, már nem akad a horogra betevő. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.12. 14:21:23

@dr.ahalan: majd CIBkedem magam, de én még nem fotóztam, kérnem kell az apukától, de igyexem.
:):):):)
a Vazsmegyei Dülledt Tekintetű a te barinőd, neked írogatott karira anzixot, most meg egy felkapaszkodott ( és ott is maradt!!!!!!!!!!) tyúkeszű csapos vagy:):):):):):):):):):):):):):):):):):)
a tartalmas, sikeres életű parókás bőregér is megmondta:):):):):):):):):):):):)
Hotel Atka:):):):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.12. 19:24:45

"Szildi
2019-09-12 19:05

megfigyelhető és bizonyítható, hogy éppen a hölgy “migránsozik – nácizik”, politizál, befolyásol, uszít, rágalmaz, innen tartalmakat másolva és azonosítva zaklatja a tagjainkat, vagyis a törvénytelenség tömkelegét produkálja az általa regisztrált blogban."

szegény hülye, éttermi fogyatékos!!!!

dr.ahalan 2019.09.12. 19:38:50

@Kálmán Barna Mikorka: Hát ennek elmentek otthonról. Egyszerűen. Megreccsent. Látható! Szegényke... :)))

dr.ahalan 2019.09.12. 23:14:26

@Kálmán Barna Mikorka: Ennyi hazugságot még nem tolt fel az évek alatt a netre senki... mint ez a büdös kis mocsári szörny.
Leginkább azon röhögök, a bűnök bűne! POLITIZÁL! Pedig benne van a szabályzatban, be kell tartani! Ez a büdös Aha meg politizál! Megy a böribe.... :)))
De a náci jelszavak, kódok, azok nem tilosak. Az nem politika... Aha! Biztosan történelem! :)))
Nem csoda hogy nullára lúgozta az oldalát. És még mindig hadovál, jajong, erősködik.... Vicces néni! :)

Voltam 2019.09.13. 06:20:36

@Kálmán Barna Mikorka:

Nekem ez: " és azonosítva zaklatja a tagjainkat, " rész tetszik legjobban. :D :D :D :D
"tagjainkat". Érted?
Ez hihetetlen. :D :D
Méghogy a szegény, szerencsétlen, szánni való nénikének nincs humorérzéke.
Hát hová kell ennél nagyobb humorérzék, minthogy ilyeneket írjon, "tagjainkat". :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.13. 08:26:26

@Voltam: messziről világít, nem matematika, hanem történelem tanár vagy!! a börtöntöltelék sallai és a vazsmegyei közpina alias tótzsuzsa az kettő!! vagyis tagság!!!
és ugye írva vagyon, a bőregér is tag, semmi funkcija nincs a homokozóban!!!
törölni, moderálni sem tud:):):):):):):):):)
az már három.
és akkor még nem beszéltem a háttérben megbúvó tíz és százezrekről!!!
de, majd kiírja a parókás betgörl a valós létszámot, mert azt erősen figyeli:):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.13. 08:31:48

megjártam tolnát-baranyát, megnéztem lujzikát.
épp szívócsonkon volt:):) kicsit várni kellett..
de, mikor kijött, ordított erősen.
nem lesz ez így jó.............

Voltam 2019.09.13. 15:35:04

@Kálmán Barna Mikorka:

Persze, tudom, hogy a szegény, szerencsétlen, szánalomraméltó nénike az nem moderátor, hanem csak egy egyszerű (ez egyébként tényleg igaz rá) tag. Csak mindig elfelejtem, amikor azt látom, hogy töröl, módosítja a bejegyzéseit, stb.

Négy éves koromban én is így számoltam, mint a szegény, szerencsétlen, szánalomraméltó nénike, hogy "egy, kettő, sok". De később beírattak az elemibe, és ott már megtanultam akár ezerig is elszámolni. Sőt akár a. Chr. n. ezerig is. :D

:)
süti beállítások módosítása