dr.ahalan

dr.ahalan

Nyárbúcsúztató, őszköszöntő

2019. szeptember 02. - dr.ahalan

 

Ez megint kedves hétvége volt, elbúcsúztattuk a nyarat, és siettünk leszögezni, őszköszöntőt is tartani kell, mert tarjában már ott vagyok a topon! :)))

Nagy nevetések voltak, például szegény édesapu első találkozása a virtualitással. :)))

Jött látogatóba, akkor lett számítógépem, netem, mutattam neki büszkén. Itt levelezek, itt beszélgetek, nézd meg milyen jó pasi... Kanadában él. Nézte. Aha!

- Ez olyan, mintha a szakácskönyvben nyalogatnád a töltött káposzta receptjét. :))))

Este nyitva maradt a két szoba közti ajtó... én neteztem... Egyszer csak kiszólt:

- Mi a nyavalya ez az állandó kopácsolás meg kattogás?

Hát mondom, csak a klavi, meg az egér. Rámorgott valamit, nem szólt többet.

Reggel készülődött valahova nagyon, hol van itt a közelben háztartási bolt?

- Micsoda? Minek neked háztartási bolt? :O

- Hozok egérfogót, meg bogarak ellen port...

Néztem döbbenten! Micsodáááát? :O

- Hát te mondtad tegnap! Egered, meg valami bogarad van... Mi lehet? Szú? Az kattog meg perceg így...

- Apu te most miről beszélsz? Milyen egér?

- Hát te mondtad! Egér! Az zajong, az öregistenit!

Nehezen esett le, sokat nevettünk rajta... :)))

Mi is van még? Igen... Ez volt a heti kedvenc, csupa türkiz cseh üveggyöngy. Elvitték, pedig emeltem az árakat jócskán, a gyöngy is drágább, a forint is rongyolódik, emelnek minden adót, és a Meska majdnem a háromszorosára tolta fel a jutalékot, ami egészen elképesztő! :O

Szerencsére van más út is. :)))

A politika olyan, amilyen. Gyakorlatilag alig dolgoztak a négyes-hatos útvonalán, holnaptól állítólag megint járható. Három hónapig molyolták a semmit... Kínozták az autósokat, a tömegközlekedőket. Hetekig munkásokat se lehetett látni. Milliárdok mentek el VALAHOVÁ a semmiért... :(

És végül egy idézet, nem is tudom kitől, szabadon... Aki olvas, az ezer életet él. Aki nem olvas, az csak egyet. :)))

A kivagyi, hazug, felkapaszkodott, elvénült, írni és olvasni nem tudó, erkölcsi toprongy parasztlányról jutott az eszembe. Szerencsétlen fuldokló mocsárszörny. :)))

Ennyi mára, nyugis hetet várok sok-sok gyönggyel, könyvek és filmek selejtezésével. És lecsóval...

Gábor megint túltolta pénteken a piacot! Fillérekbe kerül a lecsópaprika, a paradicsom... Hozzon? Hozzál...

Jött! Vagy öt kiló paprika, rengeteg paradicsom. Olyan picike pénzbe került, szégyelltem egy kilót kérni. :))))

Nem baj, megfőzöm, lefagyasztom... Majd örülünk neki télen. :)))

És legalább felhasználok valamennyit ebből az iszonyú mennyiségű hagymakockából... :))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr3915035394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voltam 2019.09.02. 05:58:05

:)

Első! :)

Zsetem, garnéla, emlőstej, felség jele: kandináv, isten álld meg a magyart, a ló örökösítési DNS-e, és felhívnám a közérdekű figyelmét a szatén szalvétára szagló szájak esetén, mert nagy tisztelője vagyok a múltjára és a jelenére is.

Májusi Mártaságok:

01.) „már is”
02.) „meglettünk örvendeztetve”
03.) „oda tette magát”
04.) „haza vinni”
05.) „vissza út”
06.) „Ezeregy éjszaka meséi”
07.) „fodrász szalon”
08.) „én nem értik”
09.) „Ő is minden rózsi”
10.) „felejtsetek el ott a másik oldalt”
11.) „eboláscsőcsű”
12.) „szarvas hiba”
13.) „500 km vezetett”
14.) „vissza tartva”
15.) „áhitattal”
15.) „össze zabálsz”
16.) „Kálámán”
17.) „anfiteatrum”

+1.) „kockázatot, is hogy bepisál”

Orális juniális:

01.) „Nevelő apád”
02.) „egy hetes száraz kifli”
03.) „ugyan oda”
04.) „Vissza számoltam”
05.) „beágyazta magát, a fejemben,”
06.) „össze hoz”
07.) „mind az”
08.) „halott” (audistis)
09.) „az ég adta világon”
10.) „mindenek előtt”
11.) „Globusz májkonzerv”
12.) „össze dobni”
13.) „nyílszívű”
14.) „Munkács tévéje”

Július Jules:

1.) „Bumáról fúj a szél”
2.) „végigpáztázva”
3.) „megjavítatja”
4.) „Már is”
5.) „probléma mentes
6.) „vissza jövök”
7.) „szedett vedett”
8.) „kivetni valót”
9.) „kis keresetű
10.) „szebb időket megért”
11.) „tomikat”
12.) „össze futottam”
13.) „meghívhatom e”
14.) „hozzá tettem”
15.) „hozzá téve”
16.) „hűtő táskát”
17.) „Vaciláltam”

Tátott szájú Márta, és az ő szopása:

1.) szarka lelkű, amit az eszetlen bigass szerint egybe kellene írni, így: "szarkalelkű" :D :D És ezt hagyják szabadon járni.
2.) tejes láda, amit az irtózatos farpofájú valagszáj szerint szintén egybe kellene írni, így: "tejesláda" :D :D Szerintem ezek után őt is hamarosan gondokság alá helyezik, mint a gazdáját. :D :D
3.) két évesen, amit az aljas hamisító átváltoztatott „két éves”-re, hogy egybeírandónak tekinthesse. :D :D Hát csoda, ha a pasik nem engedik be, és sűrű picsogások között kell a kilincsre akasztania még az ajándékot is? :D :D
4.) A "duma" az szerinte tulajdonnév, ezért nagybetűvel írandó, így: "Duma" :D :D És ezt nem lehet a kánikulára fogni, mert az irtózatos farpofájú, hordóbokájú valagszáj, mindig is irtózatosan kielégítetlen és ostoba volt, de amióta alámászott a sittesnek, azóta még kielégítetlenebb és még ostobább. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.02. 06:40:27

második!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

tegnap nem engedték felfújni az új fekete gyöngyöt, mert ma reggel nyit a gesztenye csoport, és indul a szétszedem-összeszerelem program jövő májusig!
de, nyomorgatás, az volt:):):)
délelőtt nagyvörös és a hógömb, és ha nem csúszok el az idővel, a történet folytatódik!!!
a kumlai képek a végén lesznek, ne zargassatok, türelem......

dr.ahalan 2019.09.02. 09:36:23

@Voltam: Köszönöm! Már erős hiányérzetem volt! :))))

dr.ahalan 2019.09.02. 09:37:11

@Kálmán Barna Mikorka: A fekete gyöngyön megbicsaklott az enigma... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.02. 10:02:14

@dr.ahalan: a fekete gyöngy egy hajó!!!! ( a zsóni depp vezeti!!!!!!!!)
ezt kapták a Lök......
de, nem engedte az apjuk felfújni.
na!

:):)

Voltam 2019.09.02. 18:27:17

@dr.ahalan:

Igazán nincs mit. Mindent a köz javáért. :)

:)

Vezek Elek 2019.09.02. 21:53:41

"Szildi
2019-09-02 13:08
Már megint magából indul ki, a mocsárszörny , éppen rá passzol, az aki felkapaszkodott csaposnak, es azóta is azon a szinten maradt."

Most akkor van É, vagy nincs??? :O A vessző viszont elfogyott... ehhez tényleg diploma kellett? :))))))

Nálunk minden a legnagyobb rendben.... egy kis időre én is eltűnök, de ennyi jár. :))) Majd leszek. ... itt is, ott is.

dr.ahalan 2019.09.02. 23:21:17

@Vezek Elek: Nem olyan? Néha kiemeli egy kis rikácsolásra a fejét a halott, bűzlő mocsárból. :)))
Jó pihenést, és sok-sok mókát kívánok! ;)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.03. 06:05:36

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!
és természetesen ISNO COMMENT!!!

ma délelőtt villámlátogatást teszek a nagy vörösnél.
pusziszkodás, röhögcsélés, inport cigi, értékes ajándOk átadása, röhögcsélés.
délután újabb titkok/élmények megosztása a bétán!
( ha lesz erőm s kedvem)

dr.ahalan 2019.09.03. 09:35:57

@Kálmán Barna Mikorka: Már megvettem a jegyemet az első sorba, a délutáni előadásra! :)

Voltam 2019.09.04. 05:58:22

:)

Első. :)

Zsetem, garnéla, pápuszi, stb.

Akkorát KUM-tam, hogy csak LA!
Még az OTI-ban felírt damil hajam is leesett a fejemről a titkos kecóban, ahol a nyitóbulit tartottuk.
Ja nem, a nyitó buli az elmaradt, tehát megint hazudtam. De legalább vezetem a piacot, meg a villamost. Akarom mondani, nem is a villamost, hanem az áramot. Tehát vezetem a piacot, az áramot, meg az autót. Na jó, az is hazugság, hogy a piacot vezetem, de hát megrögzött hazudozó vagyok, ezért ezt kell nekem nézni. De hogy az áramot, meg az autót vezetem, az tuti. Az utóbbit főleg azért, mert egy hipomán alkesz vagyok, és amíg autózom, addig legalább nem iszom. De nyugi, este bepótolom! :D :D
Na, addig is cheers! Akarom mondani, dajana!

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.04. 09:47:20

második!:)
( de megmagyarázom!!!!)

ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!
és természetesen ISNO COMMENT!

7 óta ülök az OTI-ban, lejár a jogsim, kellenek a beutalók, erre épp ma reggel megy ki baranyi dokesz hegymegi nénihez...................beszélgetni.....
faszkivan!!!!

dr.ahalan 2019.09.04. 09:49:33

@Voltam: Ééééééés igeeeen! Visszatért a csapathoz a nagy szarszagszóró, újra hárman és felen publikálnak a gigantikus piacvezető oldalon. Anya és pici fia elégedetten szemlélik az ordenáréságot, és élvezettel, kitáguló, remegő orrcimpákkal szívják tüdejükbe a megszokott illatot. :)))

dr.ahalan 2019.09.04. 09:51:27

@Kálmán Barna Mikorka: Örülj hogy még van doki. Nemsokára egyáltalán nem lesz. :(

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.04. 10:30:28

@dr.ahalan: engem nem érdekel, csak a jogsim legyen kész!! olyan egészséges vagyok, mint a makkom!!!:):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.04. 15:29:13

özveg dr. sásdi gyuláné és fia vezető társkereső oldala.
"PadreEmeritus
2019-09-04 08:02

Na a galamblelkű voltamka, a pianyista végzettségű megasegg még mindig okádik, de hát van is mit, amennyi szart ez összezabál
abból van bőven utánpótlás!!!:))))))))) Látszik, hogy anyád már megint kielégületlenül hagyott, csak magára gondolt. Neki megvolt az orgazmus, te meg hoppon maradtál!!!:):):):):):):):):)
Be kell jelentkezni a válaszadáshoz
PadreEmeritus
2019-09-04 13:21

A kakaszag belőled árad ezért is a neved fikafos, mert a seggedet sem tudod kitörölni rendesen, ha nincs ott a béla, mert vagy a nagy seggedtől, vagy a nagy beledtől nem érsz oda!!!!:))))))))))))) Pláne ilyenkor a nagy melegben még a betyárkörte sem tud megszáradni a segged partján!!! Na meg a gennyes kelések, amiket az állandó izzadság okoz, az sem lehet semmi, bélának van mit nyomkodnia!!!:))))))))))))))))))))"

a tagság:):):):):):):)

67 éves
impotens
nője nincs
hellén hajlamú
kipihent
nyaralt 3 hetet az unokáival:):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.04. 16:27:13

@Kálmán Barna Mikorka: Náluk már abszolút be van tiltva az intelligencia, és kötelező vérbunkónak lenni. :))) Büdöske nénje, és az ő népe! Piacvezetés! És akkor nem bűzlő mocsár? Dehogynem! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.04. 16:50:22

@dr.ahalan: azt nem lehet betiltani, ami soha nem is volt!!!!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.04. 17:01:53

szeptemberi sziporka.
" az állandó izzadság "

:):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.04. 23:02:09

@Kálmán Barna Mikorka: Szemlátomást butul el, és egyre inkább elveszíti az önkontrollt a szerencsétlenje. Ha nem a Bigassnak teszi be a csicskaírásokat, akkor egy egyszerű tőmondat is probléma neki... :)))
De a szottyadt denevér se semmi, öreg korára ez az egyetlen öröm és siker. A kakamatyi napi bűzlő fosása... a szarszag.hu-n. :)))
Mert azt a vetített gyöngyéletet úgyse hiszi el senki. :))))

dr.ahalan 2019.09.05. 00:15:03

És lám! A ványadtbélű damilhajas moderálta a kakamatyi ürülékét...
Évekig tapsikoltál a szájbaszajós ajándékoknak, kitiltottál minden értelmiségit,liberálist, jó nőt, eltűrted a szarmanó náci kirohanásait, megloptál sok-sok ezer embert, megsértettél ezer törvényt, most mitől lettél ilyen kényes? Eddig is a te cégedet rombolta, eddig is te, meg a kicsi fiad oldalát nullázta le, most mi a baj? Hogy kiröhögünk miatta?
Eddig is kiröhögtünk.
Saját jogodon!
Doktor Denevér!
Kúrd vissza nyugodtan az egészet, a véres vatta okán úgyis minden bíró elundorodna tőled, már te is tudod. :)))
Úgyhogy ne fogd vissza magad öreganyám! Igazán felesleges... Minket meg szórako(S)ztat! :)))
Tudod úgy van ez... A balhé nélkül az én naplóm is igen visszaesik, láthatod! :(
Alig pár száz klikkelés! Mi az?
Hogy sokszorosa a free régi olvasottságának? Még a wiko pederbotránya ismeretében is?
Ohlallla! Veszett fejsze nyele öreganyám. :)))
Itt sok-sok régi free-s blogol. Látom őket.
Írnak ingyen, boldogan, és te... ! Senki nem szarik a szájukba, és nem basztatja őket egy őrült admin, nem lesi meg a privát szférájukat a netről lehalászott seggnyaló, és nincs embertelen, hazug, szemét szabályzat... És nem jön kamu török hacker se.
Van még kérdés öreganyám? :))))

SurpriseBarbie 2019.09.05. 06:29:28

Szép jó reggelt :)) ide is ideértem..bár tudjátok mi a szitu,időm kevés..sajnos.
Megjöttek a hűvös éjszakák,ami nem baj, bár jobb lenne ha még nem búcsúzna a nyár mivel jövő héten megint nyaralunk még egy kicsit ;)De ha hideg lesz az sem baj,egy wellness hotelben bárhol pancsolhatunk :))))

Olvasok én is itt más freeseket, teljesen normális ,jó kis blogokat irnak.Nem is tudom ők odaát mit képzelnek magukról :)))))))Bár már rég néztem rájuk, de azért fenntartani egy oldalt a Wp- nél, hogy minket tudjanak mocskolni, elég nagy butaság ,és ebből is látszik mennyire unja az a 3 ember magát otthon :)))) nincs kivel foglalkozniuk :))))))

@Kálmán Barna Mikorka: Mi az hogy a sittes 3 hetet nyaralt az unokáival?Az 1 hét volt, amiből a jó kis ezeréves benzinfalójával 1-1 nap az utazás .Tehát 5 napot tölthetett volna velük ,de azt sem engedte a lánya mert inkább oviba vitte a gyerekeket :))))))Így szereti az apukáját :)))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.05. 06:36:52

első!:)
ZSETEM és SZUMM KUMLA UDE!
és természetesen ISNO COMMENT!!

ma délelőtt könyvelő, sopping, kiszállítás, de.....
( ha nem fáradok el, akkor) délután az utolsó előtti, a legnagyobb, legérdekesebb, a legfaszányosabb fakultatív........

azért az rém ciki, felettébb kellemetlen, hogy a hátszelet, az őrző-védőt, a seggnyalók seggnyalóját, az utolsó nagy bölényt, csak úgy, egye elegáns mozdulattal a műhajas kikúrta a taccsvonalra:):):):):):):):):):):):):):):):)
vissza kék adni a köpenyt!!!:):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.05. 08:45:57

@SurpriseBarbie: Jól látod. Az egész odaát értelmetlen, nevetséges és szánalmas. :)))

dr.ahalan 2019.09.05. 08:46:59

@Kálmán Barna Mikorka: A tegnapi igen erős volt, eltátottam a számat! :))) Még sokat szeretnék! :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.05. 13:03:01

intermission

"Szildi
2019-09-05 08:58

Elég ha van egy szörny-blog a neten, ahol még mindig az oldalt “reklámozzák”. Saját magukat bemutatva, igazolva, hogy mit is műveltek anno, miért is lettek tiltva és hova vezet, ha egy aljas társulat ellep egy közösségi felületet, mindenkinek ártva.
Kimondottan helyes, hogy saját naplóikkal másutt tevékenykednek, járassák csak le azt az oldalt, ahol (valószínűsítem), nem az lenne célja az oldal üzemeltetőnek amire kb. a felületüket használják. Tévedés, hogy ott nincs szabályzat, csak kimondottan a blog írójának a felelőssége, minden leírt mondat és minden hsz, minden máshonnan bemásolt tartalom megjelenítése, annak moderálása. De, hogy még aktív résztvevője is a becsmérléseknek, rágalmaknak, sőt erre uszítja a tagságát, hát, ez külön értékelendő lesz, amit ahol kell dokumentálunk. Itt leginkább nem, felesleges, nem utánozzuk azt a mocsok stílust, ami rájuk jellemző.
Más,ettől még mindig jól vagyok, eseménydús napjaim vannak, sokszor leírtam, háI Istennek, nekem van mivel foglalkoznom, nem arról szól a napom, hogy unalomig rágom azt a csontot, ami már rég nincs."

"eseménydús napjaim vannak"..........hááááát, én sem örülnék a napi kétszeri purgálásnak!!!:):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.05. 15:42:50

humor!!!!!!!!!!!!

"PadreEmeritus
2019-09-05 15:22

Most olvastam, hogy lezárták a Boráros tér környékét, mert az egyik bérház első emeleti lakásából már az egészségre is ártalmas
büdös fekáliaszag terjengett. A lakók figyelmét felhívták, hogy ne nyissanak ablakot, amíg a szanálás tart!!!:)))))))))))))))))))))))))"

nevet a teljes tagság:):):)

dr.ahalan 2019.09.05. 18:57:22

@Kálmán Barna Mikorka: Büdöske most biztosan orgazmust élt meg, kedvenc szarosa megint feltolta a napi bűzt. :))))
Micsoda undorító népek ezek... :))))
süti beállítások módosítása