dr.ahalan

dr.ahalan

Mese a szivárvány alól

2019. augusztus 29. - dr.ahalan

 

Most ez a kedvenc kép, megjött tegnap a csomagom, rengeteg mindenfélével, köztük ezekkel a galvanizált kristályokkal... Félretettem őket, és amikor délután rájuk sütött a nap, beszórták a szoba falait szivárvánnyal. :)))

Azt hiszem készítek belőlük néhány varázs-szélcsengőt. :)))

Munkás hét ez, még mindig akad festés utáni dolog, de készültek ékszerek is, díszek is, már karácsonyra. :)

Ma vendégségben voltunk Gábor unokatesójánál, a belvárosban. A rakparton mentünk, gyönyörű ez a város, ezt még nem tudták tönkretenni, a Vár felé meg nem jártunk szerencsére. :)))

Ott most hatalmas tüntetéssorozat indul, Döbröginek. :)))

Durvul a kampány, zuhanóban a magyar forint, tovább pusztítják a Liget fáit, soha ennyire kevés pénz nem jutott az egészségügyre, mint az idén. :(((

Szóval semmi különös. :)))

Ma fotóztam, és holnap nekikezdek rákészülni a hétvégére, nyárzáró elhajlást tervezünk, aztán jöhet a szeptember. :)))

Ma pont azt meséltem este, szerettem iskolacuccokat vásárolni, mindig szerettem a füzeteket, az új tankönyvek illatát, a színezőket, a ceruzákat. Gyerekként is!  :)))

Horrorkának is élvezet volt vásárolni, sajnos túltoltam, még ma is van vagy fél méternyi füzetünk, és nem tudok leállni, szeptemberben kell egy füzet. Minden országból kell egy füzet... Van még olyan, aki Szaddám Huszein fotójával díszített írásfüzetbe skicceli az ékszereit? :)))

A könyveket mindig nagyon érdekes módon kötöttük be. Néha arab újságpapírba, máskor meg rajzoltunk a csomagolóra... A matekkönyvön puskák voltak, 2x2=5, 6+3=14. :))) Az atlaszt régi térképbe burkoltunk, és rajzoltunk rá. Fiatalember majszolta a vajas kenyeret a Balkánon, a lába belelógott a tengerbe... Afrikát tábla jelölte, banán eladó...  A német tankönyvön kihívó francia mondatok színes filccel. Nem minden tanár szerette. :)))

Aki szerette, azt mi is szerettük... :))))

Régi szép idők, ugye... :)))

Hát így. Látom a naplóm olvasottsága beállt egy egészséges szintre. Jó ez így. :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9415029100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.08.29. 00:35:27

Szarszag.hu.
És még erőlködik, kidugja a fejét a bűzlő mocsárból, még az se zavarja... Egyetlen hozzászólója volt sok-sok éve. Az is kritikával illette! :)))))
Lássuk:

Szildi
2019-08-28 22:50
egy kis nosztalgia
www.youtube.com/watch?v=yY2qufrIrf8&fbclid=IwAR0TSCFKJsdwlwzXqtMY36uBptbDH9j0bDjDsagoNYnDGjvRKcW1aHuLkQs&has_verified=1

Piacvezető, mi? Ekkora pancsert.... :))))
Meg is néztem mindjárt... Még mindig nem szolgáltatott adatot a cég a törvények szerint... Hogyaszongya... 2017. :)))
Sikerrapszódia. Ugye? És megy a börtönbe, aki igazat ír, mert megbeszélte a damilhajas a bíróval. :))))

Írva vagyon, írva bizony! A siker, a piacvezetés, a fenyegetés, a náci jelszavak, a lopások, hazugságok, csalások... Fideszesek. :)))
Európa, 2019.

SurpriseBarbie 2019.08.29. 21:04:50

@dr.ahalan: óó..és még végig is néztem :)))))))))))))))))))))) de minek...
Mással már nem tud jönni :))))))

dr.ahalan 2019.08.29. 22:37:41

@SurpriseBarbie: Szegény ember vízzel főz! :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.30. 08:20:02

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!
ISNO COMMENT!!!:):):):):)

képek folyamatosan lesznek a bétán!!!!!!

lujzika még pocaklakó, de minden percben várható az érkezése......

délután leszek,

dr.ahalan 2019.08.30. 08:38:47

@Kálmán Barna Mikorka: Sziaaaaaa! Megjöttél? De jóóóóóó! :)

Vezek Elek 2019.08.30. 10:48:21

@dr.ahalan: Két órája gondolkodom a rejtvényen, amit feltett a csopiban, mire végre rájöttem a megfejtésre. :))))

dr.ahalan 2019.08.30. 10:59:34

@Vezek Elek: Kezdem elhinni hogy tényleg ott járt! Aztamindenit! :O

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.30. 11:46:16

@dr.ahalan: követ ugyan nem,mert elfogyott, de hoztam neked originál ( médincsájna) keriapus ajit!!!
majd egyeztetünk, de még a mosógép-közért - porszívó aranyháromszögben vagyok, mert a hajni, ma már esküvőt csinál.
a képfeltöltés ( csak a publikus) folyamatos lesz, ahogy szedegetem le őket.:):):)

Vezek Elek 2019.08.30. 11:46:20

@dr.ahalan: Ha csak nem photoshoppolta a képet.... :)))))

dr.ahalan 2019.08.30. 11:47:55

@Kálmán Barna Mikorka: Egyszer tarthatnál élménybeszámolót, és ez nem vicc! Nagyon érdekelne, milyen arrafelé az élet! :)

dr.ahalan 2019.08.30. 11:48:41

@Vezek Elek: Ugye hogy őrület? Hihetetlen! :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.30. 11:59:34

de, tényleg ott voltunk, na!!!
mindjárt teszek romantikus képet is az én drága ponzorommal !!!!
( mert mindent ő fizetett, de hisz ezt már tudjátok régen, eltartott vagyok!!)

:):):):):):)

dr.ahalan 2019.08.30. 22:19:46

@Kálmán Barna Mikorka: Méééég képeket! És történeteket! A Bétára! Lécciiiii! :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.31. 07:45:39

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!
valamint ISNO COMMENT!!

a történet - közkívánatra - odaát folytatódik:):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.01. 06:50:53

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

valamint " milleneumi" ( by, vazsmegye)

ISNO COMMENT!!:):):)

ma kétlö nyomorgatás!!!

dr.ahalan 2019.09.01. 10:17:28

@Kálmán Barna Mikorka: Én még mindig a Bétás fotókon recegek! :O

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.01. 10:45:40

@dr.ahalan: jajjmáááááááááááááá......ismerem a művet, Recegi az öreg schuszter:):):):):):)

( a java ezután következik, türelem)
süti beállítások módosítása