dr.ahalan

dr.ahalan

Tűzvész, vagy amit akartok!

2019. augusztus 22. - dr.ahalan

 

Vége ennek a nyugodt néhány napnak... Illetve a francot volt nyugodt! :(((

Volt ugye itt a Soroksári úton, meg az Ipar utcában az a hatalmas tetőtéri tűz. Zaj, piszok füst, rémület. 23 tűzoltóautó, rengeteg tűzoltó, rendőr, katasztrófavédelem, hülye politikus... Újságírók, tévések...  És azóta totál káosz a forgalom, sávok lezárva... 

És volt ugye az ünnep. Délelőtt még örültem, kevés repülő borzolta az idegeinket, de aztán a tűzijáték! Grrrr... Ki nem állhatom! És megint ide hozták, tavaly annyira fent volt a Dunán, hogy nem is hallottuk... Szóval a parádé után a tömeget ráengedték a hídról a Soroksári útra, ami ugye le volt zárva. 11 óráig! Én még ilyen dugót nem láttam, és a körúton se volt jobb a helyzet, mert ott meg a villamossínek felbontása miatt nem lehet haladni... Mindenki dudált, kiabált, anyázott, behajtottak a tilosba, szirénázott egy halom rendőr, haladni nem tudó mentő... Kellene már valami hozzá is értő városvezetés, ugye... :)))

Az ünnepre egyébként nem takarították az utcákat, és ugye az idén se járta sűrűn Pest utcáit locsolóautó.... 

Ma aztán kitört az őrület, délelőtt fotóztam, de előtte ügyintéznem kellett a NAV honlapján, és az már eleve ideggörcs... Ez volt a heti kedvenc, csupa féldrágakő, aventurin, jade, korall, achát, ilyesmi. :))) 

Aztán borítékoltam, megírtam egy halom levelet a vevőknek, nem, nem tudom megcsinálni kékben, oké, leveszek belőle két centit, tünci ez a ruhád, javaslok hozzá mályva kristály nyakéket... Marsala kristályom nincs. (b+ a marsala-mániádat!.... ) Tudok csinálni Szvariból... Kb. 45.000.-... Egy hónap, mire ideér... Akkor jó lesz a Kristályocska mintájára 3.650.- ért mégis? Mályva. Oké, utalhatod, hétfőn postázom! :)))

Gábor beesett háromkor, hozott egy láda finomságot... Vagy négy kiló pirinyó koktélparit is, az is csak nekem terem lenn, drága Gábormama miattam kísérletezik a fajtákkal... Még fekete is akad. Nem finom! :(

Aztán szkennelés, kitöltés, ellenőrzés, pecsét, aláírás, főzz egy kávét, küldés, rohanjunk el bevásárolni, mi ez a kurva dugó itt...  még egy e-mail, csatoljad... vevő nyomja a kaputelefont, "drágamáááriám", ölelés, puszi... 

Mária volt az első meskás vevőm tíz éve, szerencsét hozott. Nemrég aztán összeszedte a régi, megörökölt, megunt bizsujait, és nekem adta. Szeretetből. Iszonyú értékeket, hát most én egy forintot kértem az ékszerért... :)))

Hozta nagy komolyan, picurka plüss zacskóban, masnival... Hozzon ez is szerencsét! :))) 

Úgy legyen! :)))

Megköpködtem háromszor, mielőtt betettem a pénztárcámba, a többi szerencsefitying mellé. Van ott minden! Utazó angyalka bőrönddel, Horrorka rajzolt pénze, egyiptomi ritka, lyukas piaszter, még Faditól kaptam... Idei szilveszteri szerencsepénz, régi alumínium forintos, egy szerelem emléke... Az emberi élet értékét az emlékek száma, minősége és szépségtartalma határozza meg szerintem. :))) 

Nekem kisezer tárgyam van. Szeretet-tárgyak... És mindhez kötődik egy-egy olyan ember, akit szerettem valamiért. Mondjuk mert jó ember volt... :))))

Vagy jó volt vele szex... Khmmm... :))) 

Azt hiszem fotózni fogom a lakáskámat apránként... És történeteket fogok írni. Ahogy a free-n tettem sokáig. :))) 

Csak ahogy elnézem... Itt sokkal több embert érdekel balhé nélkül is. És ez csodálatos! :)))

Szóval kipurcantam estére, de sebaj. A céges melóval nekem már nincs több ügyem, holnapra nagy kényeztetést szavaztam meg magamnak. :))) 

Ami jár, az jár... :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr1215019130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vezek Elek 2019.08.22. 22:41:45

Na ideértem.... ZSETEM,... meg mindenféle kumlai szarság.... :))))) Hali!

Ez meg mi???
"Dógozz pariszt, ha Pöstre gyütté B+!!!!:):):):):):):):)"

a dógozz, még csakcsak... de mijaza a pariszt???? a többivel nem foglalkoznék... A stilus maga az ember! :))))))

dr.ahalan 2019.08.22. 23:35:02

@Vezek Elek: Épül lefelé, butul el szegény... :)))
És hogy bunkó? Mindig is az volt. :)))

Szép estét! :)))

dr.ahalan 2019.08.23. 00:35:22

És igen! A kormány által betiltott dal, itt MÉG este olvasható volt. Próbáld meg!
És igen, ezek ugyanazok! :)))
hirpress.hu/index.php?pg=cikk&id=69363
A náci eszméken hízottak gyerekei, akik a kommenyista érában az átalakított jelszavakat harsogták, és újra itt vannak. Új szavakkal, új színnel, de ugyanazok a despoták. Bizony! :)))
És a történelem megismétli megint, és megint önmagát! Kitiltanak, meglopnak, lepar(i)sztoznak, ha nem üvöltesz, nem gyűlölködsz együtt velük, és liberális vagy, elfogadó, és ha még verseket is olvasol, akkor egészen egyszerűen fikafos vagy. :)))
Ilyen ország ez. Ilyen nép...
De a harc nem hiábavaló. Számok, statisztikák, jelenlétek igazolnak mindent, de mindent. Ugye? :)))
A náci vezetésű free meghalt. Végvonaglik. Kell ennél több? :)))
Hétvégére pezsgőbontás, frissen festett szoba ünneplése, hatalmas kaják, és elképesztő pajzánkodás van betervezve. :)))

Vezek Elek 2019.08.23. 11:53:16

@dr.ahalan: Fel is kell avatni az új szobát!! :)))

dr.ahalan 2019.08.23. 12:21:34

@Vezek Elek: Óóóóó! Azon már túl vagyunk! :)))))))

Voltam 2019.08.23. 15:33:39

:)

Ha itt még egyszer valaki csak a legcsekélyebb utalást is teszi arra, hogy a csupasz parkettán lett hanyatt döntve, vagy, hogy miként is kopogott a kicsi fejecskéje az ajtófélfán, ajtólapon, vagy bármi máson, miközben éppen a hátán hintáztatták, vagy vonatocskát játszottak vele, akkor annak biz isten beírok az ellenőrzőjébe. :D

Ja, és ma lementem a közeli élelmiszer-áruházba, és vettem 15 dkg "pariszt"-ert. :D :D :D

:)

dr.ahalan 2019.08.23. 19:02:20

@Voltam: Malac! Mi vagyok én? Teknősbéka? Thomas a gőzmozdony? :))))
Nálam meg itt volt látogatóban a "Pariszt" Hilton! :)))

Voltam 2019.08.23. 20:15:02

@dr.ahalan:

Bevallom, mindegyiket el tudom rólad képzelni bizonyos helyzetben. :D :D

Vele sokkal jobban jártál, mint a nagy orosz tajgák szülöttével, a híres-neves Parisztovics Parisztovval, akinek nem lehet ám arra hivatkozni, hogy "most fáj a fejem", ha éppen megkívánja a "medvetalpat". :D :D

:)

dr.ahalan 2019.08.23. 22:11:25

@Voltam: Nem félnék én attól sem! Kétszer fejbe górnám a parisztikonommal, aztán lenne sírás, meg réparisztelés, ne félj! :)))

Vezek Elek 2019.08.24. 11:07:42

Isten nyugosztalja Huhu barátomat! :( Jókat buliztunk anno. :(((Azon kevesek közé tartozott, akit beengedtem a privát szférámba... őt is és a barátnőjét is természetesen. Voltunk egymásnál minden állomásunkon (Dunaföldvár-Dunaújváros, Dabas-Fót) Végtelenül sajnálom, hogy elment. :(

SurpriseBarbie 2019.08.24. 18:31:07

@Vezek Elek: Micsoda??????
A fagyis???? Ne már... :(

Vezek Elek 2019.08.25. 10:02:00

"Augusztus 7-én".... hjaaa... jó, hogy nem július 7-én!!! Idióta! Már megint nagyon okos akartál lenni! :))))

dr.ahalan 2019.08.25. 10:48:37

@Vezek Elek: Ez de durva összeomlás! Nincs képben, hogy milyen évet, milyen hónapot írunk! :)))

Vezek Elek 2019.08.25. 11:57:19

@dr.ahalan: Nincs ez semmivel sem képben. Az Uhunál még nem reagáltam, mert úgy gondoltam egy ilyen hirnél nem illik kijavitani, de hogy a nevét sem tudja, csak játssza a hirmondót, mindegy, hogy mit, milyen dátumot közöl, csak szerepeljen, szánalmas. Ez pont olyan volt, mintha én azt irnám, hogy tudjátok, kiről beszélek, ki a sittes....aki évekig az OMO néven volt fenn a freen.

Vezek Elek 2019.08.25. 12:44:21

Na figyu kreténke! Igaz, semmi közöd hozzá, de válaszolok. Igazad van, nem megyek el a temetésre. Több okom is van, de az első és legfontosabb, hogy nem vagyok hive semmilyen halottkultusznak. Vallom, hogy az emberek mellé életükben kell melléjük állni (persze megválogatva), nem halálukban. Kisgyerek koromban a szüleim felkapták a fejüket, mikor nem mentem el valamelyik távoli rokon temetésére,... azt mondtam, hogy az enyémre se jöjjön el senki, de én sem megyek senkiére. Azóta már biztos, hogy nekem nem is lesz. Nem érdekelnek a halálom utáni képmutatók. Aki fontosnak tart, az keressen meg életemben és beszélgessünk egy jót, igyunk egy pohár jó bort, de nem kell, hogy halálom után kisérgessen. Életemben csak a szüleim, nagyszüleim temetésén voltam és nem szándékozom többre elmenni (remélhetőleg nem lesz több közeli rokoné). Egyáltalán nem járok temetőbe, hozzám se járjon senki... főleg ne csak azért, mert gazolni, takaritani, söprögetni kell.
Egyébként pedig elnézem a tévedésedet, de csak azért mert semmi mást nem vártam tőled, mint, hogy hülyeségeket irsz, mint mindig.

Vezek Elek 2019.08.25. 13:05:51

A neve pedig Huhu volt.... érted idióta???? HUHU! és nem UHU! De olvass fentebb, mikor legelőször itt megelitettem. Habár ha olvasni tudnál, akkor most nem kérdezéd, hogy mi is volt a neve. Ostoba egy idióta marha vagy te, kreténke, ... nemhiába voltál gyagyás tóni a freen évekig. :)))))

SurpriseBarbie 2019.08.25. 16:39:46

@Vezek Elek: most is az, csak màr sokkal jobban gyagyàsabb :)))))
Amúgy én is pont ennek a híve vagyok a temetésekkel kapcsolatban. Nem megyek én sem , anyám is kijelentette temetőbe be ne vigyük ..valahol szórjuk el, azt jól van.A sittest meg úgysincs aki itthon eltemetné...de szemét vagyok, pedig így van!
Huhuról jót vagy semmit, de nagyjából mindenki tudja ..nem vetette meg a csajokat.De ehhez aztán semmi köze senkinek, főleg a vén facnak nem.

Vezek Elek 2019.08.25. 17:06:57

@SurpriseBarbie: Ehhez nem tudok hozzászólni. Nekem a Huhu a barátom volt és elfogadtam vele együtt a Vicát is. A barátaimmal nem szoktam ágyba bújni, akkor sem, ha a csajait megette fene a féltékenységtől. Tudvalévő, hogy hol együtt voltak, hol széjjel... de ehhez semmi közöm sem volt. Max. meghallgattam a Huhut. Éva meg arrafelé panaszkodott, amerre csak akart, annak, akinek akart, pont nem érdekelt. Hogy csajozott-e? tényleg nem tudom, erről nem szoktunk beszélgetni. Mindkettőnknek volt pont elég baja, mesélnivalója ezenkivül is.
A temetéssel kapcsolatban pedig pont nem egy sittes, börtöntölteléktől fogok tanácsot kérni. MInt emlitettem is már, az embereket az életükben kell szeretni, az élete útján kisérni, nem pedig az utolsó útján... milyen nagy baromság már! Nehogy attól legyen jobb neki!!!! Neki már tök mindegy, hogy hányan zokognak a sirjánál. Attól viszont jobban érezte magát, hogy akkor hivott fel, amikor csak akart és jól kibeszélgethettük magunkat. Ezzel le is zártam a témát vele kapcsolatban, nem vagyok hajlandó az életét kitárgyalni a nagyvilág előtt. Gyújtottam érte egy gyertyát, a többit meg lerendezem magamban.

dr.ahalan 2019.08.25. 20:35:51

@Vezek Elek: Ez kakamatyi már megint teleszarta a szarszag.hu-t? Egyébként az a fikafos, aki a világra tudott tolni egy ilyen értéktelen, hontalan, senkinek nem kellő, bűnöző, írástudatlan rusnya majmot, aki öregségére még a naptárt se ismeri. :)))
Én nem ismertem a barátodat, de legyen neki könnyű a föld...

Vezek Elek 2019.08.25. 20:41:26

@dr.ahalan: Ámen!

Egyébként pedig elhiheted, hogy magasról leszarom, hogy ez a börtönhercegnő kinek és mit hisz el. Higgyen, amit akar. Én azt hiszem, hogy odabújok a kedvesemhez. :)))

Vezek Elek 2019.08.25. 20:45:49

@dr.ahalan: Jut eszembe! kérlek kegyeleti okok miatt töröld a valódi nevét abból az anyagból, amit áthoztam. Nem szeretném, ha itt, a blogodban, ilyen szövegkörnyezetben lenne olvasható. Nem gondolkodtam előre. Bocs.

Vezek Elek 2019.08.25. 21:04:12

@dr.ahalan: Nagyon köszönöm!!!!!! Már csak a face oldala maradt bent.

dr.ahalan 2019.08.25. 21:26:10

Vezek Elek:

Annak, aki nem olvassa a szutyok.hu oldalt:

"Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

PadreEmeritus
2019-08-25 10:48
SZOPtikuss, nyalván elírtam én kérek elnézést, de mivel 15-én halt meg evidenCS, hogy szept. a frankó dátum!!!
Apád inkább egy hokedlit csinált volna helyetted, abban több lenne az IQ!!!!:):):):):):)
Nem mintha eljönnél a “NAGY” barátod temetésére!!!!

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

PadreEmeritus
2019-08-25 12:58
Milyen nevet írtam én rosszul degenerált???? Aztán ti se nagyon verjétek a nyálatokat az 50 valahány évetekkel, meg gúnyolódjatok a nálatok idősebbeken, mert láthatjátok, 3 hónap 51 évesen és hasta la vista!!!!
A fereen meg uhu volt a neve vagy?????
Egy sámli intelligensebb nálatok!!!!

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

PadreEmeritus
2019-08-25 13:23
Mindaz amit leírtál vastagon jellemző rád, mindenki tudja, hogy egy bunkó vadparaszt vagy. A barátod volt (állítólag) beengedted a privát szférádba, amit oly nagy becsben tartasz (bruhahahaha) Elkísérni az utolsó útjára és megadni neki a végső tiszteletet, ez magas nálad, mint tyúknak a harisnyatartó!!!! De ez csak az én privát unintelligens véleményem!!!!

Vissza gondolva, mikor az Évával beszélgettem pár éve, akkor valami olyasmit mesélt nekem, hogy MIATTAD majdnem szétmentek!!!!! Mesélnél erről valamit?????

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

PadreEmeritus
2019-08-25 13:30
“legelőször itt megelitettem.” bruhahahahaha Ha te meg tudnál írni degenerált!!!!!!

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

PadreEmeritus
2019-08-25 18:56
Nekem ezt a Vica másként adta elő, és én NEKI hiszek, hogy te kezdtél ki a párjával, ami teljesen életszerű, hiszen egy fasztartály vagy és voltál mindig is!!!!Én a Huhuról semmi rosszat nem mondtam és nem is mondok, NE tereljetek!!!

A fikafosnak meg üzenem, hogy a nyugodt, békés, stresszmentes élet eredményezi azt, hogy az ember szarik bele milyen nap van,
melyik hónap, melyik év és melyik évszázad!!!! :):):):):)))))))) bruhahahahahahahahahahaha

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

PadreEmeritus
2019-08-25 19:13
“Nekem a Huhu a barátom volt és elfogadtam vele együtt a Vicát is.” Hagyd ezt abba, mert szegény Vica most nagyon csuklik!!!!

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz
Avatar
Blablabla
2019-08-25 19:19
Meg kell védjem sajnos volt OMO freelove tagtársat

dr.ahalan 2019.08.25. 21:27:18

@dr.ahalan: Azt is kivettem. Bocsi, sose olvasom végig alaposan a kakamatyi szófosását... :)))

Vezek Elek 2019.08.26. 07:52:59

Nem érti, hát persze, hogy nem érti ez a világbarma, hogy miért nem tartom helyesnek, ha egy nemrég meghalt ember neve egy olyan SZÖVEGKÖRNYEZETBEN!!! legyen olvasható, ahol egy kretén, ostoba, börtöntöltelék a halála után összehozza fűvel-fával és az ÁLLITÓLAGOS szeretőjét közben fasztartálynak nevezi és hasonló jelzőkkel látja el. Lehet utálkodni, lehet primitivnek, közönségesnek, vulgárisnak lenni (pláne, ha valaki eleve ilyen), de ne legyen ez olvasható egy még el sem temetett emberrel összefüggésben. Ennyi!
Valamint a sittes, gyagyást nem kellett senkivel sem összeugrasztani. Eleinte próbálta eladni magát mindenkinek, de nagyon hamar rájöttek, hogy milyen alpári, közönséges, primitiv, és utána kerülték, mint a szart. (ld. zolcsi, flóri, qrta, stb,.... és a fent emlitett huhu is). Meglátszik azon is, hogy ki maradt mellette... a vazsmegyei puncimutogató!!, akivel szintén rühellik egymást, csak hát már mindenki más kihátrált mellőlük. Tetszik, ahogy üzengetnek egymásnak, melegednek ismét összefele :)))))))))) Kész röhej ez a két nettakony. :))))))

dr.ahalan 2019.08.26. 10:49:31

@Vezek Elek: Két szánalmas törődéskoldus. Ennyi. :)

Vezek Elek 2019.08.27. 11:20:15

Bizony, bizony! Volt nálam... nem egyszer, nem kétszer!!!!! Sőt én is voltam náluk. Így működik ez barátok közt. :))) Egyáltalán nem lepődök meg, hogy miután már nem tud valaki reagálni a kitalációdra, elkezdesz okádni. Ugyanezt csináltad a mary5-nél is. Rajta! Éld ki minden agressziódat, leszarom, hogy mit csinálsz... sőt téged is leszarlak nagy ívben! Egy senki, egy nincstelen csicska vagy, az is maradsz!!! :)))) Több szót nem érsz, de jókat röhögök rajtad, gyerünk, szórakoztass még! :)))))))
süti beállítások módosítása