dr.ahalan

dr.ahalan

Pepper, puncs, pink

2023. augusztus 29. - dr.ahalan

 

Alaposan kiélveztük a nyár utolsó hétvégéjét, szombaton reggel korán elrobogtunk a bolhapiacra, sikerült néhány klassz cuccot zsákmányolni, aztán a megszokott cukrászdánkban reggeliztünk, ahogy szoktunk. :)))

 

Utána elautóztunk a Gáborékhoz, Gábormama hazaküldött egy csomagtartónyi üveges savanyúságot, lekvárt, szószt, befőttet, azokat be kellett pakolni a kamrába.

 

Az ebéd alaposan megkésett így, de bánta a fene.

 

Este volt egy kis nyárbúcsúztató hámból való kirúgás, jó sok röhögéssel. :)

 

„Te! Hogy is hívták azt a rappert, aki meghalt?

 

Mittomén… Ságvári Endre? „ :)))

 

Vasárnap ebéd után átlavíroztunk az Etele plázába, igazából én még nem láttam egészen, úgyhogy bebarangoltuk. Nekem túl nagy, túl modern, mindenesetre sikerült szert tennem néhány extrém színű ruhadarabra akciósan… Nem mintha szükségem lett volna rájuk, de a magenta, az magenta! Azt nem lehet csak úgy otthagyni, ugye… :)))

 

Természetesen beszélgettem Pepperrel, és beleszerettem én is! Visszamentem még egyszer… Annyira cukker! :)))

 

 

 

Remélem nagyon hamar elfogadható áron lesznek a humanoid robotok, nekem biztosan kell egy… BIZTOSAN! :)))

 

Fagyiztunk egy nagyot a Bikás parkban .Extra nagy gombócot kértem. Puncsot. Nem bírtam megenni! :)))

 

A hétfő elment azzal, hogy elintéztem a környékbeli ügyeimet, és feldolgoztam a Mirákulum-zöldségeket. :)

 

Ma pedig elgurultunk a mentes-ABC-be, és a balkánra, a hülye italok diszkontjába, iskolakezdéskor rengeteg jópofa írószert veszek ott mindig, és a speckó jégkocka-zacskók is elfogytak, venni kellett. :)))

 

Gábor bepakolt a kocsiba nekem minden rózsaszín dobozos üdítőből egyet-egyet, a világ számos tájáról. Nagy részüknek rémes íze lesz… :)))

 

Coca Cola Rosalia… Hihetetlen! :)))

 

Schweppes Pink Tonic! :)))

 

Imádja, ahogy elmesélem… Jó évjárat, neonos szín, rózsás felmosóillat, édes… pink íz. Egy kevéske popsikenőcs, kesernyés hátsó illatos radírzamat, ezzel harmonizáló Barbie-bacás… Ezt én meg nem iszom B+! :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9718203663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.08.31. 23:10:55

A nyár utolsó napja. Jó kaja sült, manapság divatos a csirkecomb filé, erősen fűszerezve, sütve, stek burgonya mellé, és Gábormama svéd salátája… :)))
Holnap már péntek. Az is valami! :)))
Fotót még most se lehet feltölteni a fotóblogba. Sajátságos… :O
Apropos! Politika! :)))
Hívnak állásba! Iskolákba! Merthogy ugye történt, ami történt… Gyakorlatilag a kis- és középvállalkozóktól elvettek már mindent. Én kimentettem a vagyonomat, és most munkát keresek, hogy túléljem. :O
2010-ben, amikor hatalomra léptek, akkor alig csak pár hét alatt magtaláltak.
A free besegített, a púpos wiko küldte rám a nyomoronc pecás barátait, kivénhedt, impotens adókallerek voltak, a kiküldött két csaj volt annyira vagány, hogy figyelmeztessen… Megoldottam. Igazából a wiko ebbe őrült bele, és ha jól tudom, akkor azóta bele is halt.
A free-t se Judea, se Stibi, se wiko nem tudta életben tartani.
A kis hülye admin se.
Game over. És pápuszi! ÉN GYŐZTEM! :)))

Nyugodjatok békében... Jók és rosszak.

dr.ahalan 2023.09.01. 23:51:53

H:
Péntek. Kicsit őszi, kicsit zűrös, de péntek! :)
Ezen a héten sokat politizáltunk, például itt vannak az iskolabuszok! Górjuk a határontúli magyarok gyerekeinek, közben az iskola nélküli magyar falvakból tömegközlekedéssel, sokszor vonattal járnak be a gyerekek. Hajnalban kelnek, sokszor kerülnek, gyalogolnak kilométereket… :O
Építünk templomot világszerte nagy szeretettel, ajándékba, de nálunk az iskolákban nem futja krétára, hatalmas a tanárhiány, szétrohadt az egészségügy, és elképesztő a nyomor… :O
A stadionokat már nem is említem! :O
A tervezett akkumulátorgyárak száma ennek a cseppnyi országnak a területén 50… ÖTVEN!
Magyarországnak már nem sok kincse van. De víz… van! Sok-sok jó víz. Értékes… Hát! Most már majd nem lesz!
Lesznek viszont akkumulátor-temetők pár év múlva. Toxikus, lezárt, hatalmas, bűzlő területek, ahol majd nem él meg se állat, se növény.
Hogy mi lesz a környékbéli lakossággal? :O
Vevőmmel beszélgettünk a pedagógusok helyzetéről, ő iskolaigazgató.
Egyébként feltűnően sok pedagógus vevőm volt/van, szoktunk beszélgetni…
Szóval iskolaigazgató. Picike állami iskolában. Náluk a szülők dobják össze a tanárok hiányzó bérét, csak maradjanak… Alsósoknál havi kétezer, felsősöknél havi ötezer. Osztálypénz. Most fogják kipróbálni…
A tanerő vesz a pénzen ételt az asztalára, beteszi a számlát, zsúr volt, vagy mittomén… Jelmezbál. Piknik. Főzőtanfolyam! Társadalmi munkában! :O
Hogy ez mennyise siralmas! Hát most tényleg! Hova jutott ez az ország? :O
Mindegy. Péntek! Kis meghitt szalonhorkolás… Fürdés után megmutatta az izmait, egész héten edzett. :)))
Nem akar ez a Gábor megöregedni, 27 éves korában ismertem meg… Jóval fiatalabb nálam. Én karcolom lassan a hatvanat, ő az ötvenes éveinek az elején… És még mindig megbámulják a nők! :)))

dr.ahalan 2023.09.04. 22:57:10

Ez a hétvége is elillant, már őszi illatokat érzek ha kihajolok az ablakon, és becsukom az ablakot éjszakára. :((
Vasárnap délután váratlan vendégünk érkezett, Gábor Angliában élő unokahúga. Gyorsan kellett hazajönnie, az édesanyja (Gábor testvérének volt felesége) betegedett meg, két öccse és egy húga maradt ellátatlanul, hát jönnie kellett…
Örültünk neki, meséltettük, boldogok kint. A párja mentősnő, bulis negyedben laknak lent délen. Bournemouth. Lehet hogy rosszul írtam, képtelen vagyok megjegyezni… Mindegy! :)))
Ő egy mesterséges intelligenciát felhasználó marketing-cégnél dolgozik, és főnöke egy pakisztáni, svéd, indiai, szlovák… őőőő… meg több országbéli lelkes csapatnak. Nemigen értettem. On-line.
Van autójuk, bérelnek egy szép lakást, naponta lejárnak a tengerhez a kutyákkal. Lassan meg is lesz az öt év… Igen szép megtakarításaik vannak, nem szenvednek hiányt. Két hetet nyaraltak a görögöknél, a havi bevételük kb. másfél millió forint.
Az árak? Az éttermi árak Angliában a magyar áraknak a kétharmada… És igaz ez szinte mindenre… Rengeteg barátjuk van. Törökök, arabok, ázsiaiak… Magyarok kevesen. Egy székely lány… Szégyelli hogy székely. Szégyelli hogy magyar is egy kicsit… Lehajtott fejjel jár, nem fogad el meghívást semmiféle bulira. Retteg…
Itt tartunk!
Mindenesetre a hétvége klassz volt, mostanság betámadta a telefonomat a kormány-média! Hát az mekkora! Igen jól szórakozom, detélleg!
Zelenszkij már régestelen régen megbukott, most magyarázkodik, Németország már nem is létezik, és Orbán-idézeteket pakolnak az iskolák falaira, de az önérzetes pedagógus nem megy…
Sajnos túl sok a becstelen, gerinctelen pedagógus, aki fillérekért képes hazugságot tanítani éhbérért. Majd megfizetnek érte, én ezt gondolom.
süti beállítások módosítása