dr.ahalan

dr.ahalan

Kék vírus

2023. május 23. - dr.ahalan

 

Imádom a kék színt is, készülnek a fülbevalók. Számtalan! :)))

Ez most nem túl vidám hónap, hiába szeretem én a májust, most szeretnék már túl lenni rajta. :(((

Kezdődött ugye azzal a rengeteg esővel, Enrico környékén (Bologna-Baricella, Ravenna) hatalmas tragédiákat okoztak az áradások, rettenetes volt nézni.

Aztán itt van ez a betegség, tegnap estére a Gábort is letaglózta. :(((

Szokás szerint megint teljes a csend a közmédiában, pedig azt olvasom, hogy több vírus több mutációja fertőz, és fertőz. Egy hónapon belül beteg volt megint a sógornőm, a barátnőm, a házból hárman, Gábor kollégái közül is sokan.

A könyvelőm kislánya például skarlátos lett! Skarlát! :O Azt hittem az végleg eltűnt az ötvenes években. Persze a skarlát baktérium, és nem vírus, de akkor is… Hogyan lehetséges? Csak a nagyon elmaradott országokban fordul elő manapság. :O

Nálam csütörtökön kezdődött a kór, kis fejfájással.

Aztán pénteken baromi fáradt voltam egész nap. Meg gyenge… Mentünk bevásárolni, a DM-be be se tudtam menni, a Gábort kértem meg, és megvártam a kocsiban. Akkor már rázott a hideg, pedig sütött a nap. :O

Itthon mértünk egy lázat, aztán a Gábor bedugott az ágyba, hozta a mindenfélét, ezt beveszed, ezt megiszod, ezt elszopogatod! :)))

Szombaton alig bírtam valamennyit fent lenni, jött a köhögés, orrfolyás, végtagfájdalom, vasárnapra kicsit javult.

Enni még most se tudok 2-3 falatnál többet egyszerre… És csiga-lassú vagyok!

Az eperből mondjuk erre az évre elég lesz, a Gábor hozott a piacról közel két kilót pénteken, nagy része ment a szemétbe, pedig isteni finom volt. :)))

És most, írás közben berepkedett hozzám egy méretes éjjeli pillangó. Gyönyörű szép! Szerintem a galérián fog lakni…  :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr5518131126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.05.24. 23:13:31

Ez a nap se volt könnyű, mondjuk a Gábor talán viszonylag könnyen túlesett a nehéz napokon, átjött, kellemetlen közös céges dolgunk akadt. Neki már nincsenek tünetei, én még szenvedgetek… A hatodik nap! :O
Egyszerűen képtelen vagyok enni. Képtelen vagyok lenyelni a negyedik falatot. Bármi finomság kerül elém, csak nyammogom… Nem, nem megy a nyelés, nem kívánok se rakott cukkinit, se szendvicset…Se csokit, se tejkaramellát, se jégkrémet. Viszont állandóan szomjas vagyok. Pedig a cukrom rendben, a jelek szerint.. :O
Utálom az orvosokat, de el kell menni. Az Angyaldokihoz elsőként…

dr.ahalan 2023.05.25. 22:55:21

Nagyon lassan javulok, ma már sok gyümölcsöt tudtam megenni, és a tejkaramella is ízlett! :)))
Furák ezek az újfajta vírusok, az első Covid-fertőzésemet még akkor kaptam, amikor a vírus a sajtó szerint Kínából átrepült Velencébe. Elborzadva néztem a fotókat, maszkos gondolások, menekülő turisták… Hirdették, Magyarország nem fertőzött. Pedig az volt.
Nem tudtam hogy Covid, eszembe se jutott… Hetek múlva ismertem meg a Covid-kiütéseket, öt is létezett, nálunk nemigen írtak róluk… Rajtam négy is felbukkant. :O
Mindegy. Holnap végre péntek! Három nap! :)))
Lesz céges munkánk elég, de remélem végre egymásra is ráérünk egy kicsit. :)))

dr.ahalan 2023.05.28. 23:39:31

Komoly döntés…
A szombat nagy része azzal telt, hogy keresgéltünk, szkenneltünk, másoltunk, csatoltunk, elküldtünk, kérdőíveket töltöttünk ki.
Vidéken NAV-ellenőrzést kapott egy partnerünk számlája… Kapcsolódóan megkerestek, látják hogy velünk is szerződtek. Kérdőív. Honnan ismerjük, milyen munkát végzett nekünk, hogyan fizettük ki, név szerint kik dolgoztak a projektben, milyen műszaki háttérrel, helyileg hol, küldjük el a szerződéseket, a módosításokat, a TIG-eket, a számlákat, persze hiánytalanul… Így évek múlva! :O
WEB-shop applikáció szoftvert teszteltettek fiatalokkal…
Összeraktuk. Megírtuk… De én most be is fejeztem a vállalkozói létet, ennyi volt… Mi ez? MI EZ?
A számlákat fel kell tölteni a NAV oldalára… Ott van! Minek kell újra előkeresni, beszkennelni, csatolni, e-papírra tölteni, elküldeni ugyanoda? Könyörgöm! Minek? :O
Holnaptól ez a cél.. Szerettem ezt a kis Kft.-t, sok évig éltem belőle, de eddig, és ne tovább! :O
Majd keresek valami állást a Gábornál. :)))
Vagy nem. Lehetek háztartásbeli. :)))
Anyámék korosztálya 50 évesen nyugdíjba ment. Gábormama is. Gáborpapa is… Mindenki. És 58 vagyok. Kikérem magamnak…Engem az Orbán nem fog kínozni.

dr.ahalan 2023.06.01. 23:17:44

Már naplót írni sincs kedvem, egészen elképesztő dolgok történnek. Például két hét alatt fogytam tíz kilót. Nem áll jól. :(((
Olyan vékonyak lettek a csuklóim, hogy lecsúsznak róluk a karperecek, a gyűrűim a legvastagabb ujjaimon is lötyögnek. :)))
Nagy-nagy változások jönnek az életünkben, de mindenesetre holnap már péntek. Két nap nyugalom… Nagyrészt rá se akarunk nézni a számítógépre. Jó kaják, relax, filmek, zenék… :)))
És még mindig nem látják, nem értik az emberek. Ebben az országban elszabadult a pokol. A héten megint vastagon megsápolták a bankszámlákat. Nem jön a brüsszeli pénz… Európa legmagasabb inflációja, teljesen lepusztított egészségügy és nyugdíjrendszer, elölt oktatás, feudális rendszer a falvakban, élvezhetetlen TV-műsor, elviselhetetlen reklámblokkok még akkor is, ha felveszed a filmet… Alig találod a tartalmat. :O
A streaming nagyrészt megfizethetetlen, és nem is akarom megfizetni.
Hogy a vállalkozásokat hogyan ölték el, és most milyen aljas módszerrel próbálják kifosztani a tulajdonosaikat… Arról még írok. Ha túl leszünk ezen az egészen.

dr.ahalan 2023.06.04. 23:18:14

Satnya, szomorú hétvége volt, de végre jóízűen, teljes adagokat ettem, iszonyúan ízlett a minestrone, délután fagyiztam élvezettel, és uzsonnáztam is, pedig azt nem szoktam. :)))
Most várunk, alapjaiban átalakul, megrázkódik, felrobban az életünk, az ügyvédek dolgoznak… Várni kell. Nem jó várni! :((
Súlyos, nehéz hét lesz. Kár lenne tagadni… :O
A kór még itt van. Gyenge vagyok, néha megszédülök, köhögök is néha, fura dolgok történnek a testemmel… :O
A Gábor szerint túl boldog volt a mi életünk, sima, kedves, édes… Mint a selyemcukor. 25 évig…
Igazából tényleg nagyon jó 25 év volt! Negyed évszázad boldogság! Hát hány embernek adatik ez meg? Detélleg… :O
Most ebben élünk. A sötét nagyúr megtalált, és ahogy sok-sok tízezer vállalkozótól, úgy tőlem is elvenne céges pénzt, ingatlant, meg persze mindent.
Nem fogom hagyni.
Avada kedavra! :)))

dr.ahalan 2023.06.05. 22:52:03

Túl vagyunk a hét első napján, holnap nagyot lépünk előre, végre! :)))
Délután áttipegtem a könyvtárba, az aluljáróban húsz év körüli lány, teljesen betépve… Hol káromkodott ocsmányul, aztán fél perc múlva sírt, jajveszékelt. Egy ötéves kisgyerek hangján. Az anyját hívta segítségül, panaszolta a gyerekkorát, lecsúszott a földre, a hátát az oszlopnak vetette, és zokogott…
Régen volt Aha hazavitte volna, ahogy haza is vitt sokakat. Már se kedvem, se erőm… És hitem sincs. Elmendegéltem a könyvtárba, oszt kész…
Annak azért örültem, a téren a japán minierdő burjánzik, a komposztáló ládák tele voltak, végre valami vidám, végre valami zöld! :)))
Gábormamáék itthon vannak, Gábor ma otthon kosztolt, kényeztetőst. :)))
Gábormamával hosszan értekeztünk, hazajött az unoka Angliából, mennek a párjával a Mirákulumba két napra, nagy az izgalom… Unoka nem csak gluténes, de vega is, laktózos is, meg még mindenféle… Utánajártunk. Kókuszital, kókusztej, mi a különbség… palacsintapor, alpro, rizsliszt, tojásmentes, mi az a… Pfűűűű! :O
Nagy kaland lesz. A leszbikus unoka a párjával a Mirákulumban. Állítólag a mi házunkban fognak aludni. :)))
Horrorka meg ismerkedik… Levedli szép lassan ezt a reménytelen Milán-őrületet, és lép másfelé… :))))
süti beállítások módosítása