dr.ahalan

dr.ahalan

Aljonka és a strasszos hózentróger

2023. április 11. - dr.ahalan

 

Ez a húsvét igazán nem sikeredett kalóriaszegényre, nem csak a kaja lett túl sok, de olyan mennyiségű édességem van, hogy alig lehet becsukni az édességes szekrényke ajtaját! Imádok bekukucskálni! :)))

A Gábortól például kaptam egy doboz bonbont, olyan töltelékekkel, mint a tejszínes eperlikőr, kókuszlikőr-krém, csoki flip. Horrorka is kényeztette anyukát, ahogy szokta, de az orosz csokik… Hát azok valami csodácskák! :)))

Egy kedves vevőm küldte ezeket postán, persze nem Oroszországból, itt Budapesten is van orosz bolt nem is egy. Nem tudom mivel érdemeltem ki, de nagyon kedves volt tőle. :)))

Ő nagy tisztelője és ismerője az orosz kultúrának, egyszer beszélgettünk, neki is kedves olvasmánya volt A rézhegyek királynője, és ő is ismerte ezt a kultikus csokoládét. Én gyerekkoromban ettem utoljára, az Aljonka volt a szovjet Godiva. :)

Magyar kereskedelemben nem árulták, de Baján volt orosz laktanya, a Kismotor- és Gépgyár meg a szovjeteknek gyártott Zsiguli-alkatrészeket, és vonatokhoz szerelvényeket. Persze  nagyban ment a seftelés, a tolmácsok, ellenőrök, katonatisztek hozták a színes TV-ket, az olcsó vodkát, és persze az Aljonkát! :)))

A csomagolás története érdekes. Valamikor a hatvanas években a fotós a saját kislánya fényképét adta le a csomagoláshoz, és ez a kép változatlanul, máig ott van a csokipapírokon. :)))

Na! Szóval jó volt ez a négy nap, szerethető. Sokat  beszélgettünk, Horrorka mindig rácsodálkozik az új és új történeteinkre. :)))

Mennyi mindent nem tud még rólam ez a gyerek, te jóóó ég! :O

Például szerintem azt se tudja, hogy húszévesen imádtam bolondul öltözködni, persze ez akkor divat is volt… A kedvenc diszkócuccom egy fehér vászon répanadrág volt sok zsebbel és strasszköves nadrágtartóval, nagyon hosszú, nagyon göndör hajam volt, szorgalmasan tupíroztam és lakkoztam, ehhez erős smink dukált… Ja! És ezüst homlokpánt! :)))

Arra talán még emlékszik, amikor ő kicsi volt, akkor meghökkentő pólókat hordtam farmerrel, Che, cannabislevél, zombik, őrült feliratok… A tengernél minden évben vettem egy nagy szalmakalapot. :)))

Igazából ez arról jutott eszembe, hogy a lánykám haja mostanában vadcseresznye-piros. Gyönyörű… És arra gondoltam, hogy isteni hajfestékek vannak már, miért ne tennék én is próbát mondjuk türkizzel… Ha nem tetszik, akkor legfeljebb visszafestem. :)))

A megszokott viola-lilára, vagy az unalomig ismert padlizsán-lilára. :)))

Egyszer valaki megkérdezte, hogy milyen volt az eredeti hajszínem… Hát! Valamiféle barna. De olyan régen volt, hogy már nem emlékszem. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr4018100474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2023.04.12. 23:41:56

Végre igazi tavaszi nap volt, korán végeztem a fotózással, elbaktattam a Corvin Plaza postájára feladni a vevőnek a bélyegcsomagot, vásárolgattam ezt-azt, nyaltam egy fagyit… Hát mondjuk veszettül megugrott az ára! :O
Délután úgy sütött a Nap, hogy nyitott ablaknál napoztam az ágyon, imádtam érezni a bőrömön. Végre! :)))
A Gábor jött enni, meglehetősen gondterhelt volt, persze megy a cég, halad, de rengeteg a probléma… Megrendelő lenne elég, de olyan rossz a hírük, hogy egyetlen alvállalkozó se hajlandó beszállni a projektbe. Inkább állnak munka nélkül, de nem, nem, és nem!
Ezek köztudottan nem fizetnek, aztán több hónap után felajánlják a számla összegének az ötödét. Nem dolgozom nekik Gábor, és neked is azt ajánlom… Ne! :O
Hát igen. Építőipar. :(((
Hatszáz oldalt írhatnék a jelenlegi helyzetről. De nem írhatok a jelenlegi helyzetről. Gyűlölöm, ha nem írhatok igazat… :O
Szerencsére sok mindenről azért írhatok. Még. :)))
Négy esküvő is várható a közeljövőben, négy meghívás…
Egy őszi. Gábor unokahúga hazajön néhány napra Spanyolországból, a baba már megérkezett ott kint, összeházasodnak. Itt, Budapesten. Szolid esküvő, vacsora a ligetben, nászajándékot nem kérnek.
Egy nyári. A régvolt meleg barátunk veszi el Londonban a párját, fura módon jamaicai bébit akarnak örökbe fogadni, sokat járnak arra. Az esküvő on-line…
Van még egy kedves, öregedő baráti freelove-os pár, mindketten túl az ötvenen, naplóztak, egymásba szerettek… májusban egybekelnek. Nem voltak balhés pár, de kedveltek engem, én is kedveltem őket. Értelmiségi gondolat, amolyan libernyák izé.. Nincs lakodalom, nincs rongyrázás. A nászajándékot felajánlják a Vöröskeresztnek. :)))
És Horrorka is kapott puccos, dölyfös esküvői meghívót, természetesen Bajáról! :)))
Tíz éve fosztották ki édesaput, tíz éve alig se érintkezünk, vadul undorodom tőlük… Horrorkára se pocsékoltak két percet se.
És most jött a meghívó! Az állítólagos húgom gyerekétől! Elegáns borítékban! Környezetszennyező biszbaszon. Amolyan zsákfalusi csinilány… Könyv? Piha… De azért szeretettel meghívja! És kinyomtatta! Házat épít, a borítékba kell tenni a pénzt.
Detélleg! A borítékra rá kell írni a nevet. Csinos versben össze is foglalta. sok pénzt vár, és téglasort
Szerintem undorító.

dr.ahalan 2023.04.13. 22:57:11

Már megint baj van a belépéssel ezen a blogfelületen. Sokadszor. :(
Ha eltűnnék, akkor aki fontos… Az tudja hol talál.
Macerás munkával sikerült felszámolnom a citromailt, átirányítottam mindent az új címekre. Nem volt egyszerű, ráment három napom, mire minden felületen átírtam, és minden fontos vevőt, barátot kiértesítettem. Ha valakit kihagytam, az megtalál telefonon, vagy a face-en… :)
Most az a vicces, hogy eddig nem kaptam értesítéseket a face-ről, most meg percenként pittyeg a telefonom, kapom a mindenféle tájékoztatást a csoportokból, ahogy mukkan valaki. Ezen változtatni kell… :)))
Szóval ha tudok, akkor írok naplót itt. Ha nem tudok, akkor nem írok. Ennyire egyszerű. :)))

dr.ahalan 2023.04.17. 00:05:26

Ez a tavaszi hétvége is mögöttünk van, a vacak idő ellenére is igyekeztünk örömöket lelni benne, szombaton elvándoroltunk egy kis sétára a Bikás parkba, de mivel a kedvenc fagyizónk ott még zárva volt, hát nyaltunk egy jót az Etele téren egy bűbájos cukrászdában. :)))
Közvetlenül mellette találtunk egy pici mentes boltot, beugrottunk friss bagettért, és a tulajdonos kislány bedobott a zacskóba két sajtos puffancsot. Tessék megkóstolni, ajándék, mindjárt zárok, már úgyse viszik el. :)))
Érdekes, ezen a hétvégén csupa kedves emberrel találkoztunk…
Pénteken a Lurdy-ban lementünk a mélygarázsba, mert esett az eső. A parkolóban megállított egy kedves, kövér roma ember… Vidékről jött, hogy a ménkűbe talál innen fel a telefonosokhoz? :)))
Mondtuk hogy jöjjön velünk, mutatjuk… Hálából azt mondta, hogy áldjon meg minket a Jóisten. :)))
De olyan szépen, kedvesen, őszintén mondta! :)))
Mondjuk a szolgáltató már régen bezárt… Azon nagyon csúnyán káromkodott. :)))
A pénztáros fiúcska is tündéri volt. Egy házaspár pedig megállt… Hallgatták hogyan izgalmaskodom, mosolyogtak ránk önfeledten, muszáj volt visszavigyorogni… most megint hol van a savanyú káposzta? Itt volt… Nem, Takács! Már régen nem itt van, gyere… Előbb veszünk neked tejkaramellát, aztán megyünk a húsokhoz… És utána lesz a káposzta! Rosszul írtad a listát… :)))
És ami ma történt…
Régi vita ez köztünk Horrorkával, nem kell hogy beszálljon a rezsibe, nem baj ha itt van bejelentve, nem kell anyukának manócipő harmincezerért, csak jeleztem hogy szép. Nem, nem kérek semmit se. Mindenem van…
Persze azt elfelejtettem, milyen rosszul esett nekem, amikor édesapu ugyanezt tette velem… Hiába kerestem sok pénzt, hiába akartam neki megvenni a világot, hiába akartam vinni Egyiptomba, Olaszországba, csak nevetett. Sose fogadott el semmit, Egyiptomban is víz van, meg hal van, a Sugóban, a Dunában is víz van, meg hal van… Csak a Duna ingyen van… Menj, költsd magadra, aztán ha meguntad az arab világot, akkor gyere haza egy igazi halászlére… :)))
Horrorka átvágta a gordiuszi csomót, ma beállított egy nagy táskával, kicsit vásároltam banya… Egy percem van, a szatyor kell, mert shoppingolni megyünk a Milánnal… Döbbenten néztük. Pakolt az asztalra minden jót, gluténmentes finomságokat, itókát nekem, jó bort a Gábornak, extra étolajat, téliszalámit, lencsechips-et, sajtokat, kedvenc húst, elit szörpöt… Sorolni is sok lenne. :O
Rohanok banya! Ölelés…
Büszke vagyok. Nem, nem a sok kincsnek örültem! Azt mi is megvehetjük még. Persze nem vesszük meg mindet. Az éngyerekemnek örültem… Hogy érti, mitől lesz szép a másik ember élete. Hogy ettől ő is vidám, és itt semmi, de semmi nem szól a PÉNZRŐL! Amit ma mi kaptunk a Gáborral, az nem forintban mérhető.
Az nem volt más, mint a jövő ígérete… Kimondva nem lett, rohant a szatyrával a számomra érthetetlen Milánhoz, akivel már nincsenek együtt, de azért mégis… Kis ölelés, szembe-nézés..
Szabó Magda. Gondoskodom én rólad ezután… Olyan kevés ember érti meg ebben a kegyetlen, mocskos, hazug világban!
Lehet hogy ez a napló már nem lesz.. Be vagyok lépve, de folyamatosan követeli. hogy lépjek be a face-szel is… Klikk. Hangolva a face, de jelen felületen nem működik. Semmilyen böngészőn, semmilyen gépen… :)))

dr.ahalan 2023.04.17. 23:17:54

Még mindig tudok írni? Félig be vagyok lépve. :))
Kedves nap volt, jól esett együtt kávézni a Gáborral korán reggel, aztán én is végeztem a dolgomat, utána elbaktattam a Foxpost-hoz feladni a bélyegeket és az ékszereket. Kellemes séta volt, tényleg csak negyed óra oda-vissza a Tűzoltó utcai Aldi parkolójáig. :)))
Keveset foglalkoztunk a hétvégén a politikával, már csak legyinteni lehet ezen… Európa legutolsó statisztikai helye Magyarországé szinte minden fronton. Szinte a legmagasabb infláció, a legalacsonyabb bérek, a legrosszabb egészségügy… A legtöbb Covid-halott népességarányosan, a legrosszabb oktatás, már Románia is messze megelőzött minket. :O
Maradok a buborékomban… :)))
A szegény kilőtt farkason elborzadtam… Gyilkosok. Undorít engem ez a keresztény-mélymagyar-gyilkos frakció… Azok is undorítanak, akik szavaztak rájuk. Mondjuk kb. az egész bajai és pest-balkáni családom. Rém becstelen emberek, detélleg! :)))
Meghökkenve olvastam, Amerika a barátunk! Nocsak… Tele lett a nadrág a legfelső emeleten? :)))
Persze az ellenszél működött, Bayerzsóti beszólt… Kussójááá… És ettől boldog ő is, boldog a nagy jómagyar…
Vicces. Pressman egy karrierdiplomata hatalmas háttérrel, egy világhatalom megbízottja, minden történések ura… A Zsóti? Na jó.. Van ötös számú tagkönyve, mosdatlan szája, nulla intelligenciája, és akkor? Egy bolhapöcsnyi állam vergődő sajtós kutyája állami pénzen… :)))
És Orbán megmondta, lesz világháború…
Nem lesz. Csak majd a magyaroknak, külön… Akik elhiszik, hogy Németország már nem is létezik. És jönnek a migráncsok… És a buta magyar elhiszi! Hihetetlen! :O
süti beállítások módosítása