dr.ahalan

dr.ahalan

Scampi, cozze, vongole, és grappa

2022. május 31. - dr.ahalan

 

 

Ami kihagyhatatlan nyaraláskor, az a tenger gyümölcse. (Fotó: 2015) Kagyló, scampi és tintahal legalább háromszor-négyszer, hagyomány még a Batana teraszán Fazanában legalább egy vacsora, ehetetlenül nagy kétszemélyes sültes tál mindenféle helyi finomsággal. Sült malachús, csevap, fűszeres máj, stb. Mellé zöldségek, forró hasábburgi, ajvár és savanyúságok. :)))

 

A végén két pohárka ajándék grappával szoktak kínálni, ami azért jó, mert a Gábor vezet, tehát ettől a gesztustól valahogy mindig megvidámodom! :)))

 

Visszakanyarodva még a múlt hétvégére, Gábor szombat délelőtt felszerelte az új csaptelepeket a fürdőszobába, kicsit morgott, nincs benne az egységcsomagban a tömítés… Hmmm… Ennyi rengeteg pénzért! :O

 

Visszatette ideiglenesen a régi gumikat…

 

Ki lehet találni, ki ücsörgött az apró tasakon békésen répát hámozva… Na ki? :)))

 

Gábor ÚJRA felszerelte a csaptelepet, jó a Takács a háznál… :)))

 

Tegnap jópofa délutánunk volt Horrorkával, rengeteg megbeszélendőnk volt… Nagyon élvezi az egyedüllétet a lakáskájában, most egy ideig nem is gondolkodik együttélésben senkivel. Banya! Beteszem a kaját a hűtőbe, és ott tud maradni! Nem eszi meg senki! A csokimat se! Óriási! :)))

 

Na! Ugye? :)))

 

Csacsorásztam barátokkal is, van téma elég. Hasonszőrűek! :))) Mit szóltok… Detélleg! :)))

 

Az állítólag „nem megszorító” új adók ügyében vannak érdekességek, vastagon megadóztatják a gyógyszergyárakat és a telekommunikációs cégeket is, azaz lehet várni a gyógyszerárak megugrását, és csak letolták a nép torkán a netadót, pedig mekkora tüntetés volt ellene néhány éve. :O

 

A biztosítók már megugrottak, érkeznek az első e-mail-ek az emelésekről.

 

Külön történet a hiteleseké, elképesztő sztorikat olvasok a csoportokban, és már nem csak a régi devizahitelesek háborognak, a sok moratórium-élvezőnek a nyakába szakad lassan az egész trutyi, felszorozva az inflációval, hát nem is értem… Mit gondoltak? :O

 

Aztán a balatoni történetek is különösek, a Fórumba két nő is betelfonált, balatoniak, és nem tudnak lemenni a partra egyáltalán már… Én szerettem a Balatont kb. húszéves koromig, illetve még a 21. szülinapomat is ott ünnepeltem, de azóta… Na! Már nem szeretem. Nagyon nem. :)))

 

De attól még disznóság, ami történik. :(((

 

És egy örömhír! Gábormama hozott nekem egy csudás mini paradicsombokrot az ablakba, ma hét apró paradicsomot vettem észre rajta, és rengeteg-rengeteg bimbót! És majd csak egy hónap múlva jön a paradicsomfa! :)))

 

Ja! Közben kezdődik a nyár! :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7517845239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.05.31. 22:40:47

És hoztam egy kis retrót... Hallom a kettyós Márta megint bekakukkolta magát a nagy semmibe, hát itt a válasz a bérbloggerét ajnározó múmiának, hitelesen, régről! :)))

Képzelt riport. :)))

Riport:

R: - Köszönöm hogy fogadott. Néhány kérdést tennék fel a megszűnt oldallal kapcsolatban.
Sz: - Az oldal nem szűnt meg, ma is piacvezető, rengeteg taggal, rengeteg lehetőséggel.
R: - Ez egyszerűen hazugság. Az oldal nem működik, a tagok száma Önnel együtt három. Funkciók nulla, még adatlapot se lehet nézni.
Sz: - De nekem van két lakásom. Magának mije van?
R: - Szóval folyik nyomozás a török hacker ügyében?
Sz: - Már közleményben írtam. Az FBI is TUDJÁK!
R: - Ők is nyomoznak?
Sz: - Biztosan, mert küldtem nekik ííímélt, pluginnal. Kettő plugint is rányaltam.
R: - És visszajeleztek?
Sz: - Továbbra is piacvezető web-es felület vagyunk, ennyi a közlendőm.
R: - Sok kitiltott tiltakozik, sokan nem is mukkantak a kitiltásukkor. Ön pofára kibacta őket.
Sz: - Mert prolik. Mindegyik proli. Mennek a börtönbe. Megbeszéltem a bíróval.
R: - Szóval ok nélkül tiltogatott?
Sz: - A szabályzatot mindig mindenhol be kell tartani. Én írtam! És ma se tartják be!
R: - Elfogadták a szabályzatot?
Sz: - Kit érdekel? Pár proli curva, semmijük nincs! Eltartottak! Megveszem őket kilóra!
R: - Mit nem tartottak be a szabályzatból?
Sz: - Soroljam? Írtak a kék színről, az egyik pacalt evett, a másik valami Frida Kahlo nevű migránsról áradozott folyton, néhányan találkozni akartak egymással a tilalmam ellenére. Találkoztak is! SZEMÉLYESEN!
R: - Ön teljesen antiszociális, és hülyéket beszél!
Sz: - Az egy magánoldal, és lesz nyitóbál az egyik kecómban.
R: - Most miről beszél?
Sz: - Sztárügyvédem van. Minden félévben ő intézi a nem befogadott feljelentések és peres anyagok új, módosított beadását.
R: - És a bíró?
Sz: - Az meg sztárbíró. Megvettem kilóra. Jó nehéz volt!
R: - Azt is mondják, noha saját jogon vallja magát doktornak, gyakorlatilag érettségije sincs, és khmmm… Szóval nagyon buta és műveletlen!
Sz: - Saját jogon tablettasajtoló segédmellékdoktor vagyok. Most látom! Magának fekete a haja? Maga miféle szerzet? Ugye nem akar megerőszakolni?
R: - Az nem a hajam. Az a sapkám, maga vaksi tyúk! Szőke vagyok!
Sz: - Be is festhette! Előre szólok, erőszak esetén sikítok! Itt van kint a barátom, az ólban. Félelmetes figura! Már bankot is rabolt!
R: - Ja! A muris, kopasz törpike, a rasszista vén hontalan és nincstelen?
Sz: - Nagyon helyes magyar ember. Emberséges. Magyar embert sose küldene gázkamrába, és nem nem migráncsozna le! Csak a kitiltottakat, de azok elmebeteg prolik. Azoknak a táborokban a helyük!
R: - Hogy az ilyen szép gondolatú, szép és ép testű emberek, mint Önök ketten… Uralkodjanak a Földön?
Sz: - Igen. Így lenne helyes. Mindent beköpnek, mint a döglegyek. Az oldalammal is ezt tették! Jöttek az idióta irodalmukkal, Kosztolányi, meg Ady! És a förtelmes zenéikkel! Undorító írások születtek szépségről, színekről, szerelmekről! Istenről kellett volna írniuk, annak haragjáról, a bocsánatért kellett volna esedezniük, Csaba királyfiról kellett volna írniuk, de ezek még a becsületes emberek írásaiba is belekötöttek! A szép, magasztos, magyar eszmékbe! Kiröhögték!
R: - Pfujj, maga tényleg egy undormányos büdöske… Fejezzük is be! Akar még valamit mondani?
Sz: - A szabályzatot be kell tartani! Magának is! Etessétek a madarakat! Csak két penny minden csomag!
R: - Tudja maga egyáltalán, miből idézett?
Sz: - Nem én idézek. Maga teljesen tudatlan. Majd a hatóság! A közjegyző? Vagy a bíró? Az ügyész? Hmmmm… Itt kissé bizonytalan vagyok!
R: - Maga szerencsétlen! A madáretetés honnan van? Irodalmi alapmű!
Sz: - Petőfi Ákos. Anyám púpja. Mindenki tudja, maga engem meg akar alázni! Maga egy proli. Magát is megveszem kilóra, és biztosan börtönbe kerül! Takarodjon kifelé, maga nincstelen… Maga senki, maga eltartott! Most mit röhög? MOST MIT RÖHÖG?
Magát is kitiltom! Mindenkit kitiltok! Micsoda szemét népség!
Megyek is, és megetetem az ólban azt a szerencsétlent… Csak ne lenne az is olyan ocsmány. És a seggében az a betokosodott szörny! Rettenet, hogy mit kell ma kiállnia egy talpig becsületes, művelt és intelligens, istenhívő úri özvegyasszonynak!
))

"életszerütlen
2019-03-05
Szildi
Naplók
Nincs hozzászólás

Olvasom az eltartott , pedofíliára hajló riherongy újabb fantamagóriáját, egyben provokálását. Komolyan, amiket kitalál, pont azt mutatja be, hogy fogalma sincs az emberek napi életmódjáról vagy munkájáról. Fogalma sincs milyen emberek akik DOLGOZNAK, akik felelősséget vállalnak , mert olyan a munkájuk. Biztos van olyan is akiről fantáziál, mint minden szakmában, valószínű a saját mikro környezetéből indulhat ki, a kocsmározó apukája mellett, zabi gyerekként ennyit láthatott.

Khinem Saar Yale 2022.06.01. 07:33:59

@dr.ahalan: csókulom a málna szájjadat:):):):):)

dr.ahalan 2022.06.01. 23:20:18

@Khinem Saar Yale: Imádlak! De "életszerütlen"... Egyébként ma megnéztem, a kettyós már jó ideje kakukkol, egyszerűen ő ír megint az admin helyett jó ideje... :))) Rafkós egy elmebeteg, mindig betesz valami stilisztikai névjegyet az írásaiba, amit illene észrevennem, de ritkán van időm. :)))

És akkor hirdeti, kiabálja... Már x napja nem írt rólam! Már kigyógyult elmebeteg... Hehe... Vicces! :)))

Mindig megvezeti a rüszmit... Mondjuk bele is döglött az oldal.

Egy kis történelem. Először egy Judea nevű beteg lotyó négyszáz nickkel megcsapolta a naplófelületet. Stibi, a főmodi már eleve alkesz volt... Aztán jött a pedofil wiko, hatalmas pénzeket keresett a pederbotránnyal, aztán jött a kettyós Márta, és vége is lett az egész free-nek... :)))

És most ez van. Ez a bigyula... Lassú, hosszan-hosszan tartó haldoklás.

Hát igen... A statisztika, a számok, az adatok! Ezek bizonyítják az igaz szót, és bizonyítják az igazságot.:)))

És jön az elmúlás... Majd fogok róla írni szépet.... Megígérem.

Khinem Saar Yale 2022.06.02. 06:29:16

a gyógyszerésznő.........

Szildi
Admin
Reply to Astrid
9 órája

Sokszor mondtam már, a kedves régi tagunk, velünk kell-fekszik, mert egy beteg , lusta senki, aki csak egy botrányblogban tud magának sikert, közönséget szerezni. Irigykedik, gyűlölködik, pellengérez, “humorizál”. De éppen ez az a stílus amivel saját magát járatja le, hiszen neki ennyire futja, mert többre nem képes.
Állítólag, mindenki annyit ér amit feltud az életében mutatni. Vajon neki mi van, hazudott diploma, ócska kecó, ócska helyen,( ahol élete fő művét egy fürdőszobában teljesíti ki ). . Gratuláljunk neki, példakép lehet. a prolik között.
Nem baj ha ” szórakoztatja” a közönségét, ha neki ez fontos, így tud “valaki” lenni. Ettől én még egészen jól vagyok, akik ismernek, akik körülöttem élnek, azok véleménye a fontosak számomra. Ők tudják a valóságot, tudják hol tartok, mit tudok felmutatni és még manapság is célom van amit sorra megvalósítok. A családom, barátok és barátnők vesznek körül, akikkel kölcsönösen tiszteljük egymást.
Manapság is sok a dolgom, még ebben a koromban is teljes az életem (a sok tragédia és bajok ellenére is) ráadásul nem magányosan, boldogan és jól élek.

6 osztályos primitív......

dr.ahalan 2022.06.02. 07:58:27

@Khinem Saar Yale: Erről beszéltem... KELL-FEKSZIK! Két szomorúra száradt vénséges picha próbálja keverni a cart egy rég elfeledett virtuális pöcegödörben. :))))

Khinem Saar Yale 2022.06.02. 09:24:04

@dr.ahalan: kelnek-fexszenek, talán szekszőnek, boldogok, mert mint jelezte újra vett magának egy öreg botot, a sok tragédia és bajok ellenére.......:):):):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2022.06.02. 09:59:03

@Khinem Saar Yale: Naaaa! Megint bevásárolt a bársonypongyolába egy sajtszagú csövest a sikeres üzletasszony? :))) Az eladósodott cég meg másik csövesre kimenekítve, nehogy fizetni kelljen? De azért még ott püfög, hörög, kaffog a már régen illegális, elhagyott oldalon, mint egy idióta... Szép tészta! :)))

Még meg tud mosolyogtatni ez a két lejárt szavatosságú, öregszagú motyetta! :)))

dr.ahalan 2022.06.02. 23:20:36

Ez egy nagyon kedves nyári nap volt, mindent befejeztem amit elterveztem a hétre, úgyhogy csavarogtam egy nagyot. Vettem ezt-azt. Amit megkívántam. Meglátogattam a cseh gyöngyök márkaboltját, elképedtem a hihetetlen dráguláson... Érdemes lesz venni némi japán gyöngyöt a jövő héten... Mielőtt elszabadul a pokol. :)))

Rettenetesen sokat érnek már a 2010 óta felhalmozott, húsz kilónként külföldről rendelt gyöngyeim! Van olyan zacskó, amit ki se nyitottam még! :)))

Az én barátnőm... Csudafigura! Detélleg! :)))

Mindig szeretném elkerülni a kérdéseit, de hivatása, szakmája, mániája, beszéltet! "Bozorgány"!"

Fura emléket pergetett ki belőlem, a nevelőapámat... Hát! Megdöbbentett...

Nem, nem volt rossz ember. Tragikus egy élete volt a nagynemesi előéletével, a vérgenya ikertestvérével... Küszködött, megállta a helyét a kommunista érában, besimult, alkalmazkodott, tanulta és hitte a marxizmust, lett is főmérnök mérnöki végzettség nélkül, és lopott, mert elvárták, de utálta a lopást...

És elvette anyámat velem együtt. Édesapu mosolygott.. Vigyed! Ő már akkor tudta miféle szerzet az én anyám...

A nevelőapám nem volt rossz ember, de működött benne a nemesi vér, nyelte a nyálát... Miért pont a kőműves gyereke lett okos, tehetséges, népszerű... A két másik, a saját vére alig csak közepes! Közepes... Áhhh! A félöcsém a mai napig nem tanult meg se írni, se olvasni! :O

Szóval kényelmetlen voltam a kitünő bizonyítványommal, a fantáziámmal, a tanárok dicshimnuszával, édesapu hatalmas népszerűségével a kisvárosban... Hát néha belém kötött. Mondom! Néha! Kétévente...

Egyszer kint felejtette a parabolavonalzóit a szigorúan zárt íróasztalán...Sose használta őket, semmiféle mérnöki munkát nem végzett, de azokat a szarokat pátyolgatta.. :)))

Elvettem, csodás ábrákat szerkesztettem, színeztem, élveztem... Gyerek voltam. :)))

Hisztériázott! Speciális darabok... Anyám nagyon megvert. Élvezte... Széttépte a rajzokat. :O

Karácsony jött... Besétáltam az Ápisz-ba, parabolavonalzó-készletet keresek... Volt. Cseh. 3,20. Ft. Négyrészes, hagyományos. Gyönyörűen becsomagoltam neki, és rajta hagytam az árat...

Emlékszem, hebegett... Nem tudtam, hogy nálunk is lehet kapni!

Attól kezdve félt tőlem. Pedig szerettem...

Már nagyon-nagyon beteg volt, rengeteg év eltelt, ment volna hazafelé, de elkapta az eső, felkéredzkedett hozzánk... Játszott az aprócska Horrorkával... Meg tudsz nekem bocsájtani? Annyi bűnt elkövettem ellened... A parabolavonalzók... Emlékszel?

Pár hét múlva meghalt.

dr.ahalan 2022.06.03. 23:59:46

És péntek. :)))

Három nap szabadság, a hűtő tele, jöhetnek az élvezetek! :)))

Ma a mentes közértben, az Üllői úton öt után nem volt pékáru... Nem is értettem. Aztán kiderült. Négy után leárazzák vastagon. Jönnek a sorstársak, nem csak gluténesek, de a gluténgyanúsak is... Már talán tudnak ebben az iszonyú rendszerben is élvezni egy-egy étkezést fájdalom nélkül. :O

Ugyanannyiba kerül... :O

Iszonyú dolgok ezek... Ez a Kirill! Akit mi védünk foggal-körömmel! Ez a gennyláda! Detélleg... Még régen volt katolikusként is kikérem magamnak! Dédikém, a hithű hívő nevében pláne... Piha! :O

Egyszerű leszek. Orbántól megvonták az uniós pénzeket. Nagyon sokat. Csak akkor kaphatja meg, ha neked, meg nekem adja. Ahogy illik... Igazolja, bemutatja becsületes úton... Hadházy ezért harcol! Csatlakozz rá, horror amit leír, megmutat. Mit nem lehet ezen érteni?

Szomorú egy néptünet a magyaroké... :(

De azért péntek... :)))

És az is csudijó... A kettyós Márta, meg a becsületét vesztett admin dolgait én szabályozom. Annyi kerül ide belőlük, amennyit én akarok. Vagy mondjuk a Mikorka... Veszkölődnek, okádnak, vergődnek, megfogalmaznak, közzé is tesznek... A Márta kakukkol, leskel, nyomoz, kutat... Vicces.
Igyekszik helyet kapni ebben a naplóban. Szórakoztató. :)))

Khinem Saar Yale 2022.06.04. 06:54:41

hát ez gecinagy!!!!!!!!
"
Szildi
Szildi
Admin
Reply to padreemeritus
13 órája

Nem is felejt el, mi vagyunk az első gondolata.. demonstrálja.. De vajon mivel foglalkozott volna 17 éven át, ha mi nem lettünk volna? .. költői a kérdés és hát valamivel tölteni kellett az idejét.

Amúgy a mostani barátommal nagyon sok programban van részem, aki nyugdíjazása előtt orvos egyetem és jelenleg is egy világ szervezet Mo-i vezetője. Így mindenhová hívják, megtiszteltetésnek veszik ha megjelenik, többnyire orvosok, művészek, akadémikusok társaságában. Nem egy fogadáson, múzeumi megnyitón, koncerten, kiállításon voltam már vele (minden hétre jut egy-kettő). Többek között prominens Kossuth díjas művész családjával a színházi páholyukban akinek a születésnapját több százan ünnepelték,( aki a legjobb barátja egyébként) Tegnap pl. színházban voltunk, múlt héten Zeneakadémián, hétvégén is egy kizárólag meghívott vendégek részére szervezett programra vagyunk hivatalosak, és persze Egyiptomba is együtt megyünk. Ennek a fikának fogalma sincs , hogy élnek azok akiknek a nyomába sem léphet. Vajon ezek az eltartott senkik , hol jártak az utóbbi években. Évek óta otthon eszi őket a penész, csak arra várva ki finanszírozza őket. Ha nem így lenne, mást se olvasnánk, folyamatosan beszámolnának ha valami történne velük. De nem, ők egy blog oldalon másokat lejáratva, csak ezzel szeretnek foglalkozni, miközben a nulla is több náluk. Nekik ez jutott, ezt érdemlik, mert normális emberek az ilyen alakokat nem szívelik.
Vannak más barátok is körülöttem, író, közgazdász, mérnök (barátok a szó valódi értelmében), akikkel nagyon jól érzem magam. Szóval, kárpótolva vagyok, mert csodás és értelmes életben van részem. Ez a webes felület csak egy része a freenek, telefonos app.oldala jól megy, már nem hiányzik a régi oldal, ilyen világban ez pont elég és jól is van így."

"... nyugdíjazása előtt orvos egyetem ...":):):):):)

a gyógyszerésznő:):):):):)
mikor felteszik a szart a polcra rögvest lekvárnak képzeli magát:):):):):):):):):):)

ide megyek, megyünk, oda megyek, megyünk, ilyen barát olyan potentátok, de kúrásról sehol egy árva szó sem:):):):):):):):):):):):):):)
már csak ordítozni lehet a barlangban:):):):):):):):)

dr.ahalan 2022.06.04. 10:16:06

@Khinem Saar Yale: Hát ez tényleg hatalmas, megint túltolta erősen! Kortyol talán megint... Zeneakadémia, meg magánpáholy! Persze! :))) Elképzeltem ahogy imbolyog tétován mocsár- és naftalinszagú felhőben, a süket füleivel, és igyekszik okos arcot vágni! :))) Mintha értene valamit. :)))

Vidám kép, nem mondom! :)))

A valóság persze... Hát igen! :))) A valóság az nagyon-nagyon más. :)))

Khinem Saar Yale 2022.06.04. 10:28:47

@dr.ahalan: bazmeg!!! már megint demonstrálsz!!!!!!!:):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2022.06.04. 13:10:03

@Khinem Saar Yale: Imádok demonstrálni.... És talán mondanom se kell... teljesen kizárt, hogy ez a hervadt sakál ismeri, és magától használja ezt a szót. :)))

Egyébként mindig beflash-el maga mellé nagy embereket, ez a mániája. ORVOS EGYETEM! VILÁG SZERVEZET! Így külön...Az! Megvető legyintés... Írni se tud. Oszt az igazság meg... Hát jahh! :)))

Mint a piacvezetés. Meg a sztárügyvéd! Az ítéletet meg megbeszélte a bíróval... Kicsit hazudós, lássuk be! :)))

dr.ahalan 2022.06.05. 23:41:58

Kellemes napok, jó ételek... Lehetne akár boldog is, ha nem jelentek volna meg a közlönyben a hihetetlen, minden idők legnagyobb megszorításai és megadóztatásai ráterhelve a hatalmas inflációra.:O

A Bokros-csomag iszonyú volt, 2010 -2012 is rettenetes volt... Ez most a háromszorosa! 2010-ben a cégecsként bankköltsége havonta húszezer forintról majdnem százezerre ugrott... Banklavírozással csökkentettük valamelyest... Most ugyanez történik. És még mennyi, mennyi adó... A drága, életmentő gyógyszerek megadóztatása... 24%! ! Közben a nagyvárosokban megszűnik a szülészet... Szolnokon! Szülni csak hetente két napon lehet... És kész! :)

A banki átutalásokat is alaposan megcsapolják megint, és az égbe emelik a piák és dohányáruk adóját. Nehogymáááá jól érezze magát a jó magyar! :O

És ez még csak a kezdet. Stratégiai nyugalommal figyelem... A családtámogatott hitelesek jelentős része már bezuhant.

Van viszont herbál, az olcsó és adómentes.

A családi pótlék 2010 óta stagnál. :O

Ja! És még valami! Az adminnal szívesen eltréfálkozom itt, de nem tetszenek a bekakukkolt kettyós-Márta írások. Értem én, hogy szeretne jelen lenni ebben a blogban, meg leskel a bokorból... De könyörgöm! Nem akarom a közelemben tudni! Mit nem lehet ezen érteni? Minden büdöske-írásból kiviláglik, hogy melyiket írta ő... Melyiket diktálta, és melyiket írta a kettyós Márta. Ugye? :)))

dr.ahalan 2022.06.06. 23:02:09

Na! Lehet örülni! Rettenetes délelőttöm volt! :O

Már a járvány idején is jelentkezett néha az egyik fogam, fent, oldalt... Nem tetszett neki a forró leves. :(((

Éreztem hogy valami nem stimmel... Vettem Lacalut fogkrémet, meg Corsodyl-t. Használom... Aztán este már birizgált, ma reggelre olyan dagadt arccal ébredtem, hogy a sikítófrász jött rám! :O

Fájni mondjuk nem fájt. Csak duzzadt...

Naná hogy ünnepnapon! Mikor máskor? Ugye? KRVLTB...

Fogorvos barátunk sok éve messze... Ügyelet. Rengeteg ember! Minden kiírva angolul és ukránul is. :O

Mégis nagyon hamar sorra kerültem. Bent öt szék, öt fiatal, alig végzett orvos. Egy gyakorlott öreg járkál köztük. Fiatal doki, gyönyörű szemekkel a maszk fölött... Tönkrement a korona, itt a góc. A koronát le kell venni, de ezt itt nem tudjuk megoldani. Felírok antibiotikumot. Aztán röntgen, le kell venni a koronát. És hogyhogy nem fáj? Nem is lázas? :O

Hát... Nem vallottam be, de bedobáltam a csodadoki gyulladásra, lázra írt csodáit... Igazából a koronavírusra készültünk vele, de gondoltam úgyis jó minden gyulladásra. :)))

Szóval nem lesz túl vidám a nyár, nem szeretem a fogorvosokat... De a mai délután csudaklassz volt! :)))
süti beállítások módosítása