dr.ahalan

dr.ahalan

Olcsó élet, víg napok? Ja! Nem!

2022. május 17. - dr.ahalan

 

 

Lassan-lassan készen leszek a felújítás utáni visszarendeződéssel, kicsit átrendeztem az új fürdőszobát, kell még vennem néhány tárolódobozt, egy dekorképet, és szeretnék egy új polcot is, de persze sehol nem találok olyat, amilyet elterveztem. :(((

 

Közben megmutatom… Ez az egyik kedvenc fotóm régestelen régről. Az első találkozás Velencével… Állok a kis tömzsi lábaimon, és rém boldog vagyok… De nem ez a lényeg! A barna öltönyös ember! Ki lehet? Hová siet? Biztosan velencei… Talán közhivatalnok. Milyen lehet a lakása? :)))

 

Rengeteg, sok ezer papíralapú velencei, egyiptomi, fotóm van, szkennelem őket pihenésképpen… És rengeteg vidám dolgot találok a háttérben! Imádom. :)))

 

Hétfőn délelőtt vártam az MVM-es embereket, kicserélték a gázórát… Fene se érti ezt! Nemrég a villanyórát cserélték, kész horror volt, minden adatot, iratot elkértek, ezek most semmit. Csak alá kellett írni. :O

 

Egyszer régen, még Horrorka gyerekkorában leállt a gázóra. Nem csináltam vele semmit, csak megmekkent az a régifajta tárcsa… Sík ideg lettem tőle! :)))

 

Persze bejelentettem. Szóban. Írásban. Sokszor. Minden hónapban szóltam a leolvasónak, (akkor még havonta jöttek…), és nem történt semmi. Évekig vígan fűtöttünk ingyen. :)))

 

Aztán jött az óracsere, gondoltam nahhh… Most megfizetek!  #attólkódulaha… :)))

 

Számítottam rá, zárt, plombált dobozban viszik majd el, kivizsgálják, megállapítják, ajvé… :)))

 

De nem. Leszerelték, feldobták valami kocsira, nincs ennek semmi baja… Hát! Néha nekem is van szerencsém. :)))

 

Voltam még hétfőn könyvtárban. Valami érdekes történt ott is, évekig rettegtek a bezárástól, hárman dolgoztak összesen felváltva… Most öt ember nyüzsgött egyszerre a pultban, igen megörültem nekik. :)))

 

Horrorka is ezekben a napokban költözik, szóval zajlik az élet. :)))

 

Közben persze beszélgetünk sokat, beszámol miket lát, hall… Vicces sztorik! :)))

 

Meg hát nem viccesek is… Szegénységről, nyomorról.

 

Ahogy tudni lehetett, megugrott mindennek az ára, és ez még csak a horror kezdete. És mit olvasok tömegével? Hogy az ukránok az okai… Nabammeg! Hát tényleg! Mi történik ezzel a néppel?

 

Én valóban csak „hasonszőrűek” csoportjában vagyok jelen, de oda is bepofátlankodnak tömegével, troll formában persze, és hintik az igét. Észérv semmi, csak kerregik ugyanazt az undok, hazug, nyálkás, nyúlós Putyin-propagandát, amitől ép értékrendű embernek kihullik a haja. :O

 

Az egyik belinkelt cikk arról szólt, miket művelnek az orosz katonák a kamasz lányokkal, mielőtt megerőszakolják, megölik őket. Olvasni se bírtam… És akkor ezek a férgek odabiggyesztik a vigyorgó fejet, és ki is írja… Hogy megérdemli!

 

Pfujj! Undorító lények, tényleg nem kell tudomást venni róluk többet… Buborék. :(((

 

Egyébként a minap elképesztően kilőtt a búza ára, még két hét, és kb. annyiba fog kerülni a jó minőségű friss kenyér, mint az én gluténmentesem. Érdekes világ! :O

 

Leginkább az álhírek szórakoztatnak! Üres polcok a németeknél, hatalmas áruhiány Angliában, stb… Aha! A szülinapom okán beszélgettem ilyen-olyan kint élő rokonnal, baráttal. Spanyolország… Hát igen. Mennek fel az árak. Minden van. Anglia. Itt minden a régi… Árak? Egy kicsit mentek fel. Ki lehet bírni. Németország. Senki nem akar hazajönni. Eszük ágában sincs. :)))

 

 

 

Megnéztem még a horvátországi árakat. Az általam ismert horvát hipermarketekét… Hát! Érdekes! :)))

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9217834117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.05.18. 23:12:44

Haladok... :)))

A sittet itt felejtették. Az udvaron. Holnap leszedem a fejüket... :)))

A közös cégünk könyvelője csúcsra jár, mérleg, bevallások, ezer carság... 14 NAV-levél (értesítés) várt ma csak az ügyfélkapuktól, hozták rám a frászt... Nagyon utálom őket! :(((

Face... Még mindig itt tartunk! A Gyurcsányék is loptak! Milliókat... Hát baszki... Ezek ezer milliárdokat! És nem hiszi el, hogy egy milliárd az EZER millió, ezerszeres bűn, 12 év, és egyre rettenetesebb a helyzet... :O

Sokat beszélgetek Gábormamával, a Mirákulum csodálatos, minden nő, virágzik, gazdagon ígér. Jót tett ez a sok eső. És micsoda csoda! :)))

Igazából Gábormama milliós nagyságrendben termel a kertben manapság. Persze jórészt eljótékonykodják... És tényleg! Ott aludtam, és elfelejtettem! A hűtőt, a spájzot ki kell enni! Felmérni betervezni, lecsó, befőtt, lekvár, savanyúságok rengetegen, paradicsomszósz, fagyasztott tök, zöldbab, leveszöldség, borsó... Megígértük! :O

Majd észben tartom... De közben Horrorka költözik, nem működik a csap, hülye szettet rendelt egy elmegyenge menyasszony, bevallások, segélykérések, oknyomozások, iparűzési adó, fürdőszoba... :)))

De majd lesz péntek! És csodásnak ígéri magát a szombat este... :)))

dr.ahalan 2022.05.19. 23:15:00

Na még ez is! Elkezdődött a hagyatéki eljárás, már a hagyatéki leltár tervezete se stimmel, nagyon nem! Már előre utálom az egészet, de Horrorka miatt végig kell csinálni, ez van. :(((

Közben eltűnnek dolgok, vagy legalábbis bujkálnak... Fontos krém, emlékszem... Letettem valahová, hogy később megtaláljam. Ma használni akartam, és nincs, nincs sehol! :O

Valami elképesztő helyről fog előkerülni... :O

Gábor is nagyon fáradt, látom rajta... Veszprémben nincs ott a vízvezeték, ahol a dokumentáció jelzi. Van olyan megrendelő, aki nem hiszi el, a gépekbe piaci áron tankolnak, nincs is más lehetőség. Nyolcszáz forint literenként... :(((

A magyarországi korrupció ellen beindult a gépezet. Már nem csak a Néppárt, de az utolsó, a legalja lengyel haver is kihátrált Orbánék mögül. :)))

Ez még nekik is sok! :O

Gyakorlatilag törvénybe iktatták, a tanárok sztrájkjoga nulla... Ilyen az előző század első felében fordulhatott elő talán... Nagyon-nagyon elmaradott országokban... :O

Hatalmas tanárhiány! :O

Meg tudom érteni... Valaha fiatal hipszter vevőm volt, ma már csak beszélgetünk. CSOK.. Hitel hitel hátán. A hitelt új hitelből fizetik. Vidéki, kisvárosi. Három gyerekből kettő már sikeredett. A harmadik nem jön... Tanítónő. 165.000.- van a borítékban, jobb esetben... A kisebbik gyerek asztmás. Halmozódnak a csekkek. A férj is tanár. Sokat veszekszenek... Egyre többet. Négy éve nem nyaralnak.
Az idén se fognak. Táboroztat. Kell az utalvány. Viheti a gyerekeket is. Azt se volt könnyű elintézni! :O

És az árak... Borzasztó, detélleg! :O

Kézműves face-oldalon csodás magyar epret láttam. 5.999.- forint kilónként! Öt kiló Pesten ingyenes kiszállítással. És akció! Csak 4.000.- Ft! Kilónként! Isteni! :(((

Mindegy. Nem az én dolgom. Holnap péntek.... A fürdőszoba ragyog. :)))

Gyümölcslevest tervezek, esetleg mellé valami hirtelensültet... krumplival, esetleg paradicsomsali...:)))

És lesz szombat este!!!:)))

dr.ahalan 2022.05.20. 23:23:55

Igazi hasznot nem hozó, ámde nehéz hét volt. De végre péntek! :)))
Vettünk egy hétre húst itt, másféle dolgokat ott, megkaparintottam egy csodás felsőt, amolyan lebegős, szellős, fekete, a jobb oldalon csíkban virágok, pillangók. :)))

Van a fürdőben egy hely... A WC-tartály felett. Két csempényi. Nem szeretem... Unalmas, csúnya. Most ötletelek, hogyan lehetne dekorálni... :)))

Hétvége... :)))

Kissé rácsodálkoztam az új kétharmados elképesztő gőgre. Az agresszióra. A fenyegetésekre. A diktatórikus eljárásokra. :O

Hát ez van. Becsapott, átvert, elbutított nép. Nekik nem kell a demokrácia, nem kell a tudás, nem kell a szép, tudom. Herbál, néha" laposhús" és mulatós TV... Ebben kell élni... Még szeretni is tudom. Meg sajnálni... Áhhh! Nem az én dolgom, nem az én ügyem! :(((

De baccus! Megkeres! Harmadrendű rokoni szálon! Írni se tud! Egyszer állítólag találkoztunk egy esküvőn... Vérfideszes. Pesten van dolga. Még sose járt Pesten. A férje reumás, csúnyán. Alhatnának nálam? Azt hallották jószívű vagyok. :O

A Lölö egyik szállodájában! Ott alhatsz! Letiltás... Sok pénzért. Erre szavaztál!

Hát már bocsánat! Mi történik ebben az országban? Detélleg... :O

Kikérem magamnak! :)))

Khinem Saar Yale 2022.05.21. 07:08:13

első!:)
csak egy bátortalan megjegyzés, nálam alhat, csak akkor jóban kell lennie a háziúrral!!
kétszer.
óránként.......

emlékeim szerint a vén rüszmeteg felajánlotta a szombathelyi sokgyerekesnek, hogy bármikor megszállhatnak nála ( bármelyik lakásában, házában) ha épp errefelé van dolga dolguk......
mi lehet a háttérben??????
lehet, hogy még mindig..........??????:):):):):):):)

dr.ahalan 2022.05.22. 13:54:26

@Khinem Saar Yale: Egyszerű képlet. A rüszmeteg imádja, ha kényeztetik a füstöskéjét, a gülü meg szívesen nyaligál haszonért. Tiszta üzlet. Ők már csak ilyenek... :)))

Khinem Saar Yale 2022.05.22. 14:01:56

@dr.ahalan: ejnye!!!! füstöske???? tojócső???? púzó?????
és ezeket szereti, ha kényezteti valaki?????
én meg váltig azt gondoltam , hogy a sivatagban, évtizedek óta megbúvó már-már aszaltszilva nagyságú mazsoláját:):):):):):):):):)
eddig azt hittem a fogatlan svéd néha bekéredzkedik, és elcsámcsog a gyűrött lauda füleken:):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2022.05.22. 23:01:44

@Khinem Saar Yale: Mindig ez volt veled a baj, már mondtam! Szexuális intelligenciában gondolkodsz ott, ahol a pongyola pénzelt hímről pénzelt hímre száll... Hogy a törpe bozgor melyik őskövületet kényezteti pont... Hát az nem érdekel. Pfujj, piha... grrrr... Az a gondolat kérem egyszerűen undorító! :)))

dr.ahalan 2022.05.22. 23:27:07

Vasárnap! :(((

Szombat este Ágikánknál... Szusi, eper, rengeteg beszélgetés... Mennyi sok közös téma! Erről is beszélni kell még... És erről is! Rengeteg könyv! A magyar írók polcán azonnal megkerestem.. Ott van... freskó! Naná.. Minden Szabó Magda ott van. És Palotai Boris... :)))

Jóval éjfél után értünk haza, én kicsit kapatosan... Gábor nem iszik. Ő vezet! :)

Vettünk epret felfelé Budára. Sokkal szebbet, igazi hazait, sokkal olcsóbbat... A hegybéli gazdagoknak kijár, négy stand is kínálta magát, a prolinak jó itt lent Pesten az Aldi-s savanykás is... Egy régi barátom face-es oldalán májusi magyar cseresznye piaci fotóját láttam...12.000.- Ft egy kiló! :O

Horrorka is arrafelé lakik... Azon az úton én is laktam, detélleg! A második gyűrűs vőlegényem szüleinél. A Rege hotelnél... Ezer emlék köt oda is... Fura dolgokat produkál az élet! :)))

Új hét. Nem mutatja magát nehéznek. Az is valami... A terv szerint házat tartok, pepecselek a fürdőszobával, küzdök a sitt elszállítása ügyében, elmendegélek vásárolni, kiülök a partra kicsit olvasgatni... Ennyi. :)))

dr.ahalan 2022.05.23. 23:03:58

Mindig történik valami... :)))

Kaputelefon... Izé János, Izé Kft... Jött felmérni a függőfolyosó munkáit, adna árajánlatot... Oké, tényleg kell javítás, mutatom a helyet, első és második emelet közti rész, perem, lyukak, repedések feltöltése resinnel... Méreget, jegyzetel, felmegy a másodikra, gyüszmékel, egyszer csak látom, már a harmadikon kelebólál. :O

Hát mondom! Ember! Mit csinál? Aszongya felmér... Hát mondom! Mit nem értett? Az első emelet feletti függőfolyosó... Aszongya azt nem magácska fogja eldönteni... :)))

Hát bammeg... Akkor ki? Még egy hülye... :)))

Hagytam a csudába. Méricskéljen! :)))

Közben kijött Piri mama... A fideszes! Hogy milyen borzasztó, ugye kijavítják végre! Ha esik az eső, akkor rácsöpög a muskátlikra! Tragédia! És képzeljem... Elromlott a bojler! Negyed millió ráment a cserére, a neten találtak igazi magyar vállalkozót az unokaöccse telefonján, egészen elöl a sorban... Nagyon előkelő vállalkozó!!! És elvállalta! :)))
Mondta is! És milyen szerencse... Pont jól jött Orbán Viktortól az a plusz. El is ment az utolsó fillérig, hogy a Jóisten áldja meg! Sajnos a konvektort is cserélni kell, de a szemét Brüsszel nem ad rá pénzt...

Nem is értem Klárikám... Te miért vagy ekkora ellenzéki? Olyan okos nőnek hittelek... Néztem rá szánakozva. Szegény... Tényleg nem érti! Hogy nem csak a bojler árát, de a konvektor árát, a napelemes lehetőségek árát, minden évben egy nyaralás árát, a vasárnapi bőséges ebédek árát lopták el tőle... Szót se szóltam. Nem érdemes... Örül a csirkefarhátnak. Néha kap. Az új bojlernek is... Nem olvas. De patika-tiszta az apró sötét kis lakás a sarokban. Az udvarra nyíló egyetlen ablak... A legolcsóbb TV-előfizetése van.

Amióta ismerem, azaz évtizedek óta... Nem látogatta meg barát. Senki nem látogatta meg a szomszéd lakásban élő húgán kívül. Sose utazott sehová. Orvosi rendelő, Spar... Rövid egészségügyi séta a parton...

A fecskék szeretik. Igazából én is szeretem... Szegény, szegény elveszett, bolyongó lélek rém csúnya testben... :(

Mindig rácsodálkozom a mélymagányosok steril, üres boldogtalanságára... Iszonyú lehet, detélleg!
Ahogy kialakul, benövi a lelket az irigység, aztán folyondárként rátelepül a gyűlölet, az ártani akarás, és eltölti az életet, hamis illúziókat lebegtet.. célt mutat! Ágival közös projekten gondolkodunk, anyag adódik elég a free-ről, szerintem iszonyú jó tanulmány lenne. :)))

Khinem Saar Yale 2022.05.25. 10:03:45

én vagyok a hülye, vagy más sem érti?????
"
Szildi
Admin
9 órája

No, ma megint szórakoztatja a jó népet a bolond fika, ( kész röhej, még a tésztaképű lányát is belekeveri) no, komment, ilyen agyszüleményekre csak ilyen abszolút hülyék képesek.
Viszont van neki egy hírem, én már az idén nyáron megyek Egyiptomba, két-hét all inclusive, persze van kivel. Megenné a penész, ha mindent tudna, -még én is néha csodálkozom- azon a sok szerencsén ami ért mostanában. Sokat adtam, segítettem az életemben embereknek, most visszakapom a sorstól busásan. Nekem ellenségem csak ez régi szemét troll banda, akik majd felelnek mindenért, mert már csak ez van hátra kárpótlásként, hogy megérjem, megkapják azt amit érdemelnek. Ami késik, nem múlik, tájékozódtam. Remélem azt is betudja bizonyítani, amiket rám utalva, azonosíthatóan, nyilvános felületen megjelenít a kíváncsiskodóinak."

dr.ahalan 2022.05.25. 10:31:28

@Khinem Saar Yale: Megint feltápászkodott a szomorúra aszalódott büdöske? :))) Vicces! :)))

Egyiptomba menni fiatalon volt jó, az nagyon szomorú látvány, ahogy az ilyen nyolcvanéves kriptaszökevények totyognak a bárban, táncikálnak a bulihelyeken, édelegnek a baksist váró arab fiúcskákkal, pfujj! :)))

Csak mellesleg... Ha olvasna, akkor tudná, Egyiptom azért lett olyan elképesztően olcsó az elmúlt 6-8 évben, mert mindent megszálltak az oroszok, lezüllött minden, ami még 15-20 éve csudijó volt. Mondjuk most pont neki való. :))) Gagyimami. :)))

Khinem Saar Yale 2022.05.25. 11:20:44

@dr.ahalan: azt hittem majd kitevegel a piramiDokhoz, vagy Quadozik a homokban!!:):):):):):):):):):):)
az aréber bakok jól nyalnak, ezt szerintem a fogatlan migráns svéd lánya jobban tudja, meg kék kérdeni:):):):):):):)

dr.ahalan 2022.05.25. 22:26:12

@Khinem Saar Yale: Egyébként maximum azt tudom elképzelni, hogy kiviszik levegőzni a parkba... Lehet hogy háromszor is. :)))
süti beállítások módosítása