dr.ahalan

dr.ahalan

Diplomák és hazugságok

2022. április 05. - dr.ahalan

 

Igazából nem öröm nekem ez az írás, nem is hiszem, hogy az első oldalon van helye. Végtelenül szomorú vagyok, hogy ideáig fajult a helyzet. Az aljasság és mocskosság csimborasszója, három végtelenül gyalázatos, szégyen nélküli  ember sok évig tartó fura, perverz játékának az eredménye…

 

Nem, nem tudtam, hogy van-e diplomája, nem is érdekelt soha… Hogy kilóg a lóláb most is vagy jobbra, vagy balra, azt nagyvonalúan nem is említem. Tudja ő is… A lényeg nem ez.

 

Csak összehasonlításként!

 

Én csupán néhány napig állítottam, hogy nincs neki… Igazából most is úgy vélem. :))

 

Ő lassan 11 éve fröcsögi, bömböli, ordítja mindenfelé rólam szinte napi szinten.

 

Igazából az a baj, hogy ő viszont tudta, hogy nekem van… A diploma lekérdezhető, névre lenyomozható, és miért is hazudtam volna? Mi értelme lett volna egy blogfelületen?  A jogosítványt pedig kétszer is kitettem a régi naplómba, mert szerintem vicces.  :)))

 

Mindenre, a legocsmányabb dolgokra is képes, hogy ártson…  (Szerencsére sose sikerült neki… :))) ) Ó! És nem csak nekem! Mindenkinek, aki nem tartott igényt rá, amikor erőszakosan benyomult az életükbe.

 

Diploma… Miért olyan fontos vajon? Mindig is megvetettem azokat a dologtalan, élősködő félművelt bugrisokat, akik lenézik, megalázzák, kigúnyolják a tőlük kevesebb pénzű, alacsonyabban iskolázott becsületes  embereket, hogy ezzel kompenzálják a saját sikertelen, értelmetlen és értéktelen életüket.

 

Hát… Ez van.

 

Bocsánatot nem fog kérni, mert idegen tőle a sportszerűség, korrektség.

 

Azt is feleslegesen kérném, hogy hagyjon végre békén… Ne irkáljon rólunk, nekünk, ne leselkedjen  utánunk. Úgyse hagyja abba, nem lehet megtiltani neki, ahogy a falu bolondját se lehet eltiltani attól, hogy kővel dobálja a repülőt… :)))

 

Ő folytatni fogja a zaklatást. Mert beteg.

 

Van még pár tucat állandóan kikárált vastag hazugsága raktáron, sorolni is sok lenne, de aki fontos nekem, az úgyis tudja. :)))

 

Én mit tehetek? Készséggel elismerem, több, sikeresebb tőlem egyetlen dologban. Több tehetséget adott neki a sors egyetlen témában. Igen. Nyilván jobban tud vezetni. Én sose szerettem, és rém vicces dolgok történtek velem a forgalomban. :))) Tényleg! Ez jó naplótéma lesz! :)))

 

Hát igen, egyetlen dologban alulmaradtam.

 

Az élet pedig ezer és ezer másféle tudás, siker és lehetőség.

 

Például tudás, önfegyelem és intelligencia kell ahhoz is, hogy csak azzal akarjunk versenyezni és játszani, aki maga is szeretne részt venni a játékban.

 

Viszont a továbbiakban nem szeretném látni az írásait a naplómban, a megértést köszönöm.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr6517798463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2022.04.20. 22:34:18

Diplomák és hazugságok! Íme! :)

Khinem Saar Yale 2022.04.21. 05:33:17

első!:)
lujzika már jobban van, tegnap "beszéltünk" telefonon.
utána elmondta az anyja , mit is akart.....
lehet, velem van a baj, siket vagyok, és egyre kevésbé értem a pici lányt.....
ja, és még egy, kúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúrva cselszi!!!!!:):):):)

dr.ahalan 2022.04.21. 22:22:32

@Khinem Saar Yale: Ilyenkor tündériek tudnak lenni, emlékszem, Horrorkához is én voltam a tolmács, csak én értettem! :)))

dr.ahalan 2022.11.01. 23:34:48

És a beteg elméje nem engedi... Folytatja! :)))
süti beállítások módosítása