dr.ahalan

dr.ahalan

Maffiák és más mulyaságok

2020. január 16. - dr.ahalan

 

Mindjárt hétvége, péntekig már csak egyet kell aludni, és ez nagyon finom érzés! :)

Munkás napok voltak, szerdán meglátogattam a Gábormamáékat, szegény drágám kicsit betegeskedik, valami kis vírus, de bosszantó... Főztem két napra, nem mintha Gáborpapa nem lenne isteni szakács, csak... Szóval csak. :)))

Ma aztán fotóztam, céges munka is jött, telefonon is csacsogtam egy-két órácskát... :))) 

Most pont az órákat nézem. Tavalyelőtt vettem vagy 30 kiló "antik" bizsut, nagyrészt egy német butik hagyatékát a kilencvenes évekből. Bolhapiacon. Nagyon izgalmas volt! Rengeteg óra is volt benne, most elővettem őket, le vagyok nyűgözve! Az órás is le volt nyűgözve... :))) 

A lakásmaffia téma tetszik. Olvastam, manapság úgy megy, hogy a KÖZÖSSÉGI PORTÁLOKON cserkészik be az idős, magányos embereket, nagyon fontos, hogy az örökösök külföldön éljenek. Ilyen rengeteg van, mert ez egy csodaország, ugye. :)

Megkörnyékezik a nénikét, bácsikát. Nagyon figyelnek arra, hogy minden alkalommal "dokumentálják" a törődésüket, ezrével készülnek fotók, tanúk emlékeznek majd sose volt ápolásról, gondoskodásról, és amikor a szegény öreg elmegy... Akkor bejelentkeznek a hagyatéki eljárásba a közjegyzőnél. Mint tartók. :) 

Ilyenkor már egy-két kamu irat is előkerül, szándéknyilatkozat, miegyéb. :))) 

A külföldön élő örökösök azzal szembesülnek, hogy sok évig tartó per miatt kell majd hazajárniuk... Akkor a csalók felajánlanak egy látható, de persze az ingatlan töredékértékét jelentő összeget, és tíz esetből kétszer-háromszor szerencséjük is van. :(((

Aztán jön a jól megszokott parasztvakítás, egy kis olcsó festék ide, kamu javítások oda, és hamar piacon van a lakás... Vérgenya emberek. :))) 

Az van még, hogy rakott zöldbabot tervezek szombatra. Még sose ettem rakott zöldbabot! :))) 

Horrorka meg szabin lesz pár napig. Állandóan dolgozik, végre pihenhet is egy kicsit, közben rendezgetik be a lakást, karácsonyra azt hiszem kaptak ajtót, és került már tükör, Gáborral valamikor hivatalosak vagyunk egy vacsira. :))) 

És persze jöhet a bulvár.

Nem sok újat hozott, a damilhajas büdöske megint (1628. rész!) leírta, NEKIK magának csodás élete van, remek üzletasszony, ad és vesz, rettenetesen sikeres, egy igazi szexi vamp, piacvezető. Az eredmény... Hát látható. :))) 

Nyolcvanadik éve felé imbolyog, picike, beteg, fél teste hiányzik, már vissza kell költözni hozzá... 

Ennyit az igazságtartalomról. :)))

Azért fura ez az öregkori elbutulás, sok lakónéninél végignéztem. Volt aki kukázott, olyan is akadt, aki tütükézett, meg a B. Mari szegény tarka maskarákba öltözött, és mindenféle aljas társadalmi söpredékekkel barátkozott... Sittesekkel. :)))

Olyan azért nemigen akadt, aki évekig finanszírozott volna egy totál gáz nemzetközinek és piacvezetőnek hirdetett gagyi, funkciótlan társkeresőt, ahol a tagok száma kettő. És fél, ha az elmeroggyant, sunyi bujkáló  manipulátor töltésoldalit is beleszámítjuk...  :)))

(Észrevetted? Annyira primitív! A kakukkírásokba becsempészget 1-2 durva helyesírási hibát, hogy azokat a hülyéknek tulajdonítsuk, és ne neki! Régi trükkje egyébként! :))) ) 

Szóval ennyire még az én lakónénijeim se borultak el... 

És hogy ki a pszichopata jelen esetben? Hát... Ugye... :))) 

Így van ez kisdrágáim, így bizony! :)))

És akkor pálcaintés, jöhet a betűbactatás, a barnaszájú, bozgor  náci mifene, és a kamu gyöngyélet! 

Odaát. És persze bruhahaha, és hihihi, és bye-bye! Meg "flakkon"! És garnéla, emlőstej... :)))

Holnap akkor is péntek. :))) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9915413318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.17. 06:16:36

első!:)
zsetem , flakkon és miniatűr kiráJrák!

Ezekhez nincs már mit hozzáfűzni. Olvasod, próbálod értelmezni és fizikai fájdalmat érzel.
Komolyan annyira buta, hogy még haragudni sem lehet rá.

"Szildi
2020.01.16. 19:47

Hihetetlen, be se nézek, mert nincs időm, nagyon elvagyunk a családi ügyeinkkel foglalva. Valaki magyarázza már meg annak a hülye némbernek, hogy nem innen voltak, vannak a barátaim ( hozzá hasonlóan ). Privát életem volt és van is, de ez persze nem zárja ki, hogy nem tartok kapcsolatot régi tagokkal ( akik normális emberek a való életben ). Kb 10 éve , volt egy melléfogásom, de , még azt is bánom, hogy valaha szóba álltam vele( kb, ennyi ideje üldöz). Sajnos, jobbat feltételeztem róla beengedtem a privát szférámba. Szegény férjem ha élt volna akkor, biztos vagyok, hogy nem engedte volna meg. Az Attila is nagyon ellene volt, csak nem tudott meggyőzni. Vitáink voltak, én pedig elmagyaráztam neki, hogy ez az én dolgom, ne szóljon bele. Egyedüli mentségem, hogy soha nem ismertem a tarsadalom ilyen tip. alját, soha nem hozzá hasonlók vettek körül, betegekről pedig csak hírből hallottam. Szelavi, ez lett, remélem akik olvassák, óvatosabbak lesznek, sokakat megtévesztett, amikor bizalmukba engedték, meg is járták, mert nagyon beteg, igazi pszichopata. A férjemnek is ez volt a diagnózisa, elég volt amit anno olvasott tőle, amit művelt pl. a fórumon, óvott is tőle.
De pl. ahhoz mi köze, hogy hol van és hány ingatlanom, (nálam ez sűrű program, befektetek, adok-veszek , Pesten és Budán is, mert megtehetem.) Ma is költözés volt, jól el is van mindenki fáradva, nem unatkozunk, van mivel foglalkozni, folyamatosan, de öröm is egyben. Már leírtam sokszor, mert ő fantáziál, hazudozik, úgy gondolja más is, de ebben nagyot téved. Eltudom képzelni milyen jó téma lenne neki az blogjában boncolgatni, kutatni, majd rágalmazni, gyanúsítgatni, ez igazán a kedvére való lenne. Istenőrizz, hogy ilyen férgek többet tudjanak, mint amit kell, írogassa csak amit akar, feltételezze amihez kedve van, mi pedig jót mosolygunk rajta."

Voltam 2020.01.17. 07:46:15

:)

Második. ( Örök. :D )

"Szegény férjem ha élt volna akkor, biztos vagyok, hogy nem engedte volna meg."
"A férjemnek is ez volt a diagnózisa, elég volt amit anno olvasott tőle, amit művelt pl. a fórumon, óvott is tőle."

Most akkor hogy is volt ez? Nem élt már, de mégis óvta tőle?

Sok lett a féldekás hercegnői itókából. (ld. Dajána) :D :D :D

:)

dr.ahalan 2020.01.17. 08:50:30

@Voltam: Ennek a szutyoknak semmi sem szent. A halottak se... A jó doki kedvelt engem. :)))

dr.ahalan 2020.01.17. 08:58:23

@Kálmán Barna Mikorka: Most komolyan! Soha senkit nem érdekelt, hogy mi van vele, mit csinál, merre jár... Hiába nyomult be összejövetelekre, hiába fontoskodott, soha senki nem vette észre, és bár én igen toleráns és liberális valaki vagyok... De valahogy olyan unalmas, szürke kis izé! Egyetlen egyszer figyeltem fel rá igazán, amikor nagy boldogan mutogatta a gépemen, itt nálam... hogy hogyan leskelte titokban a meztelen, kameraszexelő fiatalokat... Az mondjuk felháborított. :)))

dr.ahalan 2020.01.17. 09:09:41

És folytatja... Ez vajon kinek, és kiről szól? :))))

Azta, leírta, hogy mehetett nála az “ ingatlanbiznisz”; rég megfigyelhettük, mindig a saját életétből csempészi a témát. A nagy üzletasszony” aki a névügyileg benne lehet egy vállakozásban, mert praktikusan, az a jó üv. akinek semmije nincs. A céges felelősség vállaláshoz pont ilyen tagra van szükség. Kapott cserébe egy “ státuszt” és ha olyan hûlye, hogy még el is hiszi magáról, hogy ő a cég, nevetséges.
Segítve lehet a rehabilitációs “ munkával”, gyöngyözzön kedvére, amivel sem nem árt, se nem használ, ennyire képes..Tényleg, hihi-haha.
Ha én is így éltem volna anno amikor annyi idős voltam, akkor semmim nem lenne, biztos nem itt tartanék, gondoskodhatnának rólam a gyerekeim . De nálunk majdhogy fordítva van, én vagyok aki mindig mindent megold. Mondják is, hogy anyu, azért gyógyultál meg , maradtál köztünk mert szükség van rád. Az ilyenek, azt hiszik, hogy örök fiatalok maradnak, őket nem éri utol soha semmi baj, csak mással fordul elő.
Látom a környezetemben, , hogy aki csak lógatja egésznap a lábát, ki se dugja az orrát, nem éri a napi sztessz, nem kell sem gyerekeket felnevelni, sem szülőknek segiteni, ( főleg ha eltartott is ), azok bizonyára védettebbek a bajokkal szemben is. .Az ilyenek azt hiszik , hogy örök fiatalok maradnak, őket nem éri utol soha semmi baj, mert az csak másokkal fordul elő. Inkabb örüljön, hogy lyuk van azon a bizonyos fertályán, jobbat nem lehet ajánlani .neki.
Nah, megyek, indulásban vagyok. Ide, estig biztos nem nézek be,, mert már rég nem erről az oldalról szól az élet, ez egy kitett ablak, amit láthatnak, nehogy téma nélkül maradjanak. Ha megengedhetjük, hogy hobbiból fenntartsuk, akár veszteségesen is egy oldalt, mert máshol van az “üzlet” a mi dolgunk, ehhez senkinek sincs semmi köze, mindenki foglalkozzon a saját ügyeivel. :)))

Inkabb, SEGITENI, vállakozás, napi stessz...

Mellesleg mint köztudott, én soha, de soha nem foglalkoztam ingatlanokkal. :)))

A cégecskénk pedig a mienk. A Gáboré, és az enyém. Dolgozgatunk becsülettel, és istibizi soha nem lopunk kreditet. :))))

Hazudós a nénike. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.17. 11:18:28

@dr.ahalan:
....és így lett a vezető társkereső portálból híroldal (sic!) , kitett ablak (sic!) ebek harmincadja.......

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.17. 11:50:18

"Szildi
2020.01.17. 08:54
Nah, megyek, indulásban vagyok. Ide estig biztos nem nézek be,......................"

térült-fordult:):):)
hazudott, segget csinált üsmeg a lepénylesőjéből.....
vagy csak egyszerűen kitették a kocsiból.............

"A férjem soha nem is ismerte személyesen, amit pedig az oldalunkon művelt, arról meg volt a véleménye és a diagnózisa is. Mint tudjuk a fantáziája kimeríthetetlen, valóságnak éli meg a kitalációit. Ő az igazmondó (hi-hi), kb. ennyire igaz minden amit írogat folyamatosan, vigyázzon vele mindenki!!!! Egyébként a Bélája is ráküldött anno pszichológust, mert kétsége vonta, vajon mennyire normális, gyanús volt neki is (megvan nálam az a naplója, ahol, elmeséli) "

(2020.01.17.
11.46

:):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.17. 12:10:52

@Kálmán Barna Mikorka: Tényleg nem tudom miért jó neki, folyamatosan hülyét csinál magából. Akkora baromságokat ír le ezrével évek óta, hogy a fal adja a másikat, és valóban! Folyamatosan segget csinál a szájából. :)))
Bevallom őszintén, szeretem kiröhögni. :)))))

Azt hiszem idézgetni fogom a hülyeségeit. Egyszer például azt írta nagy büszkén, hogy mivel Horrorka 17 évesen netezett, ezért én pedofil vagyok. És ezt megbeszélte a bíróval! :)))

Értelmi szint, és/vagy elmeállapot. Ugye.... :)))

Meg piacvezetés.... :))))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.17. 12:23:23

ostoba
buta
éttermi fogyatékos
cezaromán
kivagyi
rongyrázó
vénasszony.

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.18. 06:56:37

első!:)

ezt nagyon osszuk be!!!!:):):):):):):):):):):):)

"PadreEmeritus
2020.01.17. 20:29

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.17. 12:23:23
ostoba
buta
éttermi fogyatékos:))))))))))))))) éttermi??????? értelmi te vadbarom!!!!:))))))))))))))))))))))))"

vagy, ahogy Királyhegyi Pali bácsi mondta egykoron:

"„Akinek van humora, mindent tud. Akinek nincs, mindenre képes.”

ez a szerencsétlen, magányos, hontalan, kivénhedt impotens képes napról napra, újra és újra leégetni magát:):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.18. 09:38:45

@Kálmán Barna Mikorka: Jóóóó reggelt! :))) Humortalanul lehet élni, de minek? :))) Sík hülye. :)))

Voltam 2020.01.18. 11:23:41

:)

@Kálmán Barna Mikorka:
@dr.ahalan:

Több megértést és főleg belátást vártam volna tőletek a törpének is méreten aluli, fogatlan, sittes bozgor irányába.
Ha nektek is kiverték volna a nagydarab izomagyú szerecsenek a fogaitokat, hogy még csak véletlenül se haraphassatok, amikor naponta 10-15 lepippantás kell elvégeznetek a fekák cellájában, és ha ezek után még nektek is naponta 8-10 arab tágította volna az ánuszrózsátokat, tartós fogyatékosságot, sőt tartós fogyatékosságokat okozva ezzel, akkor nektek sem lenne ám ilyen ragyogó humorérzéketek, és ti is igen érzékenyen reagálnátok a fogyatékos szóra, miközben egyik parkinzonos kezetekben a diliflepnivel, másikban a rokkant igazolvánnyal egyensúlyozva olvasgatnátok az itt megjelenő vidámkodásokat.

lPs.: És nézzétek el nekem, hogy most az egyszer védelmembe vettem a gyagyás kakamatyit. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.18. 11:39:12

@Voltam: ....és a kör bezárult! a szikkadt bőregér a kedvedre tett ( bevonzott) és most te " a törpének is méreten aluli, fogatlan, sittes bozgor " kedvére teszel.
áruló!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):)
nálam most tépted el a köldökzsinórt!!!:):):)

dr.ahalan 2020.01.18. 12:13:20

Kaptam egy érdekességet, nézzétek meg a csopiban! :)))

Voltam 2020.01.18. 12:16:36

:)

@Kálmán Barna Mikorka:

Sajnálom, de az igazságot akkor is ki kell mondani, ha a törpének is méreten aluli, fogatlan, sittes bozgor kumlai sanyarú életéről van szó.
Mert csak te hiszed azt, hogy azok közül a burnuszosok közül, akik magukévá tették a gyagyást, mind tetszett neki. Nem-nem! Voltak köztük a számára unszimpatikusak is, és mégis oda kellett adnia magát azoknak is.
Most gondolj bele, ez majdnem (hangsúlyozom, majdnem) ugyanolyan, mintha téged arra kényszerítenének, hogy a szegény, szerencsétlen, elölről-hátulról agyba-főbe doktorált, szánni való néniket hágd meg.

:)

Voltam 2020.01.18. 12:19:51

:)

@dr.ahalan:

Én Bendi pamlagi tyúkján kívül semmit nem látok ott. :)

:)

dr.ahalan 2020.01.18. 12:21:48

@Voltam: Hozzászólás a tyúknál. :))))

Voltam 2020.01.18. 12:24:02

:)

@dr.ahalan:

Most már látom, és azt is, hogy ezek nem Bendi pamlagi tyúkjai, hanem egészen másfajta kotlósok.

:)

dr.ahalan 2020.01.18. 12:25:40

@Voltam: Három a kislány! :)))

Voltam 2020.01.18. 12:31:08

@dr.ahalan:

"Jó' van na!" A másik csopiban kerestem.

Egyébként pedig elmentem én a vásárba fél pénzzel, három tyúkot vettem a vásárban fél pénzen, de az egyik kappan vót, sejderutyutyu! :D :D

:)

Tiszai Attila 2020.01.18. 15:10:43

@dr.ahalan: láttam!
hát mit mondjak, nem dobott a napomon. :(

kinek milyen baráti társasága van, olyan ő maga is.
(közhelytár 2.0)

dr.ahalan 2020.01.18. 15:53:06

@Tiszai Attila: Avagy madarat tolláról... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.18. 19:28:02

szerintem a fotó teljesen rendben van!! mindhárom ártalmatlan az ágyban, így könnyen nevetgélnek!!:):):):):):)

Tiszai Attila 2020.01.18. 21:00:04

@Kálmán Barna Mikorka: szörnyű!
középen a csoffadt, mellette a két szesztől felpuffad,.az elgyötörtségtől, reményvesztettségtől torz arcrajzolatok, a rusnyaság mindent kimerítő szinonimái.

Vezek Elek 2020.01.18. 21:10:32

@Kálmán Barna Mikorka: A kép tényleg rendben van, csak hányingerem lett tőle. Képzelem, milyen értelmes beszélgetés folyhatott. :))))))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.19. 09:25:14

@Vezek Elek: a beszélgetést teljes egészében elolvashatod a csopiban!!!!

( már, ha érdekel)

azért énmártámban csalódtam picinyet, emlékezzetek, a közpina miatt vonult vissza, oda is mondogatott, a parókás szipirtyónak derekasan, valamint számtalanszor kijelentette, ő a freeről, soha többet, senkivel, de különösen egy bűnözővel nem találkozik.
ilyen alapon el is hiszem, hogy a közpina csinálta a fotót.
évek óta mondogatom, megbízhatatlanok, hazugok, lopósok, impotensek.........
énmártikám meg picinyet felpuffadt orcailag, a szeme mintha........de, tényleg mintha beljebb került volna.
az idős néninek kimondottan jól áll az új haj.

dr.ahalan 2020.01.19. 11:09:45

@Kálmán Barna Mikorka: Három átlagos magyar kisnyugger caplat a hetven felé. Olcsó kávézó, kávé kísérő nélkül, igazán semmi érdekes. Mondjuk a bérblogger tényleg fel van puffadva, nem is tudtam hogy tütükézik. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.19. 12:26:27

@dr.ahalan: kiigazítalak.
az egyik dúsgazdag vállalkozó, kecók tulajdonosa, gazdagon a hetven felett!!
a másik dúsgazdag nyugdíjas ( királyrák, lazac, stb) igaz, börtönviselt , homoerotomán, impotens, mindjárt hetven!
a harmadik csak nyuddíjas, de nem szűkölködik, igaz, horgoltakkal van körülvéve bak ügyben.
szóval, ők mindenek, csak nem átlagosak!!!
mielőtt zőccségeket írsz takács bálint, tájékozódj!!!
:):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.19. 12:33:46

@Kálmán Barna Mikorka: Azért szépen összeillenek, azt szögezzük le. Mindhárman undorodtak egész életükben a becsületes munkától, egyiket se lehet tudásvággyal, vagy a könyvek szeretetével vádolni, és valljuk be... Nem túl vidám népek, a humorérzékük teljes hiánya szürke hályogként csimpaszkodik az aurájukon. :))))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.19. 13:05:58

@dr.ahalan: megint csak az ital beszél belőled!!! látjuk, pontosan összeillenek, mert egy társkeresőn ismerkedtek meg, találtak egymásra!! az oldal betöltötte funkcióját!!!
szerintem szeretik a könyveket, az egyik a sok képpel illusztráltakat, a másik a színezőset, énmártikám már olvas is!!
és igen, nem túl vidámak, mondjuk úgy búvalbéleltek, kivéve a hontalan sittest, ő mindig vidám, igaz, közönségesen,alpárian......
humorérzékük kíváló!
eklatáns példa: elhangzik a kérdés, mi szörnyűbb a korai magömlésnél?
válasz kis töprengés után: az agyvérzés.

( mondjuk, agyvérzésem még nem volt)

:):):):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.19. 16:32:55

@Kálmán Barna Mikorka: Sittes bozgor nyilván vigyorog! Vagy nyolc éve mocskolódik és bunkóskodik a két múmia kedvére, csicskáztatják reggel, délben, este... Most beérett a gyümölcs, kapott egy kávét. :)))
Vannak még sikerei. :)))

dr.ahalan 2020.01.20. 01:12:45

Nicsak! És megint hogy hazudik ez a Pinocchio-orrú kis töppedt varangy! És letagadja! Amikor az állítólagos "török hac(k)er elmismásolta az egész oldalt, és újra kellett regelni a "piacvezetésre", akkor hatszáz kredit lett ígérve az új oldalon, és buli minden újra regisztrálónak, csak a kitiltott tömegeknek nem. :)))
Néhányan regeltek, tucatnyian tán a több tízezres (vagy százezresnek hazudott!) átvert és megvezetett tömegekből, de sose volt se nyitóbuli, se hatszáz kredit... És mint tudjuk, nemhogy oldal nem lett, de a torzó is megszűnt. :)))
Öreganyám! Jó hogy említed! Hogy is áll a török hacker ügye? Feljelentettétek egyáltalán? Vagy valami más bűncselekmény van a háttérben? Hmmm? :)))
Persze nem mesélsz most se, majd terelsz, hadovázol, mellébeszélsz, és bizonygatod a gyöngyéletedet. A csodás bizniszeidet, a fiatalságodat, a szerető családodat... Beszélgessünk a költözésről? He? :))))

Ja... És az is az eszembe jutott, hogy ahányszor a barnaszájú sittes fikafosozik, szemétkedik itt bárkivel, annyiszor tolom az orrod alá egy-egy mocskodat. Jó ? :)))

Január, új év, új ötletek! :)))

Akkor mára beszéljünk a Dióról. Mennyi mocskot szórtál rá is a tetoválásai miatt! Nagyon szerettem a Diót, igazi barát volt. Hányszor tiltottad ki! És mennyit gyaláztad a halála után! A Dió jó ember volt, szerettem.
Horrorka első tetoválását miatta engedtem meg. Hetente itt volt, és törődött a kamasszal... :)))
Gábornak is jó haverja volt. :)))

Erősen rávetetted magad, valljuk be! Izgatott a pasi... A szépen varrott bőrével, az izmaival. Leveleztél hozzá, kevés sikerrel. :)))

És mivel nemigen akart a tőle húsz évvel öregebb éneddel foglalkozni, hát jött velem más portálokra egészen a haláláig... :)))

A következő állomások: Taurus, Fiatalos, Lakat, és van még a tarsolyomban annyi mocskos ügyed, szemétséged, hogy elég lesz egy életre. Már persze remélem a tiédre... :)))

Ugye maradhatunk ennyiben? :)))

Voltam 2020.01.20. 05:43:58

:)

Első. :)

Zsetem, pápuszi, emlőstej.

Nagyon unom már ezt az eltartottságot. Ugyanis mióta a szegény, szerencsétlen, szánni való, elölről-hátulról agyba-főbe doktorált roskatag nénike kiterjesztette rám, azóta mindig hajnalban kell kelnem.
Tehát óvakodjatok az eltartottságtól és ne legyetek kiterjesztettek. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.20. 06:30:43

kettedik!:)
flakkon, kafféfrej, énmártikám mosolya!
az igazii eltartott én vagyok, viszont akkor kelek amikor akarok.
( vagy ha már elviselhetetlenül feszít a hólyagom)
:):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.20. 08:55:31

@Kálmán Barna Mikorka: Csak annyit mondok: POLUS! POOOOLUS! :)))
Barnaszájú kultúrhelyen járt, és ámult... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.20. 09:28:53

@dr.ahalan: zárójel: ha ilyen felhajtást csinál a börtöntöltelék egy közös kévézásból ( fotó, két napja téma stb) te elhiszed hogy volt lakásavató buli a titkos kecóban?
mert akkor az is dokumentálva lenne.
vagy az van, hogy a kitágított ánuszú tyúktolvajt mégsem hívták meg.
a titkos kecó szakkifejezést a törékeny erősen 70 feletti műhajas találta ki, dobta be a köztudatba, csak erre nem emlékezik.
még a közpina is napokig énekelt róla, csócsálta a témát......
de, a doktor és özvegy sásdinéni (hátul is doktor önerőből!!) ezt elfelejtette!!

szánni való szerencsétlenek, élükön a két nyomorulttal!!!:):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.20. 09:31:13

sofőr szolgálat (sic!) :):):):):):):):):):):):):):):)
tanulatlan suttyó!!!:):):):):):)
bocs, doktor suttyó....

"Szildi
2020.01.19. 19:48

Hű, de “egetrengető” érdekes téma lett ez nekik, de legalább van miről cseverészniük, mert ezek alapján velük ilyen nem szokott előfordulni. Ráadásul nem sofőr szolgálattal érkeztünk,(mint a hölgyemény szokása), egyikünket sem kellett “cipelni”, van jogsink, autónk.
A titkos kecós bulihoz annyi a megjegyzésem, hogy egy kávéra bármikor jöhet hozzám akit arra méltónak tartok és fogadok. Sokan voltak már nálam régi tagok közül, de senki nem tárgyalgatta nyilvános oldalon a blogoló hölgyön kívül, nem élt vissza a helyzettel. Ha ezt hívják “titkos kecós bulinak”, akkor legyen ez a neve. Valaki valamikor kitalálta és azóta emlegetik, bár nem kell nagy okosság, hogy tippeljük kinek a nagy fantáziájából eredt."

dr.ahalan 2020.01.20. 14:11:03

@Kálmán Barna Mikorka: Megjöttem, gyönyörű az idő! :)))

Látom nyugtalan a vén csont! :))) Hogy hazudik, az nem újdonság. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.20. 14:53:06

@dr.ahalan: sok kávét iszik, felpörgeti ezért nyugtalan!!!:):):):):):):):):)

dr.ahalan 2020.01.20. 16:00:09

@Kálmán Barna Mikorka: És hablatyol ész nélkül! Nem adja fel! :)))

"Nem tudom hányszor kell leírni, hogy megértse végre, hogy egy oldalra bárki regisztrálhat, mint ahogy most is van a régi helyett az app. felület. Oda sem a személyes kapcsolat a feltétele a regisztrálásnak. "

Kit érdekel az a szerencsétlen app? Most komolyan... :))) És milyen személyes kapcsolat? Miről beszél? Mentollé is került a kávéba jócskán? :)))

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.20. 17:24:12

@dr.ahalan: sokadszorra jegyzem meg, éttermi fogyatékos!!!!:):):):):)

Vezek Elek 2020.01.20. 21:17:19

"Aztán szombaton én hivatalos voltam egy haverom születésnapi bulijára 50-et töltötte, kakaspörkölt volt nokedlivel, csináltattunk neki egy tortát én vittem neki egy üveg Jameson ír whiskyt, mert azt szereti.
Íme a torta, gumiszerelő, nagyon penge, nekem is Ő cseréli a gumikat, mikor kell a puncicsapdán!!!:-)))))))))"

Jajjjjjjj de siralmas már, hogy egy évben egyszer elmegy valahova, azt azonnal fényképekkel illusztrálja!!! Ha látná közben a mi képeinket, szerintem szívszélhűdést kapna! :D :D :)))))) Szegény gyagyás!!! Tényleg sajnálom már a siralmas, szánalmas élete miatt! Aszongya a képen a torta mögött ő látszik.... szerintem meg én. :)))) Édes Istenem!!!! Szegény, szerencsétlen gyagyás! Tényleg kezelésre szorul! :))))

Voltam 2020.01.20. 22:01:33

:)

@Kálmán Barna Mikorka:

Te Mikorka!
Azért tőled kérdezem, mert mégiscsak a te rettenetes farpofájú, hordó bokájú, valagszáj mártádról van szó.
Tehát, te Mikorka, szerinted az ötödik parancsolatot sem ismerő, asztalra felfekvő (Ld. könyöklés), picsogva pasit horgoló mártád, miután megesküdött az egy élő istenre, hogy a sittessel soha, még egy légtérben sem, most, hogy ennek ellenére közösen Frei, megpróbált-e alámászni a fogatlan bozgornak, ha már a hajdan volt tartását így is, úgy is végleg elveszítette?
Vagy belátta, hogy ez végképp reménytelen, és inkább beleült egy cukkiniba?

:)

Kálmán Barna Mikorka 2020.01.21. 09:51:08

@Voltam: nem látta be, szerintem ez nyílt titok évek óta,miszerint a sittes törpe már ártatlan az ágyban. de, hogy énmártikám beleült és mibe, ezt nem tudom.
persze, ettől még tehetett egy bátortalan kísérletet az alámászásra, csak hogy érezze,ez most más, mint ha horgolt lenne, de ezt sem tudom.
mindenesetre, a képen látható ,elöl -hátul agyba-főbe, önerőből megdoktorált ( a fotó tanulsága szerint már jobbról is, balról is diplomákkal megtámasztott) vénasszony erősen léglájkolt, mosolyt erőltetett magára, egyszer majd az is kiderül, miért......

más:

@Vezek Elek:

"Jajjjjjjj de siralmas már, hogy egy évben egyszer elmegy valahova, azt azonnal fényképekkel illusztrálja!!! "

és ez tényleg így van, betűről betűre igaz, piciny kiegészítéssel, néha néha beficcen egy - egy kocsonyás fotó, vagy 18-a után egy egy kaviáros, királyrákos ( ami,mint tudjuk génmanipulált garnéla) szendvics, az elmaradhatatlan sörpadon.
:):):):):):):)
süti beállítások módosítása