dr.ahalan

dr.ahalan

Karácsonyi kukrihagyomány :)

2019. december 24. - dr.ahalan

 

Hát eljött. Ez már csudijó este, szép zenéket hallgatok, Baba sai füstölőt gyújtottam, holnap már alig lesz teendőm. A fa is áll a talpában. :)))

Szokott éves játék, hozta a Gábor a készségeket pénteken... Hát mondom! Látom hoztad a jatagánt. :)))

Felüvölt mindig műharaggal:

- Kukri! Érted? Kukri! Mikor jegyzed már meg? :))) 

Rém büszke rá, gyönyörű, míves, eredeti darab. Gábornak és Gáborpapának hihetetlen fegyvergyűjteménye van, történelmi érdekességek az egész világból. :))) 

Szóval befaragta. Ferde. Nem ferde. Most innen ferde. Hűűű, de ferde! Hozzád vágom! :))) 

Ma elment, két talp alá tett  lapos adriai kaviccsal egyenesbe rántottam a fát, mint minden évben. :)))

A fa az idén nem nagy. Akkora, mint én. Sok évig volt nagy fám, és régen sokszor kicsi... Amikor Horrorka született, én gyes-en voltam, a férjem munkanélküli lett. Majdnem harminc éve annak már... :)))

Jajjj! Mesélek még a régi dekliről! :)))

Akkoriban kezdtem bélyegekkel kereskedni, megőrültem attól a világtól, kincseket kerestem és találtam, rácsodálkoztam erre a hatalmas és bonyolult világra, és vitték a bélyegeimet, nekem pedig szaporodott a gyűjteményem, hízott, és egyre értékesebb lett... És teltek az évek, és már nem volt nagy szám egy-egy értékesebb angol gyarmati darab, már öt sorakozott az albumban... És volt mindenféle klasszikusból kettő... Na persze nem a Kék Mauritius-ból, de mondjuk abból a sorozatból... :)))

És akkor én vettem egy fehérre lakkozott fa deklit, és rádekupázsoltam, lelakkoztam több tucat extrém bélyeget. Magyar tévnyomatot, borítékrajzú krajcárost, hindu érthetetlent, japán-kínai felülnyomott felülnyomottat, nepáli csodát. :))) 

Sok évig nekem volt papíron a legértékesebb deklim az országban. Szerintem. :))) 

De megkopott, elsárgult, kidobtam... 

Persze csak katalógusértéken. Annak a valós érték csak a töredéke, de mindent megért a nálam vizelők döbbenete. :))) 

Erről is mennyit mesélhetnék, detélleg! :))) 

Szóval karácsony lesz két másodperc múlva, boldogság van. :)))

És a bulvár. 

Szombat, nagypiac odalent. Feltétlenül barát. Telefon... Tényleg azt mondta? 

Nem tudom. SEMMI! KÖZÖM! Én is csak a neten olvastam. Ugyanazon a geci oldalon... De ezek nem túl szavahihető népek. Majd kiderül, majd beidéztetjük. Ne foglalkozz vele... 

Lenyomozható.. 

De jó, hogy nem vagyok ott, édes jó Istenem, de jó, hogy nem vagyok ott... Ott Baján! Ahol a pletyka olyan rémisztően kézzel foghatóvá válik, ahol édesapu fosztóját olyan könnyű volt leszerelni anno.. És ahol most visszarángatja a mocsokba ez a szemét banda... 

Ő meg rémülten tiltakozik...

Semmi közöm! Semmi közöm! 

És mi is van még? 

Igen. Utazások anyámmal. Ciprus török oldala. Ciprus másik oldala. Tunézia. Jeruzsálem. 

És tényleg! Megírtam nem egyszer, nem kétszer naplóban. :))))

Már el is felejtettem. Akadt aki emlékezett rá, és szép karácsonyi ajándékot küldött, a naplóm elveszett részét, két és fél évet... aztán a büdösbogár kitiltotta, mert hozzám mert szólni. 

Békés, boldog, szép ünnepet kívánok minden jóérzésű becsületes embernek.

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr1015364170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.24. 08:16:55

első!:)

mindenkinek nagyon boldog, nyugodt, békés karácsonyt kívánok!

youtu.be/Nr_GvVy4mvs

dr.ahalan 2019.12.24. 09:24:18

Második! :)))
Szép ünnepet, és hoztam a zenét, ami mindent elmond. Minden szava jelentőséggel bír, és szól neked... És micsoda szép zsinagógánk van nekünk! :))) A legszebb!
Egyszer jártam benne, Budapest Bár koncerten. :)))

www.youtube.com/watch?v=tIeC2G4HCcU

Vezek Elek 2019.12.25. 19:47:31

Áldott, békés, boldog ünnepeket kívánok !!!!

Szerelmes lettem, nap, mint nap elrabolják a szívemet. Ha meglátom, térdre rogyok... egyszerűen imádom na! És a legcsodálatosabb, hogy az érzés kölcsönös. :)))

dr.ahalan 2019.12.26. 11:19:36

@Vezek Elek: Ezt most igen jó volt olvasni. Ha másért nem, a fotókért várom a kiruccanást! :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.12.26. 12:58:41

@Vezek Elek: én is szerelmes vagyok, ergo, az érzés valóban kölcsönös! de, megkértelek, erről a térgyrerogyásról többet ne írj nyilvánosan, mert még félreértik!!
és én is imádom!!!:):):):):):):):):):):):)

más:
ma reggel 9 órakor tragikus hirtelenséggel elhunyt Tás!!!!!
kúúúúrva jó lett!! :):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.12.26. 18:45:36

@Kálmán Barna Mikorka: Tudtok élni, nem mondom! Imádom! :)))
Gábormama töltött káposztát főzött, valami egészen elképesztően finomat! :)))

Vezek Elek 2019.12.27. 00:55:55

@Kálmán Barna Mikorka: Bocs, nehari! Elragadott a HÉV! :))))) Ígérem, soha többé nem beszélek a titkainkról! :))) Elnézést, hogy csak most válaszolok, de most értem haza.... kártyáztunk, ettünk, ittunk, nagyokat nevettünk, élveztük egymás társaságát (senkinek sem jutott eszébe megjátszani a jókedvet, nem volt erőltetett, ez tuti :)))))
@dr.ahalan: Hát bizony az én halászlevem, káposztám, kocsonyám, kacsám is igen jól sikeredett... ha másból nem gondolnám, csak abból, hogy alig maradt belőlük. :))) Ja és sütöttünk a lányommal és az unokámmal közösen pavlovát, bejglit is.... természetesen menteset. :)))
Hál'Isten, vége van a karinak, mert már nem bírnám tovább sem energiával, sem "tároló szervvel". :)))) Hát legyetek jók!!! Holnap megyünk vidékre, megnézzük mizu Pesten, utána meg a szülővárosomban.
süti beállítások módosítása