dr.ahalan

dr.ahalan

Ez a lényeg!

2019. október 06. - dr.ahalan

 

Úgy gondoltam ingyenes szemvizsgálattal kedveskedem, a drusza majd kiértékeli az eredményeket. :))) 

Vége ennek a hétvégének is, hogy a rosseb... Jó volt, bekuckózós, sokat röhögős, mint általában. A poénokat régen le lehetett írni, ma már nem lehet, a bőregér-tirpákok hat napig mocskolódnának rajta, ugye... :)))

Ami az érdekes, hogy mennyire igaz, megtalálja a zsák a foltját! Van néhány kedvenc naplóm itt, akiket követek. És a legjobb tollú miről írt? Na miről? A megnyitóról! Ő is le volt tőle nyűgözve, és neki is nagyon tetszett, hogy a festők neveit nem tették a kép mellé, a látvány döntötte el a vevő kedvét. :))) 

Mondjuk én egy kicsit csaltam, a képecském alkotójának munkáját már ismertem.... :)))

De milyen hatalmas véletlen már ezen a ménkű nagy blogoldalon? :)))

A politika aztán hozta a szintet! Van egy viszonylag fiatal újság, ezalenyeg.hu... Hatalmas leleplezések és igaz írások a nagy magyar valóságról. Ami megdöbbentett, az a cikk a Budapesten céltalanul letarolt zöldfelületekről. Légi felvételek, régen és most. Sírni tudtam volna. A Liget! Az Orczy-kert. És a többi! :(((

És általában éjjel gyilkolnak... Százéves fákat, egész parkokat, védett állatokat!

Na meg a győri fideszes polgármester! A Borkai! Mekkora botrány! :))) A nagy keresztény családapa, mi? :)))

Aztán adtam még el ékszereket. Az a helyzet, hogy az ásvány-cuccot mind elvitték, a befektetett pénzt már megötszöröztem, még van egy cipősdoboznyi kő gyöngyöm... (Olcsó kínai bóvli, műanyag! ... Nagyonröhögazaha! :))))) ) És a héten megyek megint, befektetek egy kisebb vagyont... :)))

Erősen érződik a karácsonyi őrület kezdete, ezt nagyon tudom élvezni. :))) 

Mivel a bulvár semmit nem mutatott eddig, ezért szólni is unnék róla. Akartam a naplókakukkról írni, a nagy bértollnokról, de már unom. Úgyis tudja mindenki! Gyáva, rejtőző, sunyi, olcsó, arctalan... Egy nulla. És kész. :)))

Hát így... Menek a zuhany alá. Érdekes, a Gábor még nem alszik. Olvas. Biztosan valami rém érdekfeszítőt. Hol bányászták az ércet, amiből a világháborúban készült hadianyagok készültek. Például a csajkák... Hol gyártották a mittoménhányas tengeralattjáró testét. Ki volt a tervező... Néha beavat. Hát... Rém érdekes! :)))

Cserébe én is elmesélek egy-egy ásványt... Madagaszkárról jött! Nézd milyen gyönyörű! Unakit! Néz rám értetlenül és boldogtalanul... Aha! Olyan, mint a véres libafos.... Dehüüüülyevagy! :))))

ISNO COMMENT! És bye-bye! Kit nézel hülyének, te retek? :))) 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr5415202228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.10.07. 00:31:08

Azért azt el kell ismerni... Az ezalenyeg.hu nemigen foglalkozik a magyar nyelv helyesírási útvesztőjével... Egy halom meglehetősen elbutított, rossz állami iskolákat megélt, többre hivatott, a mindennapokat mégis látó, értő, tehetséges, dühös, forrófejű, fiatal, vad titán. Vidám jelenségek, és végül is... igazat írnak. :)))
Tőlük, a gyerekeiktől és az unokáktól a jövőt vették el. Rabszolgák, és azok is maradnak... Kiabálják az igazat bátran. Csodálatos!
Mennyivel szebb, nemesebb ez, mint amikor a retek svéd hazaelhagyó veri a nagy magyar mellkasát, miközben lopja az államot, élősködik, minden igazi adófizető magyarnak beleszarik virtuálisan a szájába, miközben a svédek tartják el... Ugye? :)))
Érdekes dolgok ezek... :)))
Mindenesetre lezuhanyoztam. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.07. 07:15:35

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!!

kisvártatva kis vekniről új porfólió, remélem nem kúrom el:):):):):)

Vezek Elek 2019.10.07. 07:45:43

Jó reggelt! Új nap, új hét, új tervek... remények!! :)))
@Kálmán Barna Mikorka: Azon gondolkodám, mi lehet az a porfólió? Mindjárt megiszom a kávémat és felütöm a Révait....:)))))))
Ja!!!!, a múlt héten meglátogatott egy régi frees, hát nagyon örültem neki, sőt örültünk egymásnak. A többit a bétán. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.07. 07:47:13

@Vezek Elek: bocsi,bocsika, kimaradt egy tö betű. helyesen portfólió.

Vezek Elek 2019.10.07. 09:33:52

@Kálmán Barna Mikorka: Gondoltam, jobb, ha én szólok, mintha a gyagyás tóni tenne megjegyzést! :))

@dr.ahalan: Tetszik a Kettesi táblád! Nekem még szemüveg sem kellett hozzá, hogy megtaláljam magunkat. :))))

Vezek Elek 2019.10.07. 09:35:19

Bocsánat, bocsánat!!!! Kettesy tábla.... természetesen :))))

dr.ahalan 2019.10.07. 17:53:49

@Vezek Elek: Nem tudtam hogy így hívják. Most utánaolvastam... :))) Köszi! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.07. 19:12:39

@dr.ahalan: hivatalosan két es ipszilonnak hívják!!!!! benne van a nagy Bakosban!!:):):):):):):)

dr.ahalan 2019.10.07. 23:31:42

Milyen szép, csendes őszi nap volt ez! Odaát sehol egy fikafos, sehol egy kurvázás, semmi "megveszlekkilóra"... "büdösprolicigányvagy"... Semmi véres vatta, semmi fekália. Még halottgyalázás se volt! És náci harsogás se... :)))
Ilyen sok éve nem fordult elő.
Fel kell írni a kéménybe korommal. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.08. 07:16:26

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

várakozás.
már csak 5 nap.....
tonhal és brúsz szpringsztín:):)

dr.ahalan 2019.10.08. 08:44:56

@Kálmán Barna Mikorka: Az ikszelés napja! :))) A tonhal nagyon izgat! :)))

Tiszai Attila 2019.10.09. 11:01:06

Embertestvér, ki erre jársz a nyáron,
a dombtetőn, barát vagy idegen,
ne gúnyolódj e három jómadáron,
kik itt lengünk a sárga zsinegen:
bőrünket, nézd, a víz lemosta régen,
nyelvünk megzöldült, mint a rézgaras,
és így forgunk a korhadó kötélen,
pökhendi táncban, mint a szélkakas;
hasunk, amelybe bort tömtünk s kalácsot,
mint vén ribancmell, ráncos, sárga folt,
s szívünk, amely a názáreti ácsot
sohsem dicsérte, már a sárba folyt.
Ne röhögd ki gyalázatunkat, vándor,
s ne csak mibennünk lelj bűnt és hibát,
s ha majd a meggymagot kiköpted szádból,
rebegj értünk egy Áve Máriát:
- hogy a gonosz Hold szarván el ne essen,
s az égig jusson e három zsivány,
s ruháik foltján többé ne nevessen
a grófkisasszony és az úrilány -
de kérd reánk az Úr kegyelmét,
hogy a bitóról hófehéren
megoldja Villon árva lelkét
Krisztus nevében.

dr.ahalan 2019.10.09. 12:03:08

@Tiszai Attila: Nagy vers ez, nem tudom olvastam-e valaha. :))) Rémlik... Na de!
A fordító előtt le a kalappal!

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.09. 12:37:54

harmadik, de meg tudom magyarázni!!!!!:)

horgászni voltam!
tonhalT!!!!!!!!!!!!
meg posta, meg csekkek, megafaszkivan a sok nyugdíjas öregasszonnyal!!

meg persze tippmiksz:):):):):)

dr.ahalan 2019.10.09. 13:13:32

@Vezek Elek: Gondolom igen... Zseniális! :)

dr.ahalan 2019.10.09. 13:14:13

@Kálmán Barna Mikorka: Sík ideg vagyok! Volt kapás? :)))

Tiszai Attila 2019.10.09. 13:50:59

én fogtam kettőt de visszadobtam. nekem már egy 20 éves is sok, nemhogy kettő. képek odaát.

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.09. 14:08:15

@Tiszai Attila: kistulkom, szívj előtte egy csík kólát!!!:):):):):)
és ordítoztassad fekete pákó művész úr evergrínjét!!!:):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.10.11. 07:12:14

első!:):):):)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE.

sika, kasza, léc.....
csereg a kassza!!:):):):):):)
horvátország, és a nagy nehezen a végére megtáltosodó hollandok!!!

és a pakk is megérkezett a rókás postával, el kék hoznom......
és már csak keTőt kék aludni......:):):):):):)
süti beállítások módosítása