dr.ahalan

dr.ahalan

Gyöngyök és macskajaj

2019. július 31. - dr.ahalan

 

Ez a kedvenc házikóm Pulán, imádnám. Egészen pirinyó, a két emelet együtt talán ha harminc négyzetméter, a kertecske zsebkendőnyi. :))) 

És kézzel faragott terméskőből épült! 

Sok minden nem történt, hétfőn ügyeket intéztünk, bevásároltunk, délután könyvtár. Nem büntettek meg, zárva volt a könyvtár is szabadság miatt. :)))

Kedden gyöngyök, ma fotózás, semmi érdekes. :)))

Na de a cicák! Azok aztán nem hagynak unatkozni! 

Értelemszerűen Horrorka szobája lett átrendezve játszótérnek, ettől persze az én szobám úgy néz ki, mint ahol bomba robbant, a galérián nincs egy centi szabad hely se, és reggelente alattomosan megszúr a hatalmas pálma, amit könnyelműen mi ültettünk Horrorkával, Egyiptomban lerágcsált datolyamagról. :O

Amit a macskák esznek! Na az se semmi! Horrorka gondosan megtervezi mindig a menüt, tényleg nem spórol a kaján... Majd én megveszem nekik banya, csak a Müllerben, a DM-ben, vagy a Fressnapf-ban vásárolunk nekik, én tudom mit szeretnek... Ma marhát ettek joghurtos-spenótos szószban, tegnap lazacot kaptak, a jutifali meg macskaszusi. Őrület! :)

Hipóval nincs baj, jelentkezik időnként egy adag simogatásért, egyébként alszik, nézelődik kifelé az ablakon... Na de a Manó! Áááááá! :O

Most kamaszodik, nyurga. És tud repülni! Hozza rám a frászt! Felmászik a szekrények tetejére, a leglehetetlenebb módokon, aztán huss... és repül! Legalább egy méter hosszú, ahogy úszik a levegőben! :O

A legmagasabb gyöngyös polc kifogott rajta, egy alacsonyabbon próbát felkapaszkodni, de félúton elakadt... Rohantam segíteni, persze karmolt, fújt, kapálózott, borult millió dobozos, üvegcsés gyöngy... ő meg elugrott, és nézett rám ártatlanul a nagy sárga szemeivel. Most nézd meg mit csináltál! :))) 

Elrángattam a kispolcot, ne másszon azon... Ma reggel mégis fent ült büszkén a ménkű magasban, és nézett rám csúfondárosan... Na ugye hogy megcsináltam! :O

És most hallom... Kezdi az éjszakai műszakot! Eddig csak kaparófázott, de most... Jajjj! :))) 

Nyugibogyót esetleg tud valaki kölcsön... ???????

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr3714989456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.01. 06:14:10

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!:):)
kiccsi a világ, nem fogjátok elhinni, tegnap beszéltem a mi drága fodor pirinkkel alias smuncikával.
ahogy frenreisz károJ előadóművész és zenekara énekelte régebben "mesélt ilyet, mesélt olyat".

csak tátottam a számat......
amúgy jól van, elvált.
( ez volt az egyik új infó,amit úgy gondolt, rám tartozik)
:):):):):):):):):)

...és már csak egyet kék aludni!!!!!!!!!!!!

Voltam 2019.08.01. 06:44:36

:)

Második, és nem csak "Halál a májra!", hanem "Jaj a macskáknak" is.

@Kálmán Barna Mikorka:

Mikorka, Mikorka, érted még mindig bomlanak a nők. :)

A többieknek pedig üzenem, aki másnak vermet ás, úgy alussza álmát.

:)

dr.ahalan 2019.08.01. 07:20:13

@Kálmán Barna Mikorka: Az a hőbörödött buta picha még él? Komolyan? :))

dr.ahalan 2019.08.01. 07:47:36

@Voltam: Halál a májra! De régen volt! Még Horrorka előtt! :)))
Fekete lyuk volt a pesti botrány-szórakozóhely neve, imádtam! :)))
És volt még a Tilos az Á... :)))
Ma már legenda.:)))

Voltam 2019.08.01. 07:49:07

@dr.ahalan:

Látod, milyen jó, hogy vagyok! Ilyen jó kis emlékeket csalogatok elő belőled. :)

:)

dr.ahalan 2019.08.01. 08:00:04

@Voltam: Hát bizony! Sing Sing... Aztán a Kerozin. Most meg ez a borzasztóság szól. Pedig úgy ébredtem, hogy cicák,kávé, narancslé, és egy kis lazulós zene... Verdi..
És a valóság :

www.youtube.com/watch?v=VppdF4woNhQ

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.01. 08:26:04

én meg arra ébredtem, hogy hajnalkám a zacskók körül ólálkodik!!!! azért kávé közben sikerült lebeszélnem, bírja már ki ezt a két napot:):):):):):)
meggyőztem, de duzzogott:):):):)

ma megveszem az első magyar óriás kislemezt, két napja ütöttem le, kiderül ma az állapota, és ha megfelel, valaki nagyon fog örülni neki a levesestál túloldalán!!!
és hazafelé veszek jegyet a szentélybe is!!!!

youtu.be/JyhF5zYKyDY

dr.ahalan 2019.08.01. 08:37:47

@Kálmán Barna Mikorka: Ma teljesen megszálltátok a fülemet! Santana! Wowwww! És máris az Africa Speaks... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.01. 08:41:53

az afrikát még szoknom kell............

SurpriseBarbie 2019.08.01. 11:14:58

Szép reggelt.Én meg arra ébredtem, hogy kinyílott a szemem :)))))

Ahogy olvasom macska kajàban is vannak faxnik, nem csak kutya kajában :)))))) Komolyan néha irigykedem milyen fincsiséget találnak ki nekik.
Jó ez a repülő cicus, kíváncsi vagyok miket talál még ki. :))))))Meddig maradnak nálad ?
Aha olyan kis rendes , majd jól odaviszem egy hétre a kutyimat megőrzésre. :)))))))

dr.ahalan 2019.08.01. 11:30:47

@SurpriseBarbie: Szombatig maradnak. :)))
Kutyit hozhatod, szeretem őket! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.01. 13:48:39

végeztem!!
a talicskát előbb eltoltam a KLM irodájába, vettem két jegyet , ablak mellé:):)
aztán irány az óriás kislemez, (bassza meg, erősen túl volt árazva, de szinte vadi új)
hazafelé a szentélyben vettem a keddire kettő darabot, jön hajnikám is sivalkodni, hátha azzal jutunk tovább:):):):)
és nagyon meleg van.........
nagyon.

dr.ahalan 2019.08.01. 18:47:57

@Kálmán Barna Mikorka: Jó sűrű napod volt!
A Gábornak meg csodás öngyújtója. Elkoboztam. :))

dr.ahalan 2019.08.02. 00:05:15

Horrorka kezd felnőni, a minap azt kérte, keressem meg neki A háború művészete című alapművet, még nem olvasta... Ma belelapoztam, nagyon régen volt a kezemben... és ezt találtam:

"Ha ismerjük az ellenséget és ismerjük magunkat is, akkor száz csatában sem jutunk veszedelembe; ha azonban nem ismerjük az ellenséget, csak magunkat ismerjük, akkor egyszer győzünk, másszor vereséget szenvedünk; és ha sem az ellenséget, sem magunkat nem ismerjük, akkor minden egyes csatában feltétlenül végveszély fenyeget bennünket."

Szun-ce

És milyen igaz, ugye? :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.02. 06:49:18

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!!

kezdek belefáradni ebbe a mindennapos talicskázásba.:):):):):):):)

és ma van a nagy nap, a dídéj, a partraszállás!!!!!
tegnap este már jöttek a telefonok, milyen túlélő felszerelést hozzanak:):):):):):):):):):)
este 19.00-kor ünnepélyesen megnyitom a Markos Klára Akadémiát, az elsőévesek "koncertjével".
variációk damilra, porszívóra, és idegszálakra!!!
( dokumentáció lesz majd a bétán + sztending ovésön!!)

de, addig is, konyha..........................(gyűlölöm)

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.03. 08:11:52

első!:)
a tegnapi nyitókoncert, az újrázásoknak köszönhetően FÉL TIZENEGYIG (!!!!!) tartott.
részletek később.......
ma, sopping......
:):):)

Voltam 2019.08.03. 09:33:01

:)

Második.

És egy kis emlékeztető a nem is olyan rég volt időkre:

Zsetem, garnéla, emlőstej, felség jele: kandináv, isten álld meg a magyart, a ló örökösítési DNS-e, és felhívnám a közérdekű figyelmét a szatén szalvétára szagló szájak esetén, mert nagy tisztelője vagyok a múltjára és a jelenére is.

Májusi Mártaságok:

01.) „már is”
02.) „meglettünk örvendeztetve”
03.) „oda tette magát”
04.) „haza vinni”
05.) „vissza út”
06.) „Ezeregy éjszaka meséi”
07.) „fodrász szalon”
08.) „én nem értik”
09.) „Ő is minden rózsi”
10.) „felejtsetek el ott a másik oldalt”
11.) „eboláscsőcsű”
12.) „szarvas hiba”
13.) „500 km vezetett”
14.) „vissza tartva”
15.) „áhitattal”
15.) „össze zabálsz”
16.) „Kálámán”
17.) „anfiteatrum”

+1.) „kockázatot, is hogy bepisál”

Orális juniális:

01.) „Nevelő apád”
02.) „egy hetes száraz kifli”
03.) „ugyan oda”
04.) „Vissza számoltam”
05.) „beágyazta magát, a fejemben,”
06.) „össze hoz”
07.) „mind az”
08.) „halott” (audistis)
09.) „az ég adta világon”
10.) „mindenek előtt”
11.) „Globusz májkonzerv”
12.) „össze dobni”
13.) „nyílszívű”
14.) „Munkács tévéje”

Július Jules:

1.) „Bumáról fúj a szél”
2.) „végigpáztázva”
3.) „megjavítatja”
4.) „Már is”
5.) „probléma mentes
6.) „vissza jövök”
7.) „szedett vedett”
8.) „kivetni valót”
9.) „kis keresetű
10.) „szebb időket megért”
11.) „tomikat”
12.) „össze futottam”
13.) „meghívhatom e”
14.) „hozzá tettem”
15.) „hozzá téve”
16.) „hűtő táskát”
17.) „Vaciláltam”

:)

dr.ahalan 2019.08.03. 09:34:26

@Kálmán Barna Mikorka: Tudsz élni! :)))
Nekünk ma a cicák hazatelepítése a program, valamint a visszarendeződés! :)))

dr.ahalan 2019.08.03. 09:35:07

@Voltam: Köszönöm! Már hiányoltam! :)))

Voltam 2019.08.03. 10:28:49

@dr.ahalan:

Én meg a polgári értékrend szerint nevelkedett, de kottát olvasni nem tudó, zongorát is csak képen látott, rettenetes farpofájú, hordóbokájú, valagszájú Márta okoskodásait hiányolom. :D :D
Mert hogy lesz így tartalommal megtöltve az "Augmen Augusztus a robusztus" c rész? :D :D

:)

dr.ahalan 2019.08.03. 11:27:53

@Voltam: Úgy látszik kiöregedett a virtualitásból. Remélem örökre. :)))

Voltam 2019.08.03. 11:49:08

@dr.ahalan:

Pedig érdekes színfoltja volt a torzónak, ahogy az innen-onnan összeszedegetett kultúrmorzsáiból valamiféle erősen hamis polgári "aurát" próbált maga köré teremteni, és ahogy az egykori volt tartását feladva csúszott egyre lentebb a gazdája és tettestársa szánalmas szintjére.

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.03. 13:41:54

képek és termékbemutató előzetes a bétán!!

:):):):)

Voltam 2019.08.04. 10:46:48

:)

A Sláger rádió Bumeráng c. adásában sokszor elhangzott a felszólítás, hogy "Törölj, te állat!"

Úgy látszik, még ma is van, aki ezt úgy tekinti, mintha neki szólna, és ennek megfelelően is cselekszik. :D :D

:)

dr.ahalan 2019.08.04. 12:01:15

@Voltam: Kissé gerinctelen húzás volt, de tudjuk be annak, hogy nagyon szenved. Meg is érdemli. :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.04. 13:39:18

@dr.ahalan: viszont tisztán látszik, hogy amanda és szildi nem egy és ugyanaz:):):):):):):):):)
jellemtelen vénasszony, ott hagyta a két seggnyalóját!!!!
majd ők elviszik a balhét!!!

Voltam 2019.08.04. 13:53:31

:)

Nem, bizony nem ugyanazok. Az egyik rosszabb, mint a másik. :D :D

:)

dr.ahalan 2019.08.06. 00:04:39

Vajon milyen érzés lehet egy virtuálisan szennyezett pöcegödörben élni, amit már mindenki elhagyott? Amikor nem szól hozzád senki. Nem olvas senki. A gazda is letélakolt! És te csak mondod, és mondod... Még hiszed hogy királynő lehetsz... Pedig nyolc éve tudjuk. Nem! :))))
Kezeltesd magad Márta, mert ég a háztető! Én mondom! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.06. 18:31:54

augusztusi nyitó:
".. hanem egyel régebbinél okádik.."

egyelni a répát, meg az ilyen börtöntöltelékeket szokták!!!!

hülye voltál, hülye vagy, az is maradsz, börtöntöltelék!!!!

dr.ahalan 2019.08.07. 00:58:08

@Kálmán Barna Mikorka: A maradék egy szem vén szarigatya nem adja fel. Hősnek képzeli magát! Vicces. :)))

SurpriseBarbie 2019.08.08. 06:26:10

@dr.ahalan: Ebből is látszik, ha mi nem írunk róluk ,ők egy sort sem tudnak maguktól írni..tehát tisztán látszik, ki figyel kit, és ki köt bele a másikba :!))))
süti beállítások módosítása