dr.ahalan

dr.ahalan

Hétvégi ügyek

2019. szeptember 09. - dr.ahalan

 

Mostanában ez a kedvenc fűzésmintám, magam totóztam ki, hogyan simul össze századmilliméter pontossággal a cseh üveg rombusz, a japán Toho, a Delica, és a kínai nevenincs, ámde gyönyörű, irizáló lila gömböcske. :))) 

Őszeleji kellemes hangulat, a Gábor steak-et sütött, én isteni levest főztem, egyébként béke volt, csend és öröm. :)))

Pénteken megtaláltunk egy érdekes bizsualkatrész-nagykert, még csak most pakolnak ki, de sikerült náluk zsákmányolnom ezt-azt. Nagy szó ez manapság! :))) 

A legviccesebb a politika volt. 

Ajánlom a 444-en a demográfiai konferencián készült Valerie Hopkins fotót, a cikket, és komolyan mondom... A könnyeink potyogtak a nevetéstől, amikor a hozzászólásokat olvastuk! :)))

Ott ülnek ezek a díszhímek, nő persze nincs köztük, csak tán a hátsó sorokban egy... kettő... És döntenek! A népszaporulatról! Nők nélkül nehéz lesz atyafiak! Pláne hogy egy felszentelt pap is van köztetek! :))) Meg a Kásler! És a Babis milyen fejet vág szegény.... :))) 

És kérem Pesten járnak a locsolóautók! Igaz hogy egész nyáron színüket se láttuk, de most nagy garral öntöznek. Főleg eső közben. Meg utána. Választás jön, hiába! :)))

Osztogatnak ételt bőszen! A Bácskai bácskai rizses húst! Vicces fiú! :)))

Olvasgatok érdekes könyveket, megmosolygom. Fehér Klárának is meg kellett írnia a maga propaganda-köteteit az ötvenes években ha talpon akart maradni, ebből egyet megszereztem. Igen ritka darab, jókat mosolygok rajta. :)))

Mondjuk mintha ma írta volna... :)))

Levettem a polcról A szemlélők-et. Talán a legnehezebb, legkuszább kötete Szabó Magdának, mesterien úgy van írva, hogy a tompább agy fel se foghassa, össze se szőhesse a történet fonalát, nemhogy megértse a valós mondandót. :)))

Most nem csupán a jelen politikai helyzet megdöbbentő párhuzamai érdekeltek, de van bennük néhány karakter... És tényleg! Mintha a mocsárlények szólnának a lapok közül! :))) 

Most megint nehéz hét ígérkezik, minden bizonytalan és kétséges, majd meglátjuk. :))) 

Ennyi... A túloldalon nincs már semmi, szomorú mocsár- és fekáliaszag, nincs róla mit írni. Ennyit tesz a becstelen, és végtelenül ostoba, tudatlan, hozzá nem értő cégvezetés. 

Megnéztem a lóboxot! Naponta küldenek szinte ajánlatot, ingyen ezt-azt... Micsoda élet, micsoda pezsgés van ott! Ha fiatalabb lennék 10-15 évvel, és magányos lennék... Hát istibizi aktivizálnám magam. :))) 

Nemrégiben láttam a face-en, egy kedves, nagyon régi free-s ismerősöm is a lóboxon talált társat. A dolog pikantériája, hogy a free-n ismerkedtek volna össze, de a lányt (kedves, értelmiségi, írástudó) kitiltották valamiért, és nem tudtak tovább levelezni. :)))

Ő se tudja magyarázatát adni, egyszer csak közölték vele, tiltólistán van. Ágyesz-bugyesz.... Megreklamálta, választ nem kapott, ahogy ez anno szokott lenni... :)))

A krediteknek annyi... 

A fiúra meg rávetette magát valamelyik jogszerűtlenül, a virtualitásból látatlanban kiválasztott moderátor. Ha jól emlékszem, akkor a gülüszemű advent. :)))

Három évig bolyongtak a virtualitásban, mire újra egymásba botlottak. 

Gondolom nem ez az egyetlen horrorisztikus történet, ami kering a neten az elátkozott mocsárról. :))) 

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-ahalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2115052116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 05:59:33

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!

irány az esztéká, szemészet, érhasítás, jogosítvány.........
majd eccercsak....

Voltam 2019.09.09. 06:44:47

:)

Második, és a legfáradtabb. :)

:)

dr.ahalan 2019.09.09. 08:32:55

Beszéljünk a nácikról. A 88 köztudottan náci szám, azaz jelzi a kis-ABC nyolcadik számát, azaz a H-t. Kétszer. Jelenti pedig a közismert náci köszöntést a karlengetéssel.
Undorító? Az... És persze moderálatlan.
Pfujj öreganyám! Pfujjj! Kiakadt a sunyiságmérő erősen!

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 08:55:17

@dr.ahalan: pontosan ezt akartam írni hajnalban, csak időre kellett mennem eret hasíttatni magamon.
és már nem először fordul ez elő!!!
és a bőregésr tűri, engedi, tapsol hozzá!
a doktornő, a gyógyszerész, a tanult, világlátott.....
hát az anyja valagát!!
ezt a náci szemetet nem meri kibaszni.......
majd akkor és ott, számot fog adni a vezető társkeresőjén előforduló anomáliákról!!!
rábaszik, garantálom......

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 08:56:16

"PadreEmeritus
2019-09-08 22:12

YEAH!!!! www.youtube.com/watch?v=jaMNBOUbf1Q
Be kell jelentkezni a válaszadáshoz
PadreEmeritus
2019-09-08 22:43

88"

dr.ahalan 2019.09.09. 09:17:22

@Kálmán Barna Mikorka: Mondjuk a kakamatyi zenéit sose nyitom meg. De ez a nyílt, moderálatlan nácizmus, amit a damilhajas (és az ő kicsi fia) eltűr és megbólogat sok-sok éve... Ez felháborít! Undorító!

Vezek Elek 2019.09.09. 12:02:01

Helyesen (mert ugye ha már plagizálunk, akkor azt helyesen tegyük!):
‎"Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet és járd végig az utamat. Járd végig a múltamat, érezd a könnyeimet, éld át a fájdalmaimat, az örömömet. ...Tedd meg a lépéseket, amelyeket én megtettem és botladozz meg minden kövön, amelyen én megbotlottam. ...S mindegyik botlás után állj fel és menj tovább, úgy ahogy én tettem. Csakis ezután ítélkezhetsz rólam, felettem. Akkor mondhatod, hogy ismersz!... " Indián bölcsesség

De hogy jön ez a nácizáshoz??? vagy ahhoz, hogy nem tud fektetett nyolcasokat rajzolni???? :))))))))))

Valamint elnézést, ha nem akarok egy börtönviselt, bűnöző, hontalan, hazátlan, unintelligens cipőjébe belebújni!!!! Nekem pont jó, az én kitaposott cipőm!

Jaaaa, igen! Haligali, megjöttem! :))))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 12:44:28

"PadreEmeritus
2019-09-09 10:40

Nem mintha magyarázattal tartoznék, de én a végtelenség végtelenjére gondoltam azzal a számmal, csak fektetve nem lehet leírni. Hogy bizonyos embereknek látszó férgek még ebben is nácizmust véltek felfedezni, az legyen az ő gondjuk!!!
Kezeltesd magad, mert ez már keményen skizofrénia!!!"

igen, bizonyára így is van.
én meg a pinára gondolok mindig, de sajnos rönó jelvény meg nincs a klaviatúrán:):):):):):):):):):):)

és ha már végtelen.......egy darab fekvő nyolcas!!

faszfej náci sallai antal!!!!

a bőregér meg elaludt, itt a bizonyíték!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 12:45:51

@Vezek Elek: kimaradt a fogatlan, és az impotens!!!:):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.09. 13:44:25

@Vezek Elek:

Sziiiiia! Jó volt?
Egyébként... ∞ Miért ne lehetne fekvő nyolcast írni? Marhaság… ∞∞∞

Vezek Elek 2019.09.09. 13:57:33

@dr.ahalan: Mondom én, hogy unintelligens. :))))

@Kálmán Barna Mikorka: és még mennyi minden kimaradt!!!! :))) (pl. törpe, lángosképű, ostoba, szarházi, mocskos szájú... stb) :))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 14:01:25

@Vezek Elek: a lényeg, 67 éves fogatlan impotens!!!:):):):):) már a hátpózos misije is elhagyta:):):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 16:50:22

szeptemberi sziporka:
" idéző jelet"

:):):):):):):):):):):):):)
svéd diplomás fasz!!!

"PadreEmeritus
2019-09-09 14:54

Degenerált SZOPtikuss, látsz te ott idéző jelet?? Nem?? Akkor nem az eredeti mondást idéztem vágod B+???

Hihihi hahaha bruhahaha.

A saját szavaimmal fogalmaztam meg!!! Fogtad???"

a saját szavaival ....:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

mikor az anyja nevét nem tudja helyesen leírni:):):):):):):):):):):)
a saját szavaival:):):):):):):):):):)

"a végtelenség végtelenjére gondolt" a saját szavaival:):):):):):):):):):):):):):)

SurpriseBarbie 2019.09.09. 17:24:31

Én is megjöttem , de megyek is... hétvégéig nemigen leszek :)))Mert nyaralok, jó messze...na nem olyan messze ahol Mikorka volt..köszi a beszámolót, nagyon tetszett :)
A sittes volt már az unokáinál villám látogatáson ?:))))))))))))
Pusszantás kisdrágáim :))))

SurpriseBarbie 2019.09.09. 17:26:49

@Vezek Elek: miért nem akarod az ő útját végig járni??? Nem is értem :)))))))))))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 17:33:48

@SurpriseBarbie: neked nem vagyok mikorka!! neked csak kálmi!!!:):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 18:12:14

"Szildi
2019-09-09 17:36

sok közük van ahhoz ami itt van, ki mit ír, mire utal stb.., de hát nem tudtad, hogy ráadásul finanszírozzák is az oldalt (vagy majd fogják???), ezért jogot formálnának, mindenbe beszólni, hiszen valamivel el kell ütni az unalmas életüket… az üldözési mániájukról nem is szólva, mint a “nácizás”, ami az agyuk menése."

ISNO COMMENT

Vezek Elek 2019.09.09. 18:14:44

@SurpriseBarbie: Hogy miért? Hát azért mert sem lelkileg, sem fizikailag nem szeretnék olyan nyomorék lenni, mint a gyagyás tóni. :)))

Vezek Elek 2019.09.09. 18:16:17

@Kálmán Barna Mikorka: Erre én sem tudok mást mondani, mint.... ISNO!!!! :D :D :D

dr.ahalan 2019.09.09. 18:28:52

@Kálmán Barna Mikorka: Már csodálkoztam is, merre van ez a mocsári varangy... A csodálatos életű! :)))
Hogy kinek mihez van joga, az majd kiderül. Kreditet lopni senkinek nincs szerintem... :)))
A nácizmus meg nácizmus. Írva volt nem egyszer, nem kétszer, de százszor. Moderálatlanul. :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 19:28:10

@dr.ahalan: és a nemnácizást azért kitörölte, mert szólt neki mártikám, ezért megütheti a gacsos lábait:):):):):):):):)
mert ugye, ha nem nácizás, akkor miért nem maradt ott?? tán csak nem a fogatlan merevedésremárképtelen törpe törölte??? nemáááááááááááááááááááááááááá..............

és mostantól finanszírozom az ingyen oldalt!!:):):):):):):)
vén hülye!!

dr.ahalan 2019.09.09. 19:40:34

@Kálmán Barna Mikorka: Még mindig képes azt hazudni, hogy milliókba került az az ingyenes car. Hihetetlen! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.09. 20:23:04

@dr.ahalan: a tagsága el is hiszi!!!!:):):):):):):):):):):)

Voltam 2019.09.10. 05:46:42

:)

Első. :)

Zsetem, és még mindig hullafáradtság a köbön.

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.10. 06:23:39

második!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!
és az elmaradhatatlan ISNO COMMENT valamint a BYE-BYE!!

én nem tudom sajnálni a Tanár urat, világosan elmagyaráztam neki még a múlt héten, óvatosan a horgászással, bele lehet pusztulni egy egy fárasztásba.
nem hitt nekem, sőt......vasárnap még neki állt betonozni a szerelőaknát.
na, az ilyen ember ne panaszkodjon nekem!!

:):):):):):)

más:
már nem mindenórásak, mindenpercesek vagyunk..........ha érdemi van, az MTI azonnal lehozza!:):)

más:
a bese barnabás, és a klenheisler gyerek mi a bánatos spermát keres a válogatottban???

dr.ahalan 2019.09.10. 09:27:02

@Kálmán Barna Mikorka: ISNO és Bye-bye! Primitív, tudatlan, idétlen... Maholnap nyolcvan éves, és úgy viselkedik, mint egy negyedikes ... :))))
Voltam tagtárs mitől lett ilyen fáradt? Tudja valaki? :O
Könyörgöm! Milyen szerelőakna? :O

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.10. 11:37:58

@dr.ahalan: voltam tagtárs nevében nem tudok nyilatkozni, csak tippjeim vannak.
fontossági sorrendben:
1. elkapta hétvégén valami orbitális mellű nőihőőőőgy és kifacsarta, könyörögtette az életéért, vagy ilyesmi.....:):):):):)
2. a vadonatúj bentlijének épített szerelőaknát, és azt betonozta........
3. pótvizsgára készítette fel a kis sallai gyereket magyar nyelv és irodalomból, és lehet, ettől fáradt el agyilag :):):):):):):):):)......................megértem:):):):)

dr.ahalan 2019.09.10. 12:14:29

@Kálmán Barna Mikorka: Feszülten várom, talán tőle magától kapunk némi felvilágosítást. A nőihölgyes verzió nekem igen szi(N)patikus.... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.10. 12:35:56

@dr.ahalan: szerintem neki is, de, vagy
1. dicsexik:):):):):):)
2. sajnáltatja magát:):):):):)

Voltam 2019.09.10. 17:11:02

:)

Köszönöm minden aggódó tagtársnak az érdeklődést!
Szívesen dicsekednék azzal, hogy a hétvégén két akkora cici közé fúrtam be a fejem, amik közül ki sem látszott, és a tulajdonosa naponta háromszor követelte tőlem a kielégülését sokszor akár "önkiszolgáló" módban is, de a valóság ennél sokkal prózaibb.
Mondhatnám, hogy egyszerűen csak őszi mélakór, de attól tartok, inkább csak megöregedtem, és nehezen szokom vissza a korai keléshez, hogy a reggeli tornáról már ne is beszéljek.
Ergo, fáradtan ébredek és fáradtan fekszem, aminek következtében másnap még fáradtabban ébredek, és még fáradtabban fekszem. :(

De ha a két kis kezemmel két hatalmas mellet hintáztathatnék, az egészen biztosan feltöltene energiával, így várom a jó szándékú, megfelelő méretekkel rendelkező önkéntes nőihőgyek fényképpel ellátott írásbeli jelentkezését, "E kosár nem akadály, azzal még fél kézzel is elbírok." jeligére a kiadóba.

:)

dr.ahalan 2019.09.10. 22:19:17

@Voltam: Én ilyenkor szeptemberben mindig megsajnálom a pedagógusokat... :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.11. 07:01:04

első!:)
ZSETEM és SZUMMA KUMLA UDE!!!
és az elmaradhatatlan ISNO COMMENT!!:):)

IZGULÁS, DRUKKOLÁS, VÁRAKOZÁS!!!!!
lujzababa érkezése várható!!!!!!!!!!

dr.ahalan 2019.09.11. 08:30:39

@Kálmán Barna Mikorka: Veled együtt izgulás, drukkolás! :)
ISNO COMMENT!

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.11. 11:18:04

LujzikaheNcegnő ma délelőtt 10.00-kor megérkezett!!
3500 gramm, 53 szantiméter.
van haja, és kúúúúúúrvára ordít!!!!!
anyuka, gyerek jól van, ádám nem annyira:):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.11. 12:18:57

@Kálmán Barna Mikorka: Szívből gratulálok az új családtaghoz! :)

Vezek Elek 2019.09.11. 13:51:04

@Kálmán Barna Mikorka: Jó egészséget a kis családnak! (itt is :))))

Voltam 2019.09.11. 15:24:48

@dr.ahalan:

Ne sajnáld őket! Úgyis olyan sokat keresnek olyan kevés munkával. :D :D Főleg, hogy most már a kötelező óraszám is meg lett emelve, ebből következően az ehhez tartozó adminisztráció, dolgozatjavítás, stb. is ennek arányában növekedett. Tehát már nem csak éjfélig, hanem hajnali egyig, meg kettőig is javíthatják a dolgozatokat, készülhetnek a következő órára, járhatnak a kötelező továbbképzésre, fizetéskor pedig talicskában tolják haza a nagy lét.
És hallgathatják a szülők okosságait, akik szerint még nevelni is nekik kellene a gyereket, nem csak tanítani.
De mint mondtam, ne sajnáld őket. Ha csak ennyi eszük volt, meg is érdemlik. Miért nem mentek ki Svédországba bankot rabolni ahelyett, hogy egyetemre jártak, írták a zh-kat, készültek a szigorlatokra, stb.? Most akkor ők is menő csávók/nőcik lehetnének a helyi kocsmában a roki nyugdíjukkal, meg a hamis roki igazolványukkal. :D :D

:)

Voltam 2019.09.11. 15:26:30

@Kálmán Barna Mikorka:

Szívből gratulálok én is, és add át Lujzikának, hogy "Nőj nagyra kis ember!!!"

:)

dr.ahalan 2019.09.11. 19:16:42

@Voltam: Ismerem a helyzetet, barátnőm is van pedagógus, vevőm is nem egy... Szóval... :)

Vezek Elek 2019.09.11. 21:34:58

@dr.ahalan: Nekem is... szóval.... :)

Voltam 2019.09.12. 06:01:01

@dr.ahalan: @Vezek Elek:

A barátnőitek jobban jártak volna, ha nem pedagógusok, hanem inkább pedagógák lettek volna, de hát a nemi identitását senki nem választhatja meg. :D :D

:)

Vezek Elek 2019.09.13. 08:33:07

@Voltam: Megeshet, hogy pedagógáknak hivják a pedagógus nőket, de ezen kivül én még sehol sem olvastam, nem hallottam. Ezek szerint pedagógus napon, csak azt a kb. 10 %-nyi férfi pedagógust ünnepeljük... bárhogyan keresem, pedagóga napot nem találok a naptárban. :)))))

Voltam 2019.09.13. 16:01:30

@Vezek Elek:

Akkor csak röviden:
Aki azt mondja, hogy pedagógus nő, az gyakorlatilag azt mondja, hogy "nőstény bika".
Tudod, "Az us-ra végződő főnevek mindig hímneműek, kivéve acus, anus, colus, domus, idus, manus, nurus, porticus, quinquatrus, socrus, tribus."
Nem véletlen, hogy azokban a szakmákban, ahol tanulnak valami kevés latint, mit pl. az orvosok (tényleg csak keveset, mert összesen két félévet), ott nem mondanak ilyen butaságot. Az orvosi egyetemen tudják a professzorok, hogy van medicus és medica, és ennek megfelelően is használják.
Nem szólítják a medicát medicusnak.
A "pedagóga nap" felvetésed pedig teljesen téves, hiszen a "pedagógus nap" esetén egy jelzős szerkezetről van szó, ahol a pedagógus az jelző, ergó melléknévként funkcionál így teljesen értelmetlen lenne megkülönböztetni, mint ahogy teljesen értelmetlen lenne külön vasutasnapról és vasutasnő-napról beszélni.
És azért, mert a köznyelvben valami teljesen ostoba módon terjedt el, mint pl. az, hogy újabban a szamócát epernek hívják, azért az még nem lesz helyes. A szamóca az szamóca, az eper meg eper, és nem is rokonai egymásnak. És miként a "nőstény bika" is ostobaság, pont úgy ostobaság a pedagógus nő.
De való igaz, ha ez lenne az egyetlen ostobaság, amit az emberek összehablatyolnak, akkor mégiscsak szép lenne a világ.
De hallok én ennél különbeket is, mint pl. hogy "fizetőképes kereslet", meg "médiumok", meg számtalan olyan dolgot, amitől az égnek áll a hajam.
Tehát maradjunk annyiban, van, akinek létezik a "fizetőképes kereslet", a "pedagógusnő", van, aki szerint helyes azt mondani, hogy "médiumok", a szamócát "epernek" hívni, stb., és vannak, akik tudják, hogy ez akkor is helytelen, ha így terjedt el.

:)

Vezek Elek 2019.09.13. 18:28:31

@Voltam: Legyen neked igazad. Ettől függetlenül, meg attól, hogy neked égnek áll a hajad, én még pedagógusnak fogom hivni a nőket is és a férfiakat is.
Nem kell ahhoz latint tanulni, hogy tudjuk, hogy a manus is himnemű. :))))))))
Ja! Igen, és ha a face-en megnézed a ma reggeli képeket, gyönyörű epret láthatsz a folyton termő epertövemről. :)))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.13. 19:15:36

@Voltam: ebből a bejegyzésedből nekem idus anusa tetszett a legjobban.
a domust meg bezárták régen.
:):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.14. 05:28:02

"Szildi
2019-09-13 23:29

A “Tanár úr” ég mint a Reichstag, ha egyáltalán az, inkább egy “okos-tojás” egy Nick név mögött, aki viszont azonosít itteni tagokat, meg ítélkezik, véleményez. No, ezek a igazi tisztességtelenek a net palettáján.. az elbújva támadó senkik..
Egyébként itt lehet módosítani, javítani, átírni a saját tartalmat, (mint minden más normális helyen), nem kell hozzá semmiféle funkció, ezért, nem is érthető mi a problémája a kötözködésen felül. Persze tudjuk nix téma, nihil az élet, nem tud már mivel foglalkozni, ok, sose legyen jobb dolga..
A hölgy körül nincs senki egy családtag, barát vagy troll társ aki szólna neki, hogy van egy határ és nagy bajban lehet azzal amit eddig is művelt, vagy ennyire elmeháborodott.
Szerencsére nem tud rólunk semmit, nyugodtan gyártsa az elméleteit, ez az amikor valaki kapálózik, de semmire nem megy. Mi pedig kinevetjük, miközben normálisan és jól élünk, úgy amit el sem tud képzelni, hiszen őt a sorsa már rég bünteti."

.. az elbújva támadó senkik..

:):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.14. 13:11:29

"Szildi
2019-09-14 12:31

Bírósági értesítést már én is kaptam, a saját ügyemben , nem is egyet, sőt végzést is, amiben a “zaklatás” megállapítva, több infó itt nem publikus.."

:):):):):):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.14. 13:13:25

"PadreEmeritus
2019-09-14 09:20

A voltamka elvtárs-úr megint csak beégette magát előttünk az oltári nagy baromságával!!!:)))))

A latinban, ha több személy az alany, férfiak és nők vegyesen, akkor is hímnemet használunk, ha csak egyetlen egy férfi van is, és sok nő.

Tehát a “pedagógusok” szóban benne van mindenki, a nők is és a férfiak is.
Ebből következik, hogy a “pedagógusok napján” (rövidítve pedagógusnapon) mindenkit köszöntünk, a nőket is, és a férfiakat is. :-))))
Ratyika égtél, mint a Reichstag!!!:):):):):):):):)"

én tudtam, hogy diplomás, okos, tanult ember a cellahercegnő:):):):):):):):):):)
most már ti is láthatjátok, olvashatjátok:):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.14. 15:15:07

@Kálmán Barna Mikorka: Megjöttem, mindenfelé jártunk... :)))

Látom mi sem változott, a damilkonty alá csorog rendesen a Diana... Ítéletet kapott, hogyne! Senkit meg se hallgatnak, nem is értesítenek, csak őt. Ilyet ép elméjű ember nem ír le, ő meg évek óta ezt vartyogja nyilvánosan. :)))

A kakamatyi a megszokott náci biszbaszt hozta a megszokott halottgyalázással, és kibukkant megint a Bigass a becsavarodott nyelvi bomlásaival. Piacvezetés! :)))

carszag.hu... :))) TAGSÁGGAL! 3 fő... :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.14. 15:58:10

"Szildi
2019-09-13 23:29

A “Tanár úr” ég mint a Reichstag, ha egyáltalán az, inkább egy “okos-tojás”...."

okos-tojás (sic!) :):):):):):):):):):):):):):):):):)
ég mint a Reichstag özvegy dr. sásdi gyuláné, gyógyszerész:):):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.14. 18:19:51

@Kálmán Barna Mikorka: Valljuk be, van abban valami igen bájos és naiv egyszerűség, amikor tudatlan, műveletlen, tanulatlan emberek próbálnak dőre módon kioktatni, lekezelni, terrorban tartani tudással bírót. Pont olyan, mintha kővel dobálnák a Holdat! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.15. 06:23:12

.....és a számtan is nagy erőssége a svéd diplomás bűnözőnek:):):):):):):):)

"PadreEmeritus
2019-09-14 20:57

fikafos.hu… :))) TAGSÁGGAL 3 fő… (pianyista ratyi, szkatofil, SZOPtikuss) +egy néha beugró taggal a SZOPJkibarbie!!!:-))))))))))"

sallai antal, hülyének születtél, az is vagy, és erre a kis időre már az is maradsz!!
cerka áll még? vagy csak a föld középpontját tanulmányozza????

:):):):):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.09.15. 11:07:31

@Kálmán Barna Mikorka: Már bocsánat! Szarigatya összehasonlít? Ez egy magánblog sok-sok követővel. Az meg egy céges társkereső portál, követelményekkel, szabályzattal, négy adminnal, nulla funkcióval. Tök röhejes piaci tényező. Mit nem ért ezen? Ez de hülye! :))))))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.09.15. 13:20:43

@dr.ahalan: fentebb már jelezten, okos, diplomás!! :):):):):):):)
kiművelt kobak!!
csak kár hogy impotens, fogatlan, bűnöző!!!:):):):)
süti beállítások módosítása